Vyvážení PvP a PvE gearu ve Warlords of Draenor

Herní komunitou již delší dobu rezonuje debata ohledně vyváženosti PvP a PvE gearu. Často padaly námitky, že PvE gear je přehnaně silný v arénách a battlegroundech a jelikož spousta statů (často právě PvP) bude v novém datadisku Warlords of Draenor odstraněna, existují oprávněné obavy, že se nevyváženost ještě zvýší. Jeden z fanoušků navrhl něco jako tento systém (na čísla nekoukejte, jde hlavně o ten nápad):
PvP Item A má 70 agi/str/int + 30 PvP Power PvE Item A má 100 agi/str/int PvP power nefunguje v PvE instancích, ale všude jinde ano. 1 PvP Power = 1 agi/str/int v normálním otevřeném světě 1 PvP Power = 2 agi/str/int v PvP instancích (BG, arény...) Takhle jsou oba si oba typy gearu rovny v otevřeném světě a jsou stejně handicapováni v "nepřátelských" instancích. Nevidím důvod, proč by se gear měl lišit v otevřeném světě, stejně je gear hlavně o těch instancích.
Blizzard přiznává, že probírali velice podobný nápad a nakonec se rozhodli něco takového implementovat do hry. Na druhou stranu to asi nebude fungovat přesně takhle, protože se vývojáři bojí, že by tento systém byl pro spoustu hráčů těžko pochopitelný. Bojí se, že by nebylo každému úplně jasné, co mu vlastně PvP Power při dané příležitosti přidává. Na druhou stranu bude PvP Power fungovat v boji proti ostatním hráčům v jakémkoli kontextu, ne pouze v BG a Arénách. Takže pokud budeme porovnávat např. PvP Conquest gear a PvE Heroic raid gear, bude to fungovat asi takto:
  • PvE předmět je silnější v PvE instancích.
  • PvP předmět je silnější v PvP instancích.
  • PvE předmět je trochu silnější proti mobům v otevřeném světě.
  • PvP předmět je trochu silnější proti hráčům v otevřeném světě.
Všechny tyto nápady jsou ve vývoji a může se to ještě dost změnit, na druhou stranu Blizzard doufá, že se jim ve finále podaří skončit ve stavu, který bude dost podobný tomu, co jsme si načrtli tady.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

21.01.2014 12:29

Esperanta: j tak to urcite ja to delal jeste behem vanily ty prvni questy pred tbc nerfem a to bylo neco hrozny pokud clovek neumel anglicky tak neudelal nic, a musel cist naprosto vsechno protoze tam nebyl ten odstavec navic co rikal co mas primo udelat ale bylo tam proste napsany ze nekdo ma problemy s pavoukama na severu silverpine forest a kdyz to clovek nezna tak stravi pul dna hledanim samotnych pavouku, a navic nebyly zadny qust helpry max thotbot.com nebo tak nejak, ale na druhou stranu diky temhle questum sem se naucil celkem slusne anglicky protoze i kdyz sem tomu nerozumnel tak sem to cetl do zblbnuti furt do kola a pres slovnik prekladal slovo po slovu:-D

Esperanta 21.01.2014 11:40

Beeda2004
Esperanta: ja uz ted ani questy nedelam nasadim heirloom vezmu 300% flasku na expy a pres npc scan zabijim rarky:-) je to rychlejsi jak expeni pres questy ci dungy a optimalni je jeste delat pandu co dava 100% expu navic:-D
Jistě, teď už to nedělám, Spíš jsem chtěla říct, že je úžasné přijít poprvé do změněné lokace a má mnohem větší náboj

21.01.2014 11:01

Esperanta: ja uz ted ani questy nedelam nasadim heirloom vezmu 300% flasku na expy a pres npc scan zabijim rarky:-) je to rychlejsi jak expeni pres questy ci dungy a optimalni je jeste delat pandu co dava 100% expu navic:-D

Metiu 20.01.2014 19:03

ako vasnivi PvPckar si myslim ze by toto bolo rozumne riesenie. i ked nechapem co by na tom ludia nepochopili vsak aj teraz je to pre niekoho uplne noveho matuce crit,hit,masetry,PvP power atd.

Esperanta 20.01.2014 18:04

Pamatuji si doby, kdy jsem hrála na jednom nejmenovaném free serveru a expila jsem draeneiku nebo night elfku. Chodila jsem samozřejmě do Darkshore a po těch třech letech už jsem pomalu zvracela z těch tisíckrát dělaných questů. Pak jsem přešla na offik a tam najednou Cataclysm, na který jsem tak nadávala, aniž bych ho zkusila. Pane bože! Nové Darkshore! Má to úplně nový náboj a celý svět taky! Takže takhle... změny být musí. Pokrok nikdo nezastaví a Blizzard se nezavděčí všem hráčům. Polovina vždy bude říkat: to staré bylo lepší a druhá zase: my chceme něco nového! Už nás to nudí!

milanko 20.01.2014 18:02

Honza4545
Tohle mi příjde absurdní.Bát se že lidé jsou tak hloupý že by takto (dle mého jednoduchý a očividně nejlepší možný systém) nepochopili.
Presne ak je niekto vážne tak retardovaný že nedokáže pochopiť že jeho pvp gear bude v bg lepší ako pve tak je to smutné.Okrem toho v normal svete by mohli byť všetky geary (a to myslím uplne všetky) si rovné načo to je dobré že lamki bez skillu zato že maju full cp eq si honia ego na tom ako vás overkilluju?
Muradin
Myslím ,že to že nic nevyřešili je jen iluze a kdyby jsi si to zkusil zahrát nezměněné ten rozdíl by jsi znatelně poznal.A je tu zase ten problém. S novými povoláními se to zhoršuje ,ale kdyby žádná nová nebyla, všichni by říkali My chceme novou classu, Blizz si myslím ,že lidé budou chtít hrát už ty ošoupané classy? Jak na to nalákají nové hráče? atd.A já osobně zastávám názor ,že je lepší zkoušet to změnit než říkat Ále tak napůl to je dyť oni si zvyknou na což by lidé samozřejmě nadávali.
V tomto by mohli odkukať od iných hier konečne niečo užitočné odkukať nahradit slovom inšpirovať.Napr. tf2 tam až nad strange itemy ktore su blbosť je veľmi dobrá hrateľnosť máš tam 9 rôžnych class a nepridávaju žiadne nové a najzákladnejši item aký zoženieš nie je vo výsledku slabší než ten najsilnejši len je to rozdieľny typ hry A ak su nejaké zbrane príliš dobré tak im dajú napr. o 30% pomalší reload aby neboli op v tomto by sa blizz mohol učiť.Okrem toho dokým bude blizz následovať to že každý jeden patch je iba o novom raide kde je nejaký iný loot z par statmi naviac vážne toto ma má hnať dopredu?Nech sa naučia niečo od iných tvorcov hier a nech prestanú robiť sračky z prehnaným marketingom (mam na mysli hlavne d3 a wow vôbec) pretože ak su vážne schopný pridať iba na začiatku datadisku bg alebo nejaké prevratne nové veci je to smutné.Raz keď dokážu upravovať viac hrateľne zóny alebo využijú potencial world pvp ktorý by mohol v pohode fungovať na štýl planet side 2 ok.Ale vážne predavať za xy penazí sračky ako d3 alebo wow datadisk kde pridajú prakticky pár vecí a potom na to všetko kašlú?

Muradin 20.01.2014 17:26

Coxx
Hraju WoW už spoustu let a už ani nereaguju na tyhlety změny k lepšímu. Blizz v tom má už takovej guláš a i po těch letech stále něco vymýšlí a i po těch letech stále nic nevyřešil..
barrny
Čím více se v tom hrabou a s přibývajícími povoláními je to, čím dále horší a horší, stejně jako celá hra, bohužel.
Myslím ,že to že nic nevyřešili je jen iluze a kdyby jsi si to zkusil zahrát nezměněné ten rozdíl by jsi znatelně poznal.A je tu zase ten problém. S novými povoláními se to zhoršuje ,ale kdyby žádná nová nebyla, všichni by říkali My chceme novou classu, Blizz si myslím ,že lidé budou chtít hrát už ty ošoupané classy? Jak na to nalákají nové hráče? atd.A já osobně zastávám názor ,že je lepší zkoušet to změnit než říkat Ále tak napůl to je dyť oni si zvyknou na což by lidé samozřejmě nadávali.

Angelius 20.01.2014 17:24

Riko
Hra se nestava horsi a horsi, pouze lehci a lehci. Ikdyz taky nvm proc neco nenechaji pri starem. Treba rozdil mezi SC 1 a SC 2 je pouze graficky a nikomu to nevadi. A predevsim lidi si do hry chodijou odpocinout :-D
Zajímavý, že nejvíc plácaj o tom, jak je hra stále lehčí lidi, co ještě nemaj Garroshe na HC.Bullshity o sc1/sc2 jsou n/c, to je uplně mimo mísu a uplně wrong.

Riko 20.01.2014 17:12

Hra se nestava horsi a horsi, pouze lehci a lehci. Ikdyz taky nvm proc neco nenechaji pri starem. Treba rozdil mezi SC 1 a SC 2 je pouze graficky a nikomu to nevadi. A predevsim lidi si do hry chodijou odpocinout :-D

Deathkroman 20.01.2014 17:02

barrny
Čím více se v tom hrabou a s přibývajícími povoláními je to, čím dále horší a horší, stejně jako celá hra, bohužel.
Pro nás staré hráče to je špatně.. ale WoW potřebuje nové hráče a tím, že nechá hru takovou jakou je asi nikoho nepřiláká ne?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet