Shadowlands – Úprava Torghast

  torghast    nerf    patch   

Torghast není potřeba sáhodlouze představovat. Jedná se o obdobu Greater Rifts, hráči se snaží pokořit 6 pater jednoho "riftu" zakončeného silným bossem. Každý průchod je unikátní díky tomu, že pokaždé dostanete jiné modifikátory pro vaše kouzla. Bohužel už od začátku si nejeden hráč stěžoval na obtížnost, obzvlášť někteří bossové byli téměř neporazitelní, pokud vám nehrály modifikátory do karet. Blizzard situaci sleduje a postupně dochází k dílčím úpravám.

Kaivax zdroj

 

Od startu Shadowland pravidelně vyhodnocujeme a reagujeme na hráčské zážitky v Torghastu. Minulý týden jsme uděli pár chirurgických řezů, aby jsme ulevili od největších bolesí. Ve zkratce: Chceme snížit délku jednoho Torghast průchodu, zvýšit úspěšnost některých specializací, které mají více problémů než jiné; chceme hráčům dát více možností jak se poprat s výzvami, které Torghast skýtá.

  • Zdraví a poškození všech nepřátel sníženo o 6 % na Layer 1, na Layer 8 sníženo o 26 %.

  • Zdraví všech nepřátel sníženo o 25 % pro hráče ve skupinách.

  • Poškození všech nepřátel sníženo až o 20 % pro skupiny o 4 a 5 hráčích.

  • Pokud je na konci patra Empowered spellcaster, prodleva mezi kouzly je zvýšena.

  • Hlavní cooldowny se resetují po přechodu do dalšího patra.

  • Anima Cell bude nabízet silnější Anima Powers.

  • Anima Cells, které vypadnou z nepřátel, budou padat častěji.

  • Unnatural Power nyní na 10 stack neposkytuje imunitu na Crowd Control efekty.

  • Čas kouzlení Massive Crusher’s Armor Plating zvýšeno na 3 sekundy (dříve 1 sekunda), může být přerušeno/dispellnuto. Recast byl zvýšen na 16 sekund (bylo 8 sekund).

  • Oppressive Aura, která snižovala Haste, byla upravena, nyní se škáluje do 10 % (bylo 25 %).

  • Death Blast snižuje příchozí léčení o 15 % a má 5 stacků (bylo 25 % a 4 stacky).

  • Skeletal Remains a Lumbering Creation’s Bone Shrapnel nyní zanechají na zemi značku a explodují po 2 sekundách (bylo instantní).

  • Deadsoul Stalker nyní zmizí po 15 melee útocích (dříve 7) a zůstane schovaný na 15 sekund (dříve 30 sekund).

  • Deadsoul Devil se oživí s 15 % HP (bylo 40 %).

  • Elder Longbranch nyní kouzlí Bounty of the Forest po dobu 4 sekund (bylo 2 sekundy), mezi kouzly je 45 sekundy (bylo 30 sekund).

  • Hardened Shell od Decayspeaker zmizí po 6 útocích/dovednostech (bylo 9 útocích).

  • HP a poškození bosse Goxul the Devourer sníženo o 10 %. Prodleva mezi jednotlivými kouzly Mass Devour byla navýšena na 36 sekund (bylo 18 sekund).

  • Fracturing Forces a Eye of Skoldus mají sníženo zdraví a poškození o 50 %. Za každý stack mají assassini navýšeno zdraví o 5 % (bylo 10 %).

  • Fracturing Forces a Eye of Skoldus nyní nepřepadnou hráče, kteří zrovna opustili souboj.

  • The Jailer’s Directive nyní navyšuje zdraví o 10 % (bylo 50 %).

