PTR 5.2, Build 16503 - Patch Notes

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Poslední update 5.2 Patch Notes přináší mnoho zajímavých změn, jako například nový buff, který obdržíte, pokud budete moc často wipovat v Looking For Raid nebo mnoho dalších úprav mechanik prakticky všech povolání. Ze všech stran je slyšet spousta různých názorů. Jedni tvrdí, že je 5.2 perfektní a měl by jít do ostrého provozu v aktuální podobě. Druhá strana naopak tvrdí, že většina změn povede jenom k horšímu - převážně v PvP, které zaznamenalo změn skutečně mnoho. Jaký je váš názor? Co si myslíte o snahách Blizzardu vybalancovat povolání, aby nikdo nebyl moc silný a někdo naopak moc slabý?
Blizzard zdroj

Povolání

Death Knight
  • Asphyxiate cooldown byl snížen na 30 sekund (původně 60 sekund).
Druid
  • Cyclone má nyní 20 sekund cooldown pro Feral Druidy. Navíc sdílí DR s Banish, Seduction, Bind Elemental, Hex, Freezing Trap, Wyvern Sting, Gouge, Sap, Hibernate, Paralysis, Polymorph, Ring of Frost, Repentance, and Quaking Palm.
  • Guardian
    • Thick Hide nyní snižuje šanci na kritická zásah do Guardian Druida, vyjma klasického melee.
  • Feral Druidovy PvP rukavice nyní také zvyšují trvání Bear Hug o 1 sekundu.
  • Feral Druidův 2p PvP set bonus navíc snižuje šanci Thick Hide být zasáhnutý kritickým útokem o 20%. Savage Roar část setu zůstává nezměněna.
  • Feral Druidův 4p PvP set bonus způsobí, že úspěšné přerušení Skull Bashem resetuje cooldown Enrage.
Mage
  • Impovered Counterspell byl odstraněn.
  • Ice Floes nyní mají 45 sekund cooldown (původně 1 minuta) a jejich trvání bylo zvýšeno na 15 sekund (původně 10 sekund)
  • Scorch nyní stojí 3.5% základní many (původně 0.1%). Pro Arcane Mágy navíc uděluje o 40% méně poškození, ale platí na něj Arcane Charge.
  • Arcane
    • Arcane Charge se nyní stackuje maximálně 4x (původně 6x). Zvyšuje damage za stack o 50% (původně 25%) a cenu kouzla o 150% (původně 75%)
Monk
  • Nový talent na 60. úrovni: Ring of Peace
    • Ring of Peace vytvoří území o rozloze 8 yardů okolo přátelského cíle na dobu 8 sekund. Zabrání všem hráčům, kteří na něm stojí, v auto-attack útocích a způsobí disarm po dobu trvání. Navíc, pokud hráč použije kouzlo způsobující poškození, tak dostane silence na 3 sekundy.
  • Mistweaver
    • Eminence nyní léčí za 25% způsobeného poškození (původně 50%).
    • Serpent's Zeal léčí za 12.5% za stack ze způsobeného poškození (původně 25%).
    • Teaching of the Monastery nyní přidává další bonusy:
      • Tiger Palm damage je zvýšeno o 100%.
      • Crackling Jade Lightning damage je zvýšeno o 100%.
      • Blackout Kick nyní trefí 4 další blízké cíle za 50% původního damage.
    • Muscle Memory: Nový Mistsweaver passivní spell aktivovaný úspěšným Jab nebo udělením damage přes Spinning Crane Kick do tří cílů najednou. Způsobí, že následující Tiger Palm nebo Blackout Kick damage je zvýšeno o 200%.
  • Duration Paralysis byla snížena na 4 sekundy a 6 sekund zezadu (původně 4/8).
  • Windwalker
    • PvP 2p set bonus nyní také zvýší range Keg Smash.
Paladin
  • Selfless Healer nyní přidává 20/40/60% bonus na Flash Heal (původně 33/66/100%) a může být navíc aktivovaný Holy Shockem.
Priest
  • Phantasm hráče už neudělá nezacílitelným. Movement obrana byla zvýšena na 5 sekund (původně 3 sekundy)
  • Dispersion nyní patří mezi Shadow spelly, takže na ni můžete dostat blanket silence.
  • Halo už nezasáhne nepřátele ve Stealthu.
  • Power Word: Solace nahrazuje nový talent: Solace & Insanity
    • Pro Shadow tato schopnost přidá Insanity efekt, pokud je vykouzlená na cíl se třemi shadow damage-over-time spelly. Insanity zvyšuje damage Mind Flay o 33% za každý použitý Shadow Orb.
  • Glyph of Mind Spike funguje jedině, pokud Mind Spike není kouzlen instantně ze Surge of Darkness.
  • Shadow
    • Flash Heal a Binding Heal nyní léčí o 30% méně pro Shadow Priesty.
Rogue
  • Shuriken Toss nyní způsobí, že rogue hází Lethal Poison a auto-attack se 75% účinností až 10 sekund na cíle vzdálené víc jak 10 yardů.
  • Blind má nyní 2 minuty cooldown (původně 90 sekund).
  • Preparation už neresetuje cooldown Cloak of Shadows.
  • Cloak of Shadows cooldown byl snížen na 60 sekund (původně 2 minuty).
Shaman
  • Nyní se chová, jako kdyby byl zničený nebo odvolaný totem aktivní alespoň 1 sekundu, přestože může být aktivní mnohem kratší dobu.
  • Stone Bulwar Totem má nyní 10% shamanových životů, podobně jako Mana Tide a Healing Tide.
  • Nature's Guardian nyní zachová shamanovy procentuální životy, když skončí.
Warlock
  • Blood Fear je nyní Blood Horror a má 4 sekundový horror efekt místo Fearu. Na PTR kouzlo funguje, jak má.
  • Felhunterova schopnost Spell Lock je nyní pouze interrupt a už neaplikuje 3 sekundový blanket silence.
Warrior
  • Second Wind nyní generuje 15 rage (původně 20) během 10 sekund a efekt regenerace životů je pozastaven během stunu.
  • Deadly Calm byl odstraněn ze hry.
  • Glyph of Incite už se nebude aktivovat z Deadly Calm, ale z Demoralizing Shout.
  • Glyph of Overpower nyní zvýší duration Die by the Sword o 1 sekundu pokaždé, když je Overpower použitý.
  • Arms
    • Slam nyní uděluje 220% weapon damage (původně 190%) a stojí 20 rage (původně 30).
    • Suddent Death má nyní 25% šanci na aktivování z Overpower místo 20% šance na aktivaci z auto-attacku. Navíc použití Execute způsobí, že Overpower nebude stát žádné rage dalších 10 sekund.

Questy

  • Po dosažení 20. a 60. úrovně hra hráčům automaticky nabídne úkol, který je nasměruje k jejich rasovým riding trenérům a mount vendorům.

Pet Battles

  • Reflection byl nahrazen za Deflection. Tato schopnost jde vždy první a způsobí, že se pet vyhne všem útokům následující kolo.
  • Thunderbolt byl přepracován. Nyní je to mocný team-damage spell.
  • Mr. Bigglesworthův Prowl byl nahrazen novým kouzlem: Ice Barrier, které zablokuje dva útoky.
  • Fluxfire Felinův Wind-Up byl nahrazen novým kouzlem: Flux, které udělí poškození celému nepřátelskému teamu.
  • Tuskarr Kite má sadu nových schopností, které k němu lépe pasují.
  • Peti, na které byla použita nějaký crowd-control schopnost, nyní dostanou Resilience, která je udělá na krátký čas imunní na crowd-control.
  • Damage Arcane Explosion do petů v pozadí bylo zvýšeno o 20%.
  • Frost Shock nyní zamrazí cíl na 2 kola (původně 4).
  • Deep Freeze má nyní cooldown 4 kola (původně 3).
  • Blokující schopnosti, které zůstávají 2 kola (například Decoy), nyní mají cooldown 8 kol.
  • Feign Death má nyní cooldown 8 kol (původně 5).
  • Sprite Darter hatchling a Nether Faerie Dragon: schopnosti Evanescence a Arcane Blast si vyměnily pozice.

Raidy, Dungeony a Scenaria

  • Abychom zabránili tomu, že se skupina v Raid Finderu po pár wipech rozpadne, vytvořili jsme nový buff, který zvýší životy, damage a healing o 5% (až 10 stacků) pokaždé, když raid wipne. Tento buff se resetuje, pokud je boss řádně poražen.
  • Lorewalker Cho má dva nové příběhy, které může vyprávět: Dagger in the Dark a A Little Patience. Navíc Horda i Alliance má nyní do těchto scenarií přístup bez ohledu na frakci.

PvP

  • Do hry byl přidán nový vendor, který nabízí Conquest PvP gear za Honory všem hráčům, kteří za sezonu získali 27000 Conquest Pointů. Najdete je blízko původních MoP PvP vendorů.
  • Postavy, které dosáhly na určité tituly (Centurion, Knight-Champion, Grand Marshal, High Warlord, atp.) skrze Rated Battlegroundy, nyní budou schopny kupovat PvP itemy vyžadující daný titul.

Profese

  • Šance na vylovení Flying Tiger Gourami, Spinefish Alpha a Mimic Octopus byla zvýšena.
  • Byla zvýšena reputace, kterou získáte za přinesení vzácné Pandarenské ryby Natu Paglovi.



Naposledy upravil/a Astra 01.02.2013 v 16:43:19.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Zvejkyn 01.02.2013 12:43

Nechápu proč neudělaj rovnou to, že riding skill se dostane automaticky stejně jako jiný spelly. Traineři už jsou stejně zrušený tak proč se kvůli tomu tahat do města. Někde psali, že nechtějí aby lidi kempili ve městech.Navýšení šance na vylovení těch tří rare ryb ? Proboha proč. Vždyť teď se to dalo nachytat vcelku vpohodě za jednu až dvě hodinky každej den

Aristo 01.02.2013 12:41

U warriora byla chyba. Konkrétně ten Second Wind - tu část se stunem revertnuli a já to tam zapomněl poznačit. Opraveno.

Gustafa 01.02.2013 12:28

Určitě tím mysleli repliky vanila PVP itemů na transmog. Tahle změna se mi hodně líbí

Bakda 01.02.2013 12:27

Tak to u toho DKčka mě rozesmálo Fakt retard classa

Coxx 01.02.2013 11:40

Zakys
No podle me když budeš mít asi ten učitý titul tak budes mít k danému titulu dané pvp předměty...takže asi čím větší titul tím lepší pvp itemy muj názor nevím presne
Možná to bude tak, že když budu mít nějaký titul z RBG, tak si budu moci koupit transmo PvP item z vanily To by bylo fajn

Zakys 01.02.2013 11:30

Já nevím me se zdá že tím poserou celé pvp ne úplně celé ale v některých částí ano...meli to nechat tak jako to bylo na TBC a nemuseli vymýšlet takové kraviny.Na tbc bylo PVP nejlepší tam žádný pos*aný cap nebýval. A pak si lidi stěžují že se nudí já se jim ani nedivím i když si ten cap zvýšíš ratingem tak je to i tak blbost každý není takový skiller aby dosáhl takových velkých ratingů Takže mě osobně se to nijak moc nezamlouvá. A To RBG bych zrušil taky...to pro mě není PVP Čistě můj názor )

Zakys 01.02.2013 11:22

No podle me když budeš mít asi ten učitý titul tak budes mít k danému titulu dané pvp předměty...takže asi čím větší titul tím lepší pvp itemy muj názor nevím presne

Coxx 01.02.2013 11:18

Jak to myslí s tímhle Postavy, které dosáhly na určité tituly (Centurion, Knight-Champion, Grand Marshal, High Warlord, atp.) skrze Rated Battlegroundy, nyní budou schopny kupovat PvP itemy vyžadující daný titul.?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet