Warlords of Draenor - Patch 6.1

Rygarius zdroj

Nové modely krvavých elfů

  • Modely postav pro krvavé elfy byly přepracovány se zvýšením věrohodnosti a ztvárnění textur. Jádro a dojem z originálního vzhledu bylo zachováno.
  • Některé postavy obdržely vylepšení a úpravy.

Integrace Twitteru

  • Postavy nyní mohou zasílat své Tweety s předměty, achievementy a obrázky z herního klienta použitím příkazu "/share".
  • Tato funkce bude povolena od přístupu s novým sociálním nastavením - přidat nebo odebrat Twitter účet.

Nová karta pro kolekci Heirloomů

  • Systém kolekcí nyní podporuje Heirloom předměty.
  • Heirloomy mají Tier systém pro maximální úroveň, který předmětu přepočítá statistiky.

Garrisony, followeři a základny

  • Noví followeři Garrisonu
    • Jeden z pěti nových návštěvníků bude každý den nabízet úkol každému, kdo Garrison navštíví.
      • Porážka bosse dungeonu: Odměny z batohu nyní mohou obsahovat token pro předmět úrovně 630, 645 nebo 655.
      • Porážka bosse raidu (týdenní úkol): Odměny z batohu nyní mohou obsahovat token pro předmět úrovně 645 nebo 655.
      • Bounty (určeno pro 3 a více hráčů): Porážením jmenované elity pro batoh obsahující Apexis Crystaly spolu se šancí na token pro předmět úrovně 645 nebo 655.
      • Relic: Dokončete sérii úkolů pro obnovení Relic za batoh obsahující Apexis Crystaly spolu se šancí na token pro předmět úrovně 645 nebo 655. Dokončením Relic misí odemknete potenciální mise pro followery. Dokončením všech šesti Relic misí bude odemčen Harrison Jones jako follower!
    • Pro Pet Battles je tu samostatná šance dalších návštěvníků, kteří nabízejí jedinečné Pet Battles s šancí udělující batoh obsahující předmět Pet Battles a nového Battle Peta.
  • Vyvolání raidu nebo world bosse
    • Hráči mohou najít předmět za dokončení denního Bounty, Relic, Dungeon nebo Raid úkolu od Garrison návštěvníka, který umožňuje vyvolat jednoho ze šesti nových raidovacích nebo world bossů v Garrisonu.
    • Vyvolaní Raid nebo world bossové mají přepočítané HP a jsou určeni pro 10-40 hráčů.
  • Nový hudební box Garrisonu
    • Hráči si nyní mohou sestavit hudební box, který jim umožňuje přehrávat hudbu ve svém Garrisonu.
    • Kusy pro hudební box lze najít jako odměny za Bounty a Relic mise.
    • Vaši hudební knihovnu si můžete rozšířit skladbami z celého světa.
  • Nový obchodník Garrisonu
    • Byl přidán nový obchodník a hráči mohou využívat své zdroje Garrisonu za nákup zboží k vylepšení followerů nebo předmětů, které mohou být využity k objevování Rare misí.
  • Nová vlastnost followerů: Lovec pokladů
    • Lovec pokladů zvyšuje vlastnost získaného množství zlaťáků z misí.
  • Následovníci Garrisonu
    • Následovníci Garrisonu mohou být nyní vylepšeni na 675. úroveň předmětu.
  • Mise followerů
    • Nové mise profesí jsou nyní k dispozici u vylepšování budovy profese na 3. stupeň. Úspěšným dokončením těchto misí získáte předmět, který umožňuje okamžité dokončení pracovních příkazů.
    • Hráči mohou odemknout Relic a Bounty mise pro své followery dokončením příslušných Relic nebo Bounty úkolů, které nabízí jeden z náhodných návštěvníků Garrisonu.
    • Nové průzkumné mise jsou k dispozici pro hráče s alespoň jedním dovedostním bodem Archeologie. Úspěšným dokončením těchto misí můžete získat archeologické fragmenty, kamenné klíče nebo mapy pokladů pro zóny Draenoru. Mapy pokladů, získané tímto způsobem, nevyžadují dokončený Achievement pro zóny Draenoru.
    • Archeologičtí obchodníci ve Stormshieldu a Warspearu nyní prodávají předmět, který objeví followeři průzkumových misí za 5x Restored Artifact.
    • Nové výzvědné mise 100. úrovně na bitevní pole nyní udělují předmět, který umožňuje přístup k misím, které udělují Apexis Crystaly.
    • Nové Raid mise k Blackrock Foundry jsou nyní k dispozici pro cache, které udělují předměty úrovní 665, 680 a 695.
    • Byly přidány nové mise followerů a mohou být odměněny zlaťáky, Apexis Crystaly, Savage Blood nebo Augmentation runami.
    • Mise, které jdou dokončit s větší než 100% šancí, nyní udělují bonus k základním XP.
    • Zlato a zdroje Garrisonu 90.-94. úrovňových misí budou nyní pokračovat k objevení, i přes to, že nemáte žádného následovníka, který je na 90.-94. úrovni.
    • Vlastnost Scavenger pro followery navyšuje získávání zdrojů Garrisonu z misí o 100% (sníženo z 200%).
  • Vylepšení UI pro mise followerů
    • Seznam dostupných misí nyní zobrazuje množství udělovaných bonusových XP, zlaťáků a zdrojů bez toho, aniž byste museli najíždět na popisek myší.
    • Vylepšené popisky zobrazující některé followery, které mohou čelit hrozbám na misích:
      • Followeři mohou bojovat s hrozbou a je dostupný ukazatel zelené značky u zaškrtnutí.
      • Followeři mohou bojovat s hrozbou, ale mimo misi se zobrazuje zbývající čas, který má follower k dispozici.
      • Followeři mohou bojovat s hrozbou, ale přidělení k budově budou zobrazovat pracovní ikonu.
    • Nová ikona bude hráči ozmanovat, že přidělený follower získá méně XP, protože je pod požadovanou úrovní nebo úrovní předmětu.
    • Garrisony s 10 nebo více followery mají nyní přístup k setříditelnému seznamu s rychlým přehledem o tom, kolik followerů může čelit konkrétním hrozbám nebo jak dlouho bude follower venku na misi.
  • Garrison Budovy
    • Změny v pracovních přikazech Garrisonu
      • Pracovní příkazy nyní každé 4 hodiny kontrolují, zda je follower přiřazen k budově při započetí výrobních bonusů.
      • Followeři, kteří byly přiřazení k práci na budově, nyní získávají XP za každou zakázku, která poskytuje výrobní bonus.
      • Hráči nyní mají možnost se zařadit do fronty všech zbývajících pracovních objednávek prostřednictvím pracovních příkazů uživatelského rozhraní budovy.
      • NPC, které přijímají objednávky, nyní mají lépe viditelný název a nový interaktivní kurzor, aby se dali lépe najít.
    • Laboratoř Alchymie
      • 2. stupeň: Followeři, pracující v laboratoři Alchymie, nyní nabízí volné lektvary, které tato budova vytváří, ale jsou Soulbound.
    • Zbrojnice (trpasličí bunkr / válečný mlýn)
      • 3. stupeň: Byl přidán denní úkol, aby hráči mohli vyměnit Iron Horde Scraps za tokeny pro brnění nebo zbraně.
    • Stodola
      • Pasti stodoly nyní nemůžete zaměřit, jelikož způsobovaly, že se kurzor zvýraznil a nabízel možnost použití v Rated Battlegroundech, Arénách nebo mimo Draenor.
      • Savage Blood nyní padá častěji, pokud je follower přiřazen k budově (nemá vliv na dřívější šanci).
      • Pasti stodoly nyní mohou být umístěny na další past, která již byla nahozená.
      • Uvěznění tvorové se nyní stackují až 1000x (zvýšeno z 20).
    • Kasárna
      • Obchodník nyní nabízí předmět, který umožňuje zmenšit Bodyguarda po dobu 60 minut.
    • Rybářská chata
      • Nat Pagle (rybářská chata 3. úrovně) vám udělí jakoukoliv standartní návnadu, pokud ho hezky poprosíte.
      • Lunkers můžete nyní chytit v rybářských bazénech a mají větší šanci na drop (čím větší rybářské zkušenosti, tím větší drop rate).
      • Vyvolaní Cavedwellers nyní dropují náhodné rybí maso a méně Worm Supreme.
      • Fish Eggs používané pro denní úkol rybářské chaty jsou nyní Binds when Picked Up a také nemají prodejní cenu.
    • Pila
      • Pila již nevyžaduje zdroje Garrisonu pro vybudovaní nebo vylepšení.
      • Za pracovní příkazy nyní dostanete 30 zdrojů Garrisonu (navýšeno z 20).
    • Věž mágů / Spirit Lodge
      • Budova nyní přijímá Ogre Waystones jako pracovní příkaz a vydává Apexis Crystaly s šancí získat předmět, který umožňuje okamžité ukončení mise.
      • Postavy navštěvující Garrison jsou nyní schopny používat portály těchto budov.
    • Důl
      • Miner's Coffee již nemá stackovací limit, váže se při sbírání a má prodejní cenu. Předmět nyní patří pod exkluzivní kategorii, takže nemůže být použit vícekrát rozdělením do jednotlivých stacků. Nyní je však možné auru správně stackovat až 5 krát.
      • Preserved Mining Pick již nemá limit stacku, váže se při sbírání a má prodejní cenu. Také nabízí bonus, i když máte Mining Pick pracovníků.
    • Zvěřinec
      • Snížená obtížnost úkolů pro odemčení zvěřince, elitní pet challange a denní úkoly u bitev mazlíčků.
    • Sběrný dvůr
      • Sběr ze 3. stupně budovy, získaný z misí followerů, již nemá samostatnou šanci na drop uncommon (zelená), rare (modrá) nebo epic (fialová) kvality předmětů, ale místo toho vždy padne jeden z nich. Tato změna má za cíl snížit celkový spam předmetů, aniž by to ovlivnilo jejich hodnotu. Stávající šance pro sběr 3. stupně, může obsahovat také uncommon (zelený) sběrný předmět 2. stupně, který zůstává beze změny.
      • Zbraně a sety brnení followerů (War Ravaged, Blackrock, Goredrenched) již nepadají ze sběru. Tokeny pro vylepšení zbraní a brnění, které mohou vylepšit následovníkovu úroveň předmětu u zbraně nebo brnění bude mít stále šanci na drop ze Salvage Crates.
    • Town Hall
      • Krb ve 2. a 3. stupni Garrison Town Hall Aliance může být použit jako oheň pro Cooking.
    • Trading Post
      • Hráči obchodující se zdroji Garrisonu pro tradeskill materiály mohou nyní využívat shift-click ke zvolení počtu kusů předmětu, který chtějí zakoupit.
      • Díly Trading Postu, které padají v Ashranu, mají nyní šanci na drop ze všech stvoření a NPC, ze kterých padají Artifact Fragments se zvýšenou šancí dropu v základu na kvalitě tvorů a NPC.
      • Trading Post již nevyžaduje zdroje Garrisonu pro vybudování nebo vylepšení.
      • Někteří obchodníci začali přijímat Crescent Saberfish Flesh jako platební prostředek.
  • Invaze Garrisonu
    • Hráči, kteří předvedli lepší výkon pro zlaté hodnocení při obraně jejich Garrisonu před invazí, nyní mohou dosáhnout platinového hodnocení. Platinové hodnocení odměňuje hráče předmětem na úrovni 660 a šancí na získání předmětu, který může být použit pro svolání Raid nebo World bosse.

Kosmetické transformace a efekty hraček

  • Vylepšení bylo provedeno tak, že kosmetické proměny se dají ovládat. Dříve při použití jiné transformace se vzhled změnil nebo zrušil. Nyní mohou postavy obdržet několik kosmetických transformací, přičemž ta s nejvyšší prioritou bude viditelná. Je-li vzhled s nejvyšší prioritou zrušen, bude nahrazen vzhledem s druhou nejvyšší prioritou.
  • Kosmetické transformační efekty, které nemají animace pro jízdu na mountovi, jsou nyní dočasně potlačeny při použití mounta (dříve se efekt buď zrušil, nebo byl stále aktivní, ale zabránil použití mounta). Postavy znovu získají daný efekt po dismountnutí.
  • Kosmetické transformační efekty nyní mají vyšší prioritu než druid v bojových formách.
  • Mnoho forem druidů má nyní upevněné body na hlavě a zádech pro kosmetické efekty hraček, jako jsou Blazing Wings nebo Pepe. Dodatečné zvířecí formy mohou obdržet upevňovací body v budoucnu.
  • Pro zachování a vylepšení obzoru hodnoceného PvP prostředí jsme kosmetické transformační efekty potlačili pro všechna povolání, která se právě nacházejí v hodnoceném PvP prostředí (Arény a Rated Battlegroundy).

Základy

  • Účty s neaktivním předplatným jsou nyní schopny se přihlásit se stejným omezením, která má Started Edition. Účty mají dodatečný perk, že se postavy na nich mohou připojit do guildy, ve které už nějaká postava na účtu je.
  • Nové grafické nastavení
    • Particle Density v grafickém nastavení má nyní tři stupně detailů (sníženo z pěti). To může mít vliv na několik částí, vytvořených v některém particle systému.
    • Ambient Occlusion
      • Byla přidána nová metoda pro Ambient Occlusion nVidia HBAO+, dostupná na všech DirectX 11 grafických kartách.
    • Anti-Aliasing
      • MSAA je opět podporován s dalšími ovládacími prvky pro jemné doladění v Advanced Graphics Options.
    • Nové osvětlení
      • Pro vytvoření realističtějšího osvětlení na celém Draenoru byla přidána odložená per-pixel bodová osvětlení.

Itemizace

  • Terciální staty Avoidance, Speed a Leech nyní poskytují asi čtyřikrát větší výhody za jeden bod.
  • Všechny prsteny, necky, pláště a trinkety, které jste získali v Nagrandu (zóna pro 98+ úrovně) nebo později získáte by se nyní měli lépe hodit k vaší loot specializaci postavy. To znamená, že Tankové již nebudou získávat předměty bez bonusu pro Armor a Healeři nebudou získávat předměty bez Spiritu ze zdrojů jako tokeny předmětů, úkolů nebo Personal loot systému Dungeonů a Raidů.

Raciálky

  • Trpaslíci
    • Při použití Stoneform se nyní spouští sdílený, 30 sekundový cooldown s jinými PvP trinkety, které prolamují crowd-control účinky.

Balance talentů

Komentář vývojáře: Primárně jsme se zaměřili na povolání a jejich změny. V Patchi 6.1 bude vylepšena celková rovnováha talentů. Ne každý talent musí být v určitých situacích užitečný a ve skutečnosti mají silné i slabé stránky. Přesto se snažíme o to, aby každý talent byl v určitých situacích užitečný a aby byl dost blízko hotnot pro hraní, které si opravdu užijete. Nechceme, abyste se u talentů cítili, jako že jsou vaší skupině prakticky na nic. Pro tyto změny jsme se zaměřili především na ladění (úpravu čísel) a téměř u všech změn jde o buff nevýkonných talentů. Cílem je dosáhnout většího množství sestav, se kterými přežijete, aniž by byly svrženy stávající a populární možnosti.
  • Death Knight
    • Talenty
      • Breath of Sindragosa již nevyžaduje výchozí náklady na Runic Power, ale vztahuje se pouze na Mark of Sindragosa pro death knighty s Blood specializací.
      • Death Siphon nyní léčí death knighta za 400% udělovaného poškození (zvýšeno z 335%).
      • Defile nyní snižuje příchozí damage pouze pro death knighty s Blood specializací.
      • Damage u Necrotic Plague byl navýšen o 20% a Runic Power poskytuje pouze pro death knighty s Blood specializací.
  • Druid
    • Talenty
      • Bristling Fur (Guardian) má nyní 30 sekundový cooldown (sníženo z minutového).
      • Treanti z Force of Nature obdrželi buff, který navyšuje jejich HP a Spellpower o 35% a o 80% navyšuje jejich Armor a Attack Power.
      • Guardian of Elune (Guardian) nyní snižuje Rage náklady u Savage Defense od druidovy základní, procentuální šance na Dodge.
      • Moment of Clarity (Restoration) nyní trvá 7 sekund (zvýšeno z 5 sekund).
      • Rampant Growth (Restoration) nyní navyšuje healing pro Swiftmend o 20%.
      • Renewal nyní instantně healuje za 30% maximální úrovně HP (zvýšeno z 22%).
      • Damage u Stellar Flare (Balance) byl navýšen o 16% s dobou trvání na 24 sekund (zvýšeno z 20 sekund).
  • Hunter
    • Talenty
      • Damage u Barrage byl navýšen o 21%.
      • Exhilaration nyní instantně healuje za 30% maximální úrovně HP (zvýšeno z 22%).
      • Damage u Glaive Toss byl navýšen o 25%.
      • Damage u Powershot byl navýšen o 62%.
      • Stampede nyní trvá 40 sekund (zvýšeno z 20 sekund).
  • Mage
    • Talenty
      • Alter Time má nyní minutový cooldown (sníženo z jeden a půl minutového).
      • Damage ability Comet Storm (Frost) byl navýšen o 94%, ale způsobuje o 33.3% menší damage v PvP.
      • Evanesce by nyní měla poskytovat ochranu s větším účinkem a konzistentnější funkčností.
      • Ice Nova (Frost) nyní rootne cíl, místo jeho omráčení, ale root efekt již není ovlivněn jeho snížením návratu.
      • Kopie Frost Mage z Mirror Image nyní udělují o 15% menší damage abilitou Frostbolt.
  • Monk
    • Talenty
      • Ascension nyní navyšuje Spirit o 10%, místo navýšení maximální hodnoty many o 20%.
      • Healování z Breath of the Serpent (Mistweaver) bylo navýšeno o 50%.
      • Healing u Chi Explosion (Mistweaver) přes Serpent Stance je navýšen o 40% a nyní se dá použít i při využívání Smoothing Mist. Healing v Crane Stance je redukován o 33.3%.
      • Damage u Chi Torpedo bylo navýšeno o 150% a healing byl navýšen o 42%.
      • Damage u Hurricane Strike (Windwalker) bylo navýšeno o 25%.
      • Nepřátelé pod vlivem Ring of Peace budou neschopni jakékoli akce na 5 sekund (zvýšeno ze 3 sekund).
      • Talent Zen Sphere byl vylepšen. Jeho výbušný damage byl navýšen o 97% a výbušný heal byl navýšen o 70%. Periodický healing je redukován o 39%. Také byl opraven bug, který způsoboval, že se damage a healing lišil podle specializace.
  • Paladin
    • Talenty
      • Talent Empowered Seals (Protection, Retributon) byl vylepšen. Liandrin's - Righteousness nyní navyšuje Haste o 20% (zvýšeno z 15%). Uther's - Insight nyní healuje Paladina za 2% maximální úrovně HP každé 3 sekundy (zvýšeno z 1% každé 2 sekundy).
      • Udělený healing u Execution Sentence od Stay of Execution byl navýšen o 100%.
      • Final Verdict (Retribution) nyní navyšuje rádius pro následující Divine Storm o 50% (sníženo ze 100%).
      • Hand of Purity nyní redukuje získaný damage o 15% (zvýšeno z 10%).
      • Sacred Shield (Holy) nyní vyžaduje o 34% many méně.
    • Glyphy
      • Glyph of Alabaster Shield byl odstraněn.
      • Glyph of Harsh Words je nyní dostupný pro paladiny s Holy specializací.
  • Priest
    • Talenty
      • Auspicious Spirits (Shadow) již nezpůsobuje, že Shadowy Apparitions neudělí žádné poškození. Místo toho je nyní navýšen damage pro Shadowy Apparition o 100% a navíc stále uděluje jeden Shadow Orb.
      • Cascade nyní může zasáhnout stejný cíl dvakrát, což vede ke zvýšení celkového healování. Pro kompenzaci jsou healovací účinky Cascade redukovány o 35%. Nicméně, celkový healing raidu o 20 hráčích je stále o něco efektivnější než předtím.
      • Healing u Clarity of Purpose (Holy) byl navýšen o 20%.
      • Damage u Divine Star (Shadow) byl navýšen o 20%.
      • Abilita Halo nyní zobrazuje na zemi indikátor, aby priest lépe viděl, kde bude tato schopnost nejúčinnější. Kromě toho byl vizuální efekt této ability synchronizován tak, aby postavy obdržely efekt, když přes ně vlna projde.
      • Mindbender nyní trvá 20 sekund (zvýšeno z 15 sekund).
      • Psychic Scream má nyní 30 sekundový cooldown (sníženo ze 45 sekund).
      • Healing u Saving Grace (Discipline, Holy) byl navýšen o 50%, ale je nyní redukován následující heal o 15% (zvýšeno z 10%). Kromě toho je talent instantní a jeho účinnost je snížena v PvP.
      • Surge of Darkness má nyní 12 šanci na spuštění (zvýšeno z 10%).
      • Damage u Void Entropy (Shadow) byl navýšen o 80%.
      • Zdraví Void Tendrils bylo navýšeno o 30%.
  • Rogue
    • Talenty
      • Burst of Speed má nyní 3 sekundový cooldown.
      • Damage u Death from Above byl navýšen o 25%. U rogue s Assassination specializací tento talent navyšuje dobu trvání pro Envenom.
      • Talent Leeching Poison byl přepracován. Nyní poskytuje 10% Leech, pokud je aktivní, a účinek otrávení již není aplikován na cíl. Účinky Shiv zůstaly beze změny.
  • Shaman
    • Talenty
      • Ancestral Guidance se nyní spouští z veškerého udělovaného damage nebo healingu, včetně aktivního Multistrike, místo zaměření pouze na damage a healing.
      • Damage a healing u Storm Elemental Totem byl navýšen o 30%.
  • Warlock
    • Talenty
      • Cataclysm se nyní vztahuje na Unstable Affliction pro warlocky s Affliction specializací.
      • Charred Remains (Destruction) nyní redukuje damage pro Incinerate jen o 50% (sníženo z redukovaného damage pro Incinerate o 60%).
      • Damage ability Demonbolt (Demonology) byl snížen o 25%.
      • Grimoire of Sacrifice (Affliction, Destruction) nyní navyšuje damage zasažených spellů o 25% (zvýšeno z 20%).
      • Grimoire of Service nyní vyvolá druhého démona na 25 sekund (navýšeno z 20 sekund).
      • Kil'jaeden's Cunning má nyní 35 sekundový cooldown (sníženo z minutového).
  • Warrior
    • Talenty
      • Avatar nyní trvá 20 sekund s 1.5 minutovým cooldownem (zvýšeno z trvání 24 sekund s 3 minutovým cooldownem).
      • Second Wind nyní navyšuje Leech o 25% (zvýšeno z 10%).
      • Damage a vzdálenost pro knockback u Siegebreaker (Arms, Fury) byla navýšena o 50%.
      • Damage u Slam (Arms) byl navýšen o 43%.

Poškození u healerů

Komentář vývojáře: Další změnou pro Patch 6.1 bude navýšení potenciálu u udělování poškození healerů na úroveň, která je dostatečná a vyvážená. Healerův potenciál u poškození bude stále srovnatelný s vyhrazenými damage dealery nebo tanky a neměli byste mít pocit, že jste totálně neúčinní.
  • Druid
    • Restoration
      • Naturalist nyní zvyšuje damage druidových kouzel a abilit o 15%.
    • Talenty
      • Heart of the Wild (Restoration) nyní navyšuje damage kouzel o 150% (sníženo z 200%) a Agility v Cat Form o 75% (sníženo ze 110%).
  • Paladin
    • Holy
      • Damage u Denounce byl navýšen o 50%.
      • Damage u Holy Shock byl navýšen o 50%.
  • Shaman
    • Glyphy
      • Telluric Currents (Restoration) způsobí, že Flame Shock, Lava Burst a Lightning Bolt nevyžaduje manu a udělí o 100% větší damage.

Povolání

  • Death Knight
    • Glyphy
      • Glyph of Runic Power nyní generuje 2 Runic Power každou sekundu po dobu 5 sekund, pokud je zasažen účinkem zhoršení pohybu (sníženo ze 3 Runic Power).
    • Sety brnění
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro Death Knighty s Blood specializací nyní aplikuje Anti-Magic Shell pouze na jednoho dalšího spojence v rozmení 15 yardů (sníženo ze 2 spojenců).
  • Druid
    • Základy
      • Damage ability Ferocious Bite byl navýšen o 5%.
      • Healing Touch již nehealuje o 50% více, při čarování na sebe pro druidy s Balance specializací.
      • Damage ability Mangle byl navýšen o 27%.
      • Mana cost ability Moonfire byl snížen o 55%.
      • Damage ability Shred byl navýšen o 20%.
      • Damage ability Thrash (Cat Form) byl navýšen o 20%.
    • Balance
      • Druidi s Balance specializací se nyní učí novou pasivní schopnost na 38. úrovni - Nature's Bounty.
        • Nature's Bounty způsobuje, že Healing Touch udává na 8 sekund kritické zásahy po zabití nepřítele, který poskytuje zkušenosti nebo Honory.
      • Damage ability Starfall byl snížen o 16.6%.
      • Starfall a Sunfall nyní zasahuje pouze cíle postižené kouzly Moonfire nebo Sunfire ve výchozím nastavení.
        • Glyph of Guided Stars byl přejmenován na Glyph of Untamed Stars a řadí se do Minor skupiny glyphů. Glyph of Untamed Stars rozšiřuje Starfall a Sunfall na všechny cíle v dosahu.
    • Feral
      • Damage ability Moonfire (Feral) byl navýšen o 5%.
      • Damage ability Rake byl navýšen o 5%.
      • Damage ability Rip byl navýšen o 5%.
      • Damage ability Swipe byl navýšen o 20%.
    • Restoration
      • Genesis nyní ovlivňuje všechny cíle do 60 yardů od druida a již nevyžaduje zaměření cíle.
      • Ironbark se již nedá využít při silence účinku.
      • Nature’s Cure se již nedá vyčarovat ve zvířecí formě a je nyní klasifikována jako abilita kategorie Nature.
    • Talenty
      • Displacer Beast je nyní klasifikována jako abilita kategorie Arcane a již se nedá použít, pokud jste pod Silence účinky.
    • Sety brnění
      • Bonus ze dvou kusů PvP setu pro druidy s Balance specializací má nyní vizuální efekt k označení, pokud druid není schopen vygenerovat nabití Starsurge z Entangling Roots.
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro druidy s Balance specializací byl přepracován. Pokud Starsurge zasáhne hráče, tak čas pro vyčarování Starfire je redukován o 30% a damage ability Wrath je navýšen o 30% na 6 sekund.
  • Hunter
    • Beast Mastery
      • Improved Focus Fire nyní poskytuje 8% navýšení pro Attack Power za každý zkonzumovaný Frenzy stack (zvýšeno z 5%).
    • Marksman
      • Careful Aim nyní navyšuje šanci pro Critical Strike abilit Steady Shot, Focusing Shot a Aimed Shot o 50% (sníženo z 60%).
      • Damage ability Chimaera Shot byl navýšen o 30.4%.
      • Sniper Training je nyní o 25% efektivnější.
    • Survival
      • Trap Mastery již neredukuje cooldown všech pastí a ability Black Arrow o 6 sekund.
      • Black Arrow má nyní 24 sekundový cooldown (sníženo ze 30 sekund).
      • Enhanced Traps nyní redukují cooldown všech pastí o 33% (sníženo z 50%).
    • Hunter Pets
      • Nyní mají Basilisk peti rodinné ability. Stone Scales snižuje damage získávaný petem. Dříve neměli Basiliskové žádné rodinné ability.
      • Hydra peti by již neměli být příliš velcí.
      • Spirit Beast Blessing od Spirit Beast nyní poskytuje o 5% větší šanci na kritický zásah. Nesčítá se s ostatními šancemi na kritický zásah. Dříve jiní exotičtí, rodinní peti poskytovali dvě statistiky, zatímco ve Spirit Beasts byla poskytována jen jedna.
  • Mage
    • Arcane
      • Presence of Mind může být nyní aplikován na polymorphová kouzla.
    • Fire
      • Fireball nyní nahradí Frostfire Bolt.
    • Frost
      • Stun efekt ability Deep Freeze se nyní vždy přeruší u škod z Ice Lance nebo Ice Nova, také již nebude šance proniknout z jiných damage zdrojů.
    • Glyphy
      • Glyph of Frostfire Bolt byl nahrazen Glyph of Ignite. Glyph of Ignite způsobí Ignite, který také redukuje rychlost pohybu o 40%.
      • Glyph of Splitting Ice efekt nyní může zasáhnout cíl až o 60% vzdálenější od primárního cíle, ale již neignoruje cíle pod CC účinky.
    • Sety brnění
      • Bonus ze čtyř kusů T17 setu pro mágy s Fire specializací má nyní 0.7 procnutí za minutu (sníženo z 1 procnutí za minutu).
      • Bonus ze dvou kusů PvP setu pro mágy s Frost specializací byl přepracován. Cone of Cold za sebou nyní zanechá kousek ledu v cílové oblasti, která zpomalí některé nepřátele o 50% na 6 sekund.
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro mágy s Frost specializací byl přepracován ke zvýšení Frostbolt damage o 30% proti cílům, které nebyly zachyceny. Abilita Frostbolt má zvýšený damage o 50% proti cílům, které byly zachyceny.
  • Monk
    • Základy
      • Rising Sun Kick (Windwalker, Mistweaver) nyní způsobuje, že monkovy ability udělují nepřátelům o 20% vyšší poškození (zvýšeno z 10%).
    • Brewmaster
      • Elusive Brew je nyní zvýrazněn, pokud má monk 15 stacků.
    • Mistweaver
      • Mana Tea nyní obnovuje monkovi manu na třikrát, bez buffnutého Spiritu (míto 4% maximální many).
    • Glyphy
      • Glyph of Blackout Kick je zpět.
    • Sety brnění
      • Bonus ze dvou kusů PvP setu pro monky s Windwalker specializací byl nahrazen bonusem ze čtyř kusů PvP setu. Přesměrovaný damage Touch of Karma nyní může být vyšší než 50% monkových HP.
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro monky s Brewmaster specializací nyní aplikuje Guard pouze na jednoho dalšího spojence v rozmení 15 yardů (sníženo ze 2 spojenců).
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro monky s Windwalker specializací byl nahrazen bonusem ze dvou kusů PvP setu. Monkové nyní získávají redukci udělovaného damage o 2% za každý stack Tigereye Brew, spotřebovaného během 20 sekund.
  • Paladin
    • Healing z Beacon of Light by již neměl nadále využívat nebo konzumovat efekt z Glyph of Flash of Light.
  • Protection
    • Seal of Truth již není k dispozici pro paladiny s Protection specializací. Seal of Command je nyní nahrazen Seal of Righteousness namísto Seal of Truth.
  • Talenty
    • Beacon of Insight (Holy) nyní navyšuje obdržený healing cíle o 40% (zvýšeno ze 30%), dále se přesune na nejvíce zraněného spojence, pokud cíl dosáhne 90% HP (místo plného zdraví).
  • Glyphy
    • Glyph of Alabaster Shield byl odstraněn.
    • Glyph of Harsh Words je nyní k dispozici pro paladiny s Holy specializací.
    • Glyph of Immediate Truth je nyní dostupný jen pro Retribution paladiny.
    • Glyph of Judgement je nyní automaticky naučen na 25. úrovni.
  • Sety brnění
    • Bonus ze dvou kusů PvP setu pro paladiny s Holy specializací nyní trvá 12 sekund (zvýšeno z 8 sekund).
    • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro paladiny s Holy specializací byl přepracován. Eternal Flame nebo Word of Glory nyní také snižuje získaný damage o 5% za každý zkonzumovaný Holy Power (maximálně 15%) na 6 sekund. Tento efekt pracuje jen v PvP.
  • Priest
    • Základy
      • Power Word: Shield nyní absorbuje o 10% méně damage.
      • Insanity (Shadow) nyní také ovlivňuje Mind Sear.
  • Rogue
    • Sety brnění
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro rogue s Combat specilizací byl přepracován. Použití Vanish okamžitě generuje 5 Combo Pointů a další Ambush, Eviscerate, Revealing Strike nebo Sinister Strike kriticky zasáhne cíl.
  • Shaman
    • Základy
      • Grounding Totem nyní chrání jak členy party, tak i raidu (zvýšeno pouze z jedné části členů). Také byla opravena chyba, kdy Grounding Totem nesprávně přesměroval Provoke (Monk), Defile (Death Knight) a Growl (Hunter Pets).
    • Elemental
      • Enhanced Chain Lightning nyní vytvoří instantní Earthquake a navyšuje damage dalšímu Earthquake o 300%, pokud Chain Lightning nebo Lava Beam udeří 3 a více hráčů (místo navýšení damage pro Earthquake o 60% za každý zásah cíle).
    • Restoration
      • Restorative Waves nyní navyšuje veškerý udělovaný healing o 40% (zvýšeno z 30%).
    • Talenty
      • Echo of the Elements byl přepracován. Nyní způsobuje, že Earthquake, Fire Nova, Lava Burst, Lava Lash, Riptide, Spirit Link Totem, Stormstrike a Unleash Life mají dva charge. Ostatní ability, které resetují cooldown těchto schopností, udělí místo toho jeden charge.
      • Frozen Power by již neměla způsobit, že Frost Shock spustí nový Mastery: Molten Earth (Elemental). Všimněte si, že nepřestávají Molten Earth efekty, které stále probíhají nebo jsou v procesu spuštění.
    • Sety brnění
      • Bonus ze dvou kusí T17 setu pro shamany s Elemental specializací mají nyní navýšen multistrike damage o 1% za stack (sníženo ze 2% navýšení damage za stack).
      • Bonus ze čtyř kusů T17 setu pro shamany s Elemental specializací nyní vyžaduje, aby shaman zkonzumoval 12 nabití ability Lightning Shield k jeho spuštění (sníženo z 15 nabití).
      • Bonus ze dvou kusů PvP setu pro shamany s Restoration specializací nyní poskytují 975 Versatility po dispellnutí poškozující magie nebo efektů s účinky od spojence (navýšeno ze 780 Versatility).
      • Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro shamany s Restoration specializací se nyní spouští, když cíli Earth Shield klesne úroveň HP pod 50% (zvýšeno z 35%) a Earth Shield okamžitě zkonzumuje 4 nabití (zvýšeno ze 3 nabití).
  • Warrior
    • Základy
      • Damage ability Execute byl snížen o 11.4%.
      • Shield Barrier nyní absorbuje o 24.4% více damage.
      • Efekt zachycení ability Thunder Clap (Arms, Protection) nyní trvá 10 sekund nebo 8 sekund v PvP (zvýšeno ze 6 sekund).
    • Protection
      • Improved Defensive Stance nyní navyšuje Armor o 10% (zvýšeno z 5%).
    • Sety brnění
      • Bonus ze čtyř kusů T17 setu pro warriory s Arms specializací nyní způsobuje, že Colossus Smash generuje 20 Rage (sníženo ze 30 Rage).

    Úkoly

    • Hráči v Raid skupině již nebudou mít další nárok na odměny pro úkol, kromě výjímky ze speciálně určených Raid úkolů. Pokračujeme ve zkoumání nových způsobů, které zapojují hráče do sólového nebo skupinového plnění úkolů s málo hráči v Raidu (například při čekání na Highmaul nebo ve frontě Rated Battlegroundu), aniž by Raid skupina zároveň dokončila úkoly triviálně, které nebyly nikdy navrženy pro skupinu této velikosti.
    • Série úkolů: Legendární prsten
      • Nový epický následovník čeká na ty, kdo dokončí další část série úkolů o Legendárním prstenu.
      • Postavy si nyní mohou vybrat verzi prstenu, který chtějí získat za dokončení kroku série úkolů o Legendárním prstenu, který poskytuje vylepšení.
    • Legacy
      • Cruisin' the Chasm: Vyřešen problém, kdy postavy nemohly přijímat body pro dokončení úkolu po jízdě na Rental Chopper.
      • Ridin' the Rocketway: Vyřešen problém, kdy postavy nemohly přijímat body pro dokončení úkolu po jízdě na Redhound Two-Seater prototype.

    Prostředí světa a Eventy

    • Vylepšení letových tras
      • Vylepšená logika, která se využívá u propojení drah letu. Hráči jsou nyní schopni létat přes body, které ani zatím nemají objevené, než aby hráč letěl přímo po letové dráze do cílového bodu.
      • Bylo přidáno tlačítko pro postavy ve středu letové trasy, které tak mohou vystoupit u dalšího bodu, který znají.
    • Nagrand
      • Byly přidány dvě poštovní schránky v Black Marketu poblíž Ring of Blood v Nagrandu.
    • Darkmoon Faire
      • V Darkmoon Faire byl přidán nový závodní event s možností získat nové unikátní odměny!
      • Do Darkmoon Tonk Challenge a Darkmoon Ring Toss byly přidány nové achievementy a odměny.

    Kreatury a NPC

    • Khadgar se rozhodl propustit své pozoruhodně realistické kopie z hlavních měst po celém světě. Dobrodruzi odpovídají na jeho svolání do Draenoru, kde ho můžete znovu najít u Dark Portalu v Blasted Lands.
    • Spires of Arak
      • Sethekk Wind Serpent je nemrtvý a již by se u něj neměla dát stáhnout kůže pro skinning.

    Pet Battles

    • Do Black Temple, Caverns of Time: Hyjal Summit a Sunwell Plateau byli přidáni noví battle peti spolu s achievementem Raiding with Leashes III. Po obdržení achievementu získání všech nových battle petů následně obdržíte Naaru peta.
    • Postavám na 100. úrovni s Garrisonem 3. stupně přijde do mailu předmět, který navyšuje úroveň pro jednoho battle peta na 25. úroveň.

    Dungeony, Raidy a Scenaria

    • Osobní loot systém obdržel quality-of-life úpravy. Bossové, kteří mohou být vylootováni, nyní mají vlastní grafický efekt. Pop-up oznámení z lootu bosse byl také přepracován.
    • Raidy

      • Blackrock Foundry
        • Dungeon Journal položka pro Blackrock Foundry byla aktualizována s bojovými mechanikami, které byly změněny v hotfixech.
        • Hans’gar & Franzok
          • Tanci jsou nyní schopni používat ability a cooldowny, když jsou chyceni Crippling Suplex od Hans’gara nebo Franzoka.
        • Kromog
          • Monkové s Mistweaver specializací nyní mohou využívat Mana Tea, i když jsou chyceni v Rune of Grasping Earth.
    • Dungeony

      • Dokončení prvního random draenorského Heroic Dungeonu za den již neuděluje bonusovou reputaci s pandarijskými frakcemi.
    • Challenge mód

      • Navýšena úroveň předmětu udělovaného gearu z dokončených denních úkolů Challenge módu na 660 (zvýšeno z 640).

    PvP

    • Grand Marshal Tremblade a High Warlord Volrath nyní nabízí svitky Enchant Illusion - Glorious Tyranny a Enchant Illusion - Primal Victory pro hráče s ratingem 2400 nebo vyšším v Rated Battlegroudech a 3v3 nebo 5v5 arénách.
    • Flask of Conquest byla přídána jako potencionální drop na konci Rated Battleground zápasu. Tato flaška navyšuje získávání Conquest Pointů z Arén a Rated Battlegroundů o 25% na 2 hodiny a účinky přetrvávají i po smrti. Flaška nemá vliv na hráčům Conquest cap a šance na drop je nyní vedle stávající šance na Conquest Pointy.
    • Odměny jsou nyní správně rozděleny na základě úrovně PvP třídy.
    • Primal Gladiator a Primal Combatant odznaky nyní mají 2 minutový cooldown (zvýšeno z 1 minuty).
    • Mists of Pandaria PvP éra rukavic již mají on-equip bonus.
    • Ashran
      • Je zde nyní 10 minutové zpoždění po tom, co byli Grand Marshal Tremblade nebo High Warlord Volrath poraženi (sníženo ze 30 minut).
      • Čekací doba pro frontu do Ashranu byla podstatně snížena.
      • Event objekty nyní udělují 100 Conquest Pointů (sníženo ze 125).
      • Rare tvorové a NPC nyní dropují 40-50 Artifact Fragmentů (sníženo ze 60-80).
      • Stráže v Ring of Conquest nyní dropují 6-8 Artifact Fragmentů (sníženo z 8-11).
      • Ashmaul Pearls a Ghost Truffles byly odstraněny. Hráči nyní mohou zakoupit lektvary od Crafticus Mindbender (Alliance) a Dazzerian (Horde) za 10 Artifact Fragmentů.
      • Kowalski's Music Box má nyní 15 minutový cooldown (sníženo z hodinového).
      • Scroll of Mass Invisibility, Scroll of Replenishment a Scroll of Town Portal byly odstraněny.
      • Wand of Death, Wand of Mana Stealing a Wand of Neutralization byly odstraněny.

    Battlegroundy a Arény

    • Honor bonus, získaný z výher battlegroundů, by se nyní měl správně převést do XP pro postavy, které jsou pod 100. úrovní.
    • Eye of the Storm: Ikona pro vlajku by se již neměla nesprávně zobrazovat v centru mapy, i když byla sebrána některým z hráčů.

    Profese

    • Sklizeň draenorských uzlů Miningu a Herbalismu by nyní měla poskytovat více zkušenostních bodů. Dříve správné množství XP poskytovaly jen uzly True Iron.
    • Byly přidány nové recepty k vytvoření itemů, které posilují úrovně předmětu vyrobených kusů armoru na 680 a zbraní na 670.
    • Alchemy
      • Alchymisté nyní mohou přeměnit Savage Blood a různé Sorcerous elementy.
      • Alchymisté nyní mohou vyrobit upgradovatelný alchymický trinket.
    • Archeology
      • Navýšeno maximální množství pro Arakkoa, Draenor Clans a Ogre archeologické fragmenty, kterých nyní můžete najednou vlastnit 250 (zvýšeno z 200).
      • Všechny rare archeologické projekty Draenoru již nestojí více než 200 fragmentů k dořešení.
    • Blacksmithing
      • Vyrobené štíty již nepočítají limit na Unique-Equipped: Warlords Crafted předměty.
    • Cooking
      • Nové self-only Cooking recepty byly přidány pro jídla, která dávají bonus 125 bodů ke statistikám.
    • Fishing
      • Fishing prodejci na Draenoru nyní prodávají spotřební materiál, který umožňuje automatické filetování ryb, ulovených na Draenoru.
      • Ryby ulovené na Draenoru mohou být nyní filetovány bez požadavku na počet stacků v setu (20 pro malé, 10 pro normální, 5 pro velké ryby), navíc vám větší ryby udělí více zdrojů.
      • Do Savage Piranha byly začleněny odlišné velikosti a mohou být konzumovány přímo pro transformační efekt.
      • Hráči nyní mohou vždy chytit obrovské ryby z bazénů, bez ohledu na skill.
      • Ryba, která již byla chycena, může být převedena na příslušné množství masa.
      • Draenorské návnady nyní trvají 10 minut (zvýšeno z 5 minut), aby odpovídaly trvání rybářských návnad.
    • Inscription
      • Následující glyphy nyní mají recepty a již je neprodávají obchodníci.
        • Glyph of Cleanse
        • Glyph of Flying Fists
        • Glyph of Purification
        • Glyph of Purify Spirit
        • Glyph of the Solstice

    Předměty

    • Apexis Crystaly
      • Postavy nyní mohou případně přejít do výše až 60 000 Apexic Crystalů (zvýšeno z 20 000).
      • Dawn-Seeker Rilak (Alliance) and Dawn-Seeker Kirrik (Horde) si zařídili obchod ve Stormshieldu a Warspearu. Nabízejí nové a výkonné předměty (úroveň předmětu 670) výměnou za Apexis Crystaly.
      • Obchodníkům s Apexis Crystaly byly změněny tituly, aby bylo poznat, co přesně prodávají.
    • Toy Box
      • Efekt u Blazing Wings nyní trvá 15 minut (sníženo z 1 hodiny) se 30 minutovým cooldownem (sníženo z hodinového).
      • Piccolo of the Flaming Fire byl přidán do Toybox předmětů. Hárči jej mohou využívat po dobu 30 sekund a způsobit tak, že lidé kolem začnou tančit s 5 minutovým cooldownem. Kromě toho tento efekt již nebude rušit jídlo nebo pití.
      • Ruthers’ Harness byl přidán do Toyboxu. Postavy nyní za dokončení příběhové lajny achievementů za region Draenor obdrží do mailboxu mapy pokladů.
      • Griftah nyní prodává celou řadu transmoglifikačních předmětů za Dingy Iron Coiny. Kromě toho také prodává specifickou hračku pro rogue - Barrel of Bandanas. Barrel of Bandanas zobrazí barel, po kliknutí na nějž hráči obdrží na 30 minut vizuální šátek.
      • Boty a pásky 1. PvP sezóny, prodávané Kezzikem v Area 52 oblasti Netherstormu jsou nyní více cenově srovnatelné s jejich protějšky z 1. sezóny (1750 Honorů).
      • Repliky pásků Blood Guard a Knight-Lieutenant byly přidány do kompletního vizuálního setu, který byl dříve neúplně transmogrifikovtelný. Tyto nové položky jsou prodávány prodejci, kteří vlastní zbytek sady - Tiny Smalls a Krixel Pinchwhistle v Area 52 oblasti Netherstormu.
      • Všechny košile Brawler’s Guild jsou nyní unikátní. Náhradu za Brawler’s Guild košile lze zakoupit od Quackenbrush nebo Paul North, pokud postavy porazily bosse, který je uděluje.
      • Několik trinketů získaných z rare kreatur Draenoru je nyní k dispozici pro disenchant (dříve trinkety nešly disenchantnout).
      • Řada Main Hand zbraní byla převedena do One-Hand tak, aby lépe pracovala s transmogrifikací.
        • Arcanic of the High Sage
        • Butcher's Terrible Tenderizer
        • Dagger of Blazing
        • Radiance
        • Dagger of the Sanguine Emeralds
        • Dagger of the Shattered Crucible
        • Fang of the Earth
        • Franzok's Headsmasher
        • Hoof of Yalnu
        • Koloch Na, the Blood Feast
        • Mindbreaker Scepter
        • Shard of Crystalline Fury
        • Soulcutter Mageblade
      • Apexis Crystaly se nyní zobrazují jako uncommon (zelené). Nedošlo k žádné změně dropu ani dostupnosti.
      • Grimoire of the Four Winds nyní mohou používat postavy, které mají alespoň 85. úroveň.
      • Honorary Brewmaster Keg je nyní unikátní. Ti, kdo chtějí dokončit Pub Crawl achievement, můžou zakoupit náhradu Honorary Brewmaster Keg od The Metal Paw v Binan Village.
      • Mini Mana Bomb byla přidána do Toy Boxu pro hordské postavy, které dokončily achievement Theramore’s Fall.
      • Moroes' Famous Polish má nyní 30 minutový cooldown (zvýšeno z 10 minut), aby se udržel v konzistenci s našimi transformačními cooldowny.
      • Fishing Chair od Nat Pagle je nyní unikátní. Náhradu lze koupit od Nat Pagle, pokud má postava dokončen achievement Learning from the Best.
      • Neural Silencer nyní blokuje také Swapblaster efekty.
      • Síla trinketů Primal Combatant a Primal Gladiator byla navýšena.
      • Reins of the Amber Scorpion je nyní znovu zpět k doručení v prodeji od Ambersmith Zikk.
      • Restored Artifact je nyní považován za trade good a může být umístěn v Reagent Bank.
      • Sargerei Disguise má nyní 60 minutový cooldown (zvýšeno ze 30 minut).
      • Účinky Scavenger's Eyepiece přetrvávají i po smrti.
      • Theramore Tabard může být opět získan postavami Aliance, které mají dokončen achievement Theramore’s Fall.

    Uživatelské rozhraní

    • Nové nastavení pro barvoslepé
      • Hráči nyní mají přístup k nové sadě barov a možností filtrů nastavení Accessibility v Interface menu.
    • Nová obrazovka pro shrnutí smrti
      • Když je vaše postava zabita, tak se objeví více informací o tom, co ji zabilo.
    • Vůdci Premade skupiny mohou nyní automaticky přijímat uchazeče pomocí nového "Auto Accept" checkboxu poté, co byla skupina uvedena.
    • Vylepšené pořadí kategorií v tabulce
    • Způsobilost pro Loot Draenorských světových bossů (Drov the Ruiner, Tarlna the Ageless a Rukhmar) je nyní sledována v Raid Info pod kartou Raid.
    • Popup oznámení za dokončení achievementů nebo přijetí odměny po Battleground zápasu může být skryto kliknutím myši pomocí pravého tlačítka.
    • Přidána možnost "ignore this bag" pro batohy profesí k jeho vyčištění.
    • Všechna multistránková okna nyní podporují pohyb kolečkem u myši.

    Opravy bugů

    • Garden Sickle se nyní správně zasouvá do pouzdra.
    • Opravena chyba, kdy rogue automaticky selhal v Gladiator's Sanctum - Coliseum scenariu, pokud použil talent Death from Above.
    • Vyřešen problém, kdy postavy, které prošly placenou změnou frakce, nebyly schopny dokončit achievement Upgrading the Mill.



  • Naposledy upravil/a ZaraCON 24.02.2015 v 18:30:50.

    Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

    Diskuze

    ofik 26.02.2015 08:56

    Je to super. Akurát by mohli robiť údržby keď som v robote a nie doma Takto si nezahrám.

    ofik 25.02.2015 10:17

    Musí to byť drahé lebo by to mal každý a najlepšie bude heirloom roguna low lvl v BGčkách Tak jak roguna kosila mňa budem teraz ja ostatných. Začal som s ňou a baví ma to.

    25.02.2015 10:01

    udrzbu mas do 11 takze malokdy to nahodeji driv, jinak heirloomy upgrade lvl byly pekne mastny 5k za zbran a 2k za armor

    ofik 25.02.2015 09:58

    Ešte keby sa tak dalo prihlásiť Na tie Heirloomy som zvedavý

    Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
    Přihlásit se
    nebo
    Zaregistrovat nový účet