 

 

Zatím to vypadá  na drobné nerfy, které snad budou ku prospěchu všech. Jak se vám změny líbí? Dejte nám vědět své dojmy do komentářů.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

djmetla 28.12.2020 17:47

Problém Torghastu je že to dlho trvá a je to nuda. A to že nieje možnosť získať Soul Ash inak ako len týmto ma sere najviac

Programátor WoWfan.cz

Plandulcz 29.12.2020 10:16

Hrál jsi Vanilu ? Tam trvalo všechno dlouho :-)

Galifry 29.12.2020 20:53

@Plandulcz To je situace tak zoufalá, že se k obhajobě musí vytahovat takovýhle nesmyslný "argumenty"? Je jenom problém Blizzardu, že slibuje něco co není schopnej dotáhnout. A když už nutí všechny hráče do contentu, neumí ho vyladit tak, aby byl pro všechny i zábavnej. A pro ty co o ten content nemají zájem, když ne zábavnej, tak alespoň bezbolestnej. Když už tam musí všichni, tak to má být nastavený tak, aby si každý mohl vybrat jakým způsobem to udělám. Nemám čas nebo mě to nebaví, udělám jen rychlovkou nutný zlo. Mám čas nebo si to užívám, nastavím challenge a můžu to drtit.

Jedna z věcí za který je Blizz nejvíc kritizovanej je to, že nenechá hráče jejich hru hrát, ale říká jim jak ji hrát musí.

cerberos 08.01.2021 14:03

GalifryBingo tos trefil "Blizzard rozhoduje jak se hrát musí" i to mě pekelně s..e a to samé v cllassicu nemůžu s warlokem se svými talenty do raidu a proč? protože full destro warlock má vysoký threat s searing painem..chápete tomu? Já co s warlokem od LK hraju jen destro nemůžu v classicu do raidu a proč protože destro je jen pro pvp..no není to nesmysl? Nemůžu hrát to co mě baví!!!!!!!!!!

Hromovapest 28.12.2020 03:35

Za mě super. Jen bych uvítal spíše težší obtížnost a i časově náročnou. Aby to bylo opravdu vydřené. A chtěl bych si pak v klidu číst ty uplakané komenty na fórech Blizzardu.

Demetrian 26.12.2020 14:23

Najnudnejší content ever...

Krisak 19.12.2020 17:14

Co vlastne po 8 patre bude? to se bude kazdou stredu uz jen resetovat jen tech 8 pater? nevim kde ale vim ze Asmongold ma na tom video kde je vic jak v 70 pater

Galifry 20.12.2020 19:48

Nesleduju ty informace tak důkladně, takže nevím přesně ty plány, ale to video bylo asi z doby původního designu Torghastu jakožto "nekonečnýho" dungeonu. To ale tak nějak vymizelo. Přiznám se, že původní vize věže se mi líbila víc. Obdoba Mage Tower, prostě challenge, jenže to moc nefungovalo v praxi.

ratatuj 21.12.2020 17:43

@Galifry pôvodný design Torghastu sa mi strašne páčil a moc sa naň tešil, keď som zistil, že to tak nebude. Ma ten new design moc neoslovil.

Je to v pohode keby už od začiatku bol takto plánovaný nebol by som z tej zmeny tak sklamaný.

Batole 21.12.2020 18:18

Pravděpodobně to bude sezónní záležitost. S1 = 8 pater. S2 = 16 pater atd.

Galifry 21.12.2020 20:23

@ratatuj Problém je, že jim z toho postupně vzniknul takovej trochu paskvil, kterej s myšlenkou challenge neměl nic společnýho. Když jsem to zkoušel na betě, tak byl běžnej scénář, že jsem sotva přelezl přes první patro a v 60tým bosse zabíjel pomalu dance emotem. Jenže Blizz nezná moc zlatou střední cestu a většina jejich řešení je buď a nebo. Přitom třeba stačilo udělat víc módů, kde by například v "challenge" módu byly Anima Powers vypnutý a bylo by to jen o skillu a možnostech hráčů jak vysoko se dostanou.

ratatuj 21.12.2020 20:39

Je to možné. Na to si časom zvykneme ako fungujú tie jednotlivé systémy v Shadowlands.

Ja sa teším na dovolenku keď sa konečne do toho pustím na plno

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet