link

Warcraft III: Reforged Deep Dive panel

  warcraft iii    warcraft iii reforged    blizzcon   

V rámci BlizzConu proběhl také panel zaměřený na Warcraft III: Reforged, kterým nás provázel známý streamer, legenda W3 a SC2, Manuel "Grubby" Schenkhuizen. Za Blizzard se jej zúčastnili lead artist Brian Sousa, senior animator Keith Sizemore, senior producer Pete Stillwell a game designer Michael Scipione.

 

  • Hlavním pravidlem při vývoji W3R bylo neničit nic, co ve hře původně bylo. S ostatním měli vývojáři volnou ruku.

  • U jednotek byli animátoři velmi limitováni délkou animací. U stejného typu jednotek musí například dopadnout útok ve stejnou chvíli, ať už se jedná o starý nebo nový model. Avšak u hrdinů bylo více prostoru pro zvýšení kvality modelů a animací. Postavy tak mají například prsty, kterými zbraně svírají.

  • Aktuálně je ve hře okolo 2 200 modelů jednotek. Dříve docházelo pouze k přebarvení jednotlivých jednotek podle barvy hráče, ale nyní mají všechny jednotky model pro všechny barvy.

  • Nejdůležitější bylo udržet stejnou siluetu jednotek tak, aby nové modely byly snadno rozpoznatelné a aby bylo možné na první pohled určit, jaké staré jednotce patří.

  • Hra nově přejde na single account systém. Nebude možné si přepínat mezi jednotlivými účty, ale jako kompenzace se bude MMR počítat pro každou rasu zvlášť. Pokud tedy vyzkoušíte jinou rasu, budete hrát proti protivníkům s odpovídajícím skillem k vašemu MMR pro zvolenou rasu.

 

 

  • Původně byly životy vašich jednotek zelené, ale nyní je bude možné přepnout do vaší týmové barvy.

  • Hrdinové mají nově speciální bary životů, takže půjde na první pohled rozpoznat, že daná jednotka je hrdina.

  • Staré zvuky a další prvky UI zůstaly zachované. Tým bude sbírat feedback a opravovat UI průběžně.

  • Pokud jste si hru předobjednali, dostanete betu. Pozvánky jsou posílané ve vlnách, takže mějte chvíli strpení. Stejně tak dostanou betu všichni návštevnící BlizzConu a majitelé Virtual Ticketu.

  • Příští týden přijdou do hry nemrtví, na noční elfy se dostane krátce poté.

  • Také budou postupně přidané custom hry, Free for All mód. Do konce bety bude vše pro multiplayer dostupné v plné míře.

  • Před vydáním předělaného StarCraftu hru nejprve testovali profesionální hráči. Tak Blizzard zjistil, že při omezení počtu FPS došlo i k omezení množství stisku kláves, které byla hra schopná zaregistrovat. Bylo to omezeno na asi 200 stisků za minutu, což se může zdát hodně, ale u profesionálních hráčů je to málo. Proto je potřeba hru dostat k co nejvíce hráčům, aby bylo možné vše odladit.

  • Bylo důležité zachovat stejný pohyb a ovládání jednotek jako v klasickém W3, což se týmu podařilo.

  • Došlo k úpravě některých jednotek, budov či míst tak, aby byly snáze rozpoznatelné. Například Dalaran byl upraven do stylu, který můžete znát z World of Wacraft.

 

 

  • Kampaň bude mít story mód, ve kterém si noví a nezkušení hráči budou moci hru projít na snadné obtížnosti, aby poznali příběh Warcraftu III.

  • Byly použity původní voice overy, aby bylo pro veterány snadné rozpoznat jednotlivé postavy po zvuku a užít si nové modely se známými hlasy.

  • Ve W3 komunitě existuje spousta fanoušků, kteří se věnují tvorbě map. Vývojáři se s nimi spojili, aby probrali, co je ve tvorbě limituje a co jim chybí. Například zjistili, že nebylo možné mít jednotku, které pouze upravíte počet životů, ale bylo potřeba pro každou hodnotu vytvořit a uložit novou jednotku. To nyní není nutné a bude možné vytvářet mapy snadněji a rychleji.

  • V 1v1 módu jsou nyní některé z oblíbených komunitních map. Tým zajímá, jaké jsou vaše oblíbené mapy, aby je mohli také přidat.

  • Balancování jednotlivých ras je velmi delikátní a je potřeba k němu přistupovat obezřetně a řešit jej případ po případu. Když uděláte změnu, musíte přemýšlet, jak ovlivní profesionální scénu. Nesmí to tedy být příliš velká změna, aby se hráči museli nově učit tuto jednotku používat, ale současně musí být dostatečně pochopitelná pro casual hráče. Často se objeví jednotky, které jsou casual hráči považované za silné, ale o kterých profesionální hráči tvrdí, že jsou nepoužitelné. Je proto potřeba najít nějakou střední cestu, aby byly spokojené obě strany.

  • Blizzard ví, že všechny zajímá kampaň a cinematicy, a proto si připravili malý sneak peak.

 


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet