Tomb of Sargeras - Mythic - Limit končí, Alpha pokračuje!

  Tomb of Sargeras    Method    Mythic   

Závod o světové prvenství stále pokračuje, protože Kil’jaeden stále žije. Na povrch pomalu, ale jistě prosakují zajímavé informace, které rozhodně stojí za zmínku. Začněme ovšem popořadě.

 

Před několika dny oznámila americká jednička v progressu, guilda Limit, že v Tomb of Sargeras končí. Důvodem ukončení závodu je velký počet zabanovaných či odejitých hráčů guildy. Hned několik významných hráčů guildy bylo zabanováno za prodej určitých věcí ve hře za reálnou měnu – vše úzce souvisí s poslední vlnou blokací, kterou Blizzard koncem minulého měsíce připravil.

 

Díky oficiálnímu webu guildy Method se k nám do Evropy dostávají informace o tom, jak vypadá progress v daleké Číně. Čínský distributor World of Warcraft bohužel nedodává solidní API, kterým by mohly webové stránky jako WoWprogress nebo Raider.IO sledovat, jak si guildy vedou. Dle posledních dostupných informací dokázala čínská guilda Alpha zabít předposledního bosse, Fallen Avatar, a zařadit se tak za dvě evropské guildy – Method (EU) a Exorsus (RU).

 

Čínská guilda Alpha svůj progress v Tomb of Sargeras aktivně streamuje, a proto máme možnost sledovat, jak si vedou. Velkým pozdvižením posledních dnů bylo video, ve kterém se guildě podařilo dostat Fallen Avatara na 0,1 %. Vzápětí však následoval wipe.

 

 

Během několika dalších hodin se jim ovšem bosse přece jen povedlo zabít. K dispozici je takzvaný „nerd-scream“, který guildy při podobném úspěchu vydávají. Několika fanouškům se také povedlo získat několikaminutový záznam souboje. Zhlédnout jej můžete například na YouTube.

 

 

Pokud máte čas a chuť, můžete sledovat progress čínské guildy na posledním bossovi. Na Twitch.TV kanálu jednoho z hráčů běží živý přenos. Máte tak možnost se podívat, jak vypadá progress jedné z nejlepších guild současnosti.

 

 

Guild master evropské guildy Method, Sco, se na Twitteru včera vyjádřil s tím, že Blizzard určitým způsobem změnil několik mechanik v Mythic souboji s posledním bossem instance, takže bude progress příjemnější. A stále je naděje, že bude ještě tento týden poražen.

i7185p4arp_3b6356fe336f74983117d7702b74cce4e252d691_1499778968_0732.jpg

 

Nezapomeňte, že novinky z progressu můžete sledovat i na našem Discord kanále #wow-tos-progress. Na našem Blizzfan.cz Discordu naleznete přehled prvních světových zabití, ale také informace o progressu z „neoficiálně“ českého serveru – Drak'thulu.

Diskuze

Randy 13.07.2017 09:31

To som jediný koho tam irituje tá otrasná hudba, ktorá sa tam vôbec nehodí (V tom Live Streame) ?

Rufflez 11.07.2017 15:39

Podle mě neměli měnit ty mechaniky u KJ. Jen ať závod trvá dlouho a není to clearnuté přes noc jak EN.

Martins911 11.07.2017 16:03

Souhlas je to mythic ať to ulehčí třeba až po měsíci

Athanel 11.07.2017 16:56

@Martins911 Tak ono pokud tam je něco špatně a opravdu to nejde , tak je asi třeba něco upravit :-/

Akari 11.07.2017 21:26

A co když to není o gearu a ani o skillu? Co když ty mechaniky prostě nejde zahrát v současné podobě? Já spíš nechápu nerf Avatara, ten byl zabit dvěmi guildama a už to nerfují aniž by skončil závod. Doufám, že tyto nerfy už pokračovat nebudou v současné rychlosti, aby to toho bosse nedegradovalo. Stejně se nerfů dočkáme časem, protože Blizzard chce, aby si mythic vyčistila každá průměrná guilda.

Beeda2004 11.07.2017 22:26

@Akari tak zalezi jak moc povazujes za degradaci treba nighthold dalo na dt jen 15 gild, a ve svete asi 1460 coz kdyz vezmes na pocet servru tka to mas tak 3-5 gild na jeden server coz uz neni zas tak vysoky cislo EN byl lehkej protoze to byl takovej rozjizdeci raid

Akari 12.07.2017 05:32

@Beeda2004 Tak u Guldana je otázka kolik by to dalo guild kdyby nepřišly ty mega nerfy, podle mě z těch 15 guild možná tak 5-7. A degradace celého contentu proběhla například v Dragon Soulu, Siege of the Orgrimar, Hellfire citadel a myslím, že i Icecrown Citadel se dost nerfoval. Prostě vždy poslední raid datadisku ponerfují tak, že z toho bolí oči.

Beeda2004 12.07.2017 22:41

@Akari Tak jasne ze to nerfujou, ale vetsinou to delaji chvilu pred novym contentem, v icc to nerfovaly po tydnu nebo po 14 dnech po 5% pokud dobre pamatuju, dragon soul nerfovaly myslim primarne spine, protoze tam bylo zaseklych docela dost gild, pak samozrejme i celkovej raid ale to bylo i ve firelandech po tom co vysel soul nebo chilku pred tim, a nerf ogrimaru nastal az pri prechodu z flex+normal+hc na novou pseudo obtiznost normal+hc+mythic + jeste tam byl draenorskej nerf statu, tam by to by l nesmysl znova optimalizovat celej raid chvilku pred prichodem dalsi expanze kdyz nestihali ani dodelat draenor.
Jinak co sem byl v gilde v pandarii tak garosa hc sme dali 1092 10man ve svete a to sme ho zabili koncem cervna asi mesic a pul pred tim prechodem na mythic takze to taky moc gild v ty dobe nedalo na to jakej sme meli volnej rezim.
Je fakt ze kdyby sme na siegecrafterovy nevimenili asi 5 hunteru kdy kazdej asi po 3 tydnech odesel a pak se nabral novej, kterej se musel ucit skakat na pas a mel dostatecnej dmg na to aby znicil miny a podobne tak by to padlo tak o 2-3 mesice driv, ale takovy problemy ma kazda druha gilda.
On ten nerf byl i celkem fajn, protoze aspon lidi z gildy stihli dosbirat mounty z last bosa.

Akari 13.07.2017 03:19

@Beeda2004 Mě nejde o ty "menší" nerfy, které to zjednoduší tak, že to lidé musí stále zahrát (jako například ty na avatarovi). Mě štvou ty mega dementní nerfy, které ten fight zjednoduší tak, že si to zabije každý 2-3 průměrný hráč. Dragon Soul -35% HP a DD bosse, Hellfire Citadela - ringy, upgrade...atd, SOO především přechod na mythic.
My například toho Garroshe na 10hc dali jako 50-60 na světě a toho Siegcraftera do toho 30 místa. Trávili jsme tam hodiny, chcípali na low gear a špatný setup. Pak to ponerfovali tak, že si to dal každý 2-3 průměrný hráč a člověk z toho pak může být akorát naštvaný a celou instanci to akorát degraduje.

Beeda2004 13.07.2017 13:47

@Akari uplne stejne bys ale mohl nadavat i na sell runy si vezmi kolik stovek tisic lidi si ty killy zaplatilo misto progresu taky se nechali vycemene protahnout bez namahy

Rufflez 14.07.2017 22:43

@Athanel Ono to, že se to chodí týden a ještě se to nezabilo neznamená, že to nejde dát. Tady si asi lidi moc nepamatují oldschool progresy co? Teď pokud to nepadne do týdne tak se začnou rozpadávat guildy a blizzard to ponerfuje.

Beeda2004 14.07.2017 23:41

@Rufflez jenze mas rozdil v otm ze za tyden ty gildy maji tolik pullu co nemela pulka realmu ve vanile a tbc dohromady

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet