Svět PvP: Arathi Basin

Nevšímavě překročil navršená těla a vzhlédl vzhůru. Něco tu nehrálo… Ticho, které se rozprostřelo po celém údolí, bylo zvláštní, neklidné. Rozeznával v něm hrozbu. Šaman se zamračil a znovu pohlédl na vrcholek kopce. V tu chvíli mu elementy napověděly. Vítr rozpohyboval křoví podél srázu a v jednom jediném oslepivém okamžiku si draenei povšiml, že ne vše se hýbe. Lístky se třásly v poryvech vánku, ovšem… Draeneiova jinak klidná tvář se zachvěla hněvem při vzpomínce… Draenor… Pomyslel na bouři, pomyslel na blesky stíhající oblohu a pocítil, jak se v jeho ruce tvoří výboj, který o okamžik později zasáhl skrývajícího se orka. Šaman se ohlédl. „Za Naaru! Za Světlo a Alianci!!!“ vzkřikl svým hlubokým hlasem. S těmi samými slovy se kolem něj prořítili dva lidští válečníci a půvabná elfka, zřejmě kněžka. Svítání nadešlo. Vítám vás už v pořadí u třetího článku rubriky Svět PvP. V minulých dílech jsme se podívali na Isle of Conquest a Warsong Gulch. Dnes nás čeká stařičký Arathi Basin, pocházející stejně jako WSG z dob vanilly.

Příběh

Arathi Basin ležící kdesi uprostřed Arathi Highlands je oblastí velice bohatou na nerostné suroviny. Forsaken Defilers a League of Arathor se tedy logicky snaží převzít kontrolu nad tímto místem plným farem, dolů a lesů. AB je navrženo jako nám všem dobře známý King of the Hill, kdy se s týmem snažíte obsadit co nejvíce základen, které vám následně generují zdroje. První tým, který získá 1600 bodů, zvítězí. Zní to jednoduše, že? Ale není…
Arathi Basin

Základny:

  • Stables
  • Lumber Mill
  • Blacksmith
  • Gold Mine
  • Farm
  • Taktika

    Co říci o taktice v Arathi Basin… Jednoduchou matematikou si dozajista každý spočte, že vítězí tým, který dokáže déle udržet 3 a více základen. Dle mého osobního názoru je základním elementem, který rozhoduje o výhře či prohře, Blacksmith. Jedná se o přesný střed mapy obklopený vodou, ze kterého lze během chvilky tvrdě udeřit na jakoukoliv jinou základnu. Doporučuji vám také zabrat za každou cenu Lumber Mill. Jeho vyvýšená pozice vám při pozorném sledování odhalí sebemenší pohyb vašich nepřátel. Máte-li v týmu šamana a umístíte-li jej sem (spolu s nějakým dobrým bodyguardem), dokáže vám s pomocí Far Sight napráskat barvu spodního prádla undeadky na Gold Minu. Což sice není informace, kterou potřebujete k vítězství, či pro kterou byste jásali, ale budiž… Kouzlo šamana na Lumber Millu spočívá ještě v jedné krásné věci. Je-li váš šaman elemental… užijete si dozajista mnoho srandy při shazování vašich soupeřů z okrajů útesu. Je opravdu strašně vtipné nechat se lamerským DK přitáhnout do davu vašich protivníkům a s divokým řevem „THUNDER-THUNDER-THUNDERSTOOORM!“ je všechny poshazovat dolů. Povolání se stealthem by se měla zaměřit na ninja cap, tedy rychlé zabrání cizí základny, které umí v řadách soupeřů nadělat slušný zmatek. Současně je však třeba i bránit obsazené základny, na čemž obyčejně ztroskotají všechny vaše naděje.
    Arathi Basin

    Achievementy:

    Jedná se opět pouze o variace na staré známé achievy. [Resilient Victory] splníte jen díky štěstí. Váš tým musí v jeden okamžik prohrávat o 500 bodů a následně vývoj boje obrátit a zvítězit, aby jste získali tento achieve. [Let's Get This Done] je opětovně blitzkrieg. Dosáhnout vítězství pod 6 minut jde však pouze současně s achievementem [Arathi Basin Perfection] , který spočívá v dokonalé koordinaci vašich spolubojovníků. A také v totální neschopnosti protihráčů. Tým soupeřů nesmí získat ani jednu jedinou základnu. Musíte zvítězit 1600:0. [Arathi Basin All-Star] . Zde je nutností dvě základny zabrat a dvě obsadit. Plynule na něj navazuje [Overly Defensive] a [Disgracin' The Basin] . [Disgracin' The Basin] spočívá v obsazení tří základen během jednoho bg. [Overly Defensive] je zas přesným opakem. Tři základny musíte ubránit dříve, než propadnou vašemu soupeři. [To The Rescue!] je prakticky [Overly Defensive] jen musíte základny ubránit padesátkrát. Díky bohům WarCraftu – ne v jednom bg. [Me and the Cappin' Makin' it Happen] je opakem výše zmíněného [To The Rescue!] . Musíte zabrat padesát základen. [Territorial Dominance] [We Had It All Along *cough*] je achievement který opětovně splníte spíše náhodou, při takřka dokonale vyrovnaných týmech. Musíte zvítězit rozdílem padesáti bodů či méně. [Arathi Basin Assassin] je dalším z ‚asasín‘ achievů. Musíte získat pět honorable killů na každé základně které je na mapě. Ovšem pozor – v průběhu jednoho bg. A na závěr [Arathi Basin Veteran] získáte za sto vítězství v daném battlegroundu. [Master of Arathi Basin] vám rozšíří vaši sbírku, pokud dosáhnete všech výše zmíněných achievementů. Příště se podíváme na můj milovaný Alterac Valley. Přeji vám hezký zbytek neděle a hodně úspěchů ve WoW. Starý šaman odpočíval na okraji srázu. Se zavřenýma očima vypadal, jako kdyby spal a ignoroval vše, dějící se v tomto údolí. Slyšel vítr prohánějící se mezi zničenými budovami. Cítil žár ohně pálícího zástavy a svěží zelenou trávu. V dáli, mimo jeho dosah, znělo vlčí vytí, oznamujíce, kolik nových mršin zvířata naleznou ke krmení. Náhle hlasitěji než všechno ostatní do šamanovy mysli promluvila sama země. Někdo se k němu blížil. Tam, za jeho zády. Draenei otevřel oči a navázal spojení se samotou zemí. Byl jí samotnou a cítil lehké kroky toho stvoření. Elf? Určitě… Ale ne od Aliance. S hbitostí odpovídající mnohem mladšímu příslušníku jeho rasy se pozvedl a jen tak tak stačil štítem odrazit zákeřnou ránu dýkou. Dlouhé blond vlasy zavířily, když se krvavý elf pokusil proniknout bokem jeho obrany - ovšem marně. Když znovu udeřil, draenei vložil veškerou svou váhu do štítu a krvavého elfa tak srazil k zemi. Rychle jej obešel a ve chvíli, kdy vstával, aby se znovu pustil do boje, udeřil šaman pěstí do vyschlé země. Z jasného nebe se zablesklo a hluk hromu byl takřka nesnesitelný. Draenei otevřel oči. Všude kolem byl klid a mír, nic nenasvědčovalo, že tu před zlomkem vteřiny probíhal boj na život a na smrt. Se smutkem v očích vstal a zamířil k okraji srázu. Věděl, co spatří dole… Zlámané a nehybné tělo krvavého elfa bylo památníkem šamanovy moci. „Ať ti požehnají Naaru,“ pravil tiše a v koutku oka se zaleskla slza. Měli stejné osudy. Oba přišli ve válce o domov. A oba teď jen bojovali o právo na život. Jeden z nich však prohrál. Tahle válka trvala už moc dlouho. Šamanův smutek přetrhlo až zatroubení rohů v dáli. Nad farmou vlála alianční vlajka. Dokázali to! Po tvářích draeneie stékaly slzy štěstí. Jeho poslední bitva. Nyní se již může vrátit ke zbytkům své rodiny. Exodar ho očekával. Máte rádi Arathi Basin? Máte na něj nějakou vtipnou vzpomínku? Podělte se s námi o ni.

    Naposledy upravil/a Astra 10.11.2013 v 15:14:24.

    Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

    Diskuze

    Dunois 10.11.2013 13:49

    prehistory
    Ty vole já tak nesnáším jak fandíte alianci To samé by mohl říct totiž ork.. za Draenor! protože to byl původně jejich svět.
    ano jsem Alík, nicméně se to snažím dávat na střídačku IoC bylo za Ali, WSG za Hordu, AB je nyní zas za Alianci a následující týden, AV bude opět z pohledu Hordy

    Bellatrix 10.11.2013 13:48

    Však v tom je ten fór :P Aliance a Horda proti sobě vedou nesmyslný války a přitom se od sebe vlastně zas tolik neliší. Resp. řadoví vojáci určitě ne.

    Šéfredaktor WoWfan.cz

    Dunois 10.11.2013 13:47

    Warond
    Pamatám si na originál [We Had It All Along *cough*] keď rozdiel musel byť 10 bodov, dal som to!
    taky tak

    Warond 10.11.2013 12:52

    Pamatám si na originál [We Had It All Along *cough*] keď rozdiel musel byť 10 bodov, dal som to!

    prehistory 10.11.2013 12:10

    Ty vole já tak nesnáším jak fandíte alianci To samé by mohl říct totiž ork.. za Draenor! protože to byl původně jejich svět.

    Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
    Přihlásit se
    nebo
    Zaregistrovat nový účet