Zajímavá místa - Eastern Kingdoms III.

http://media.wowfan.cz/uploaded/mista_eklogo

Dun Morogh

Old Ironforge - Hall of Thanes

Staré Ironforge bývalo v době před Cataclysmem nepřístupnou oblastí, avšak od Cataclysmu můžete toto místo se svou herní postavou navštívit a vzdát zde poctu bývalému králi Ironforge Magnimu, který byl po rituálu země, který provedl na obranu před Cataclysmem, proměněn v kámen. Tedy, co v kámen, v diamant! Trpaslíci zjevně ví, jak být stylovými i po smrti. Jenom doufám, že si ho stráže také dobře hlídají, protože pak by "obohacování se na úkor města" mohlo nabývat úplně nových rozměrů. Místnosti, zvané také jako Assembly od Thanes, tedy dominuje diamantová „socha“ statečného krále Magniho, jak můžete vidět na obrázku. Pokoj jeho duši. (Ačkoli není jisté, jestli je mrtvý, nebo jak vlastně jeho stav nazvat.) Kde se nachází? - Ironforge, 33 48

Deeprun Tram

Deeprun Tram, podzemní dráha, je jedním z nejvíce fascinujících výtvorů už tak dost fascinující gnómí technologie. Jde v podstatě o podzemní vlak (nebo řekneme lito moderně - metro), který je schopen přepravit cestující velkou rychlostí z Ironforge až do Stormwindu a zase zpět. Dráha je postavena v podzemním tunelu vedoucím hluboko pod zemí a v jednom místě dokonce pod mořem, takže se při jistě zcela bezpečné jízdě (neuvolnil se náhodou právě tamhleten šroub...?) můžete kochat mořskými řasami, barevnými rybičkami a vůbec celou tou představou, že nad se nad vámi nachází stovky tisíc tun mořské vody. Šťastnou cestu! Tvůrcem podzemní dráhy je současný vůdce gnómů, Gelbin Mekkatorque, který Deeprun Tram vymyslel na žádost tehdejšího krále trpaslíků Magniho Bronzebearda, který chtěl po Druhé válce pomoci lidem, svým věrným spojencům, aby se jejich zdevastovaná země postavila zase na nohy. Přeprava zásob i vojáků po povrchu však byla zoufale pomalá a proto vznikl tento rychlý způsob přepravy, který je na Azerothu zcela unikátním. Zajímavost: Gelbin o postavení podzemní dráhy mluví už v knize Za Temným portálem (Beyond the Dark Portal). Kde se nachází? - Ironforge, Tinker Town (63 29) / Stormwind, Dwarven Disctrict (63 31)

Ironforge Airfield

Ironforgeské letiště byla své času také jedna z velmi oblíbených nepřístupných lokací, kam se hráči snažili dostat. Od Cataclysmu je však i ono otevřené a najdete ho vysoko v horách severovýchodně od Ironforge. Letiště bylo v tomto datadisku dokonce napadené klanem Dark Iron pod velením zrádného trpaslíka Ambassadora Slaghammera, kterým se podařilo zničit několik gnómských létacích strojů, které se tam (překvapivě, když je to letiště) nachází. Nikdo netuší, proč se místo ve starém World of Warcraft vlastně nacházelo, když nebylo přímo přístupné; jedna z teorií je, že mělo jít o startovní lokaci gnómů. Jiná teorie říká, že význam nebyl v podstatě žádný - pokud tedy nepovažujete za reálný význam to, že se můžete pokochat zajímavým místem při přeletu nad krajinou (podobnou „dekorací“ bývala třeba i Shatterspear Village v severním Darkshore). Kde se nachází? - Dun Morogh, 75 52
<- Předchozí část | Další část ->


Naposledy upravil/a Bellatrix 09.12.2013 v 14:16:36.

Bellatrix
Zuzana K.

Bellatrix je autorem 827 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Darklifer 29.03.2014 18:48

Garick
Jak jsem se mohl chytit když jsem sám na chybu upozornil.. když už něco hraji tak si o lore hodně zjistím (čtu ingame knížky a jiné věci), a jakožto gnom je toto tvrzení pro mně urážející.
Ty jsi ale napsal Odkdy je Gelbin vůdce Goblinů? takže ... to nebylo upozornění na chybu ale otázka, jak dlouho jím je

twice 12.12.2013 21:16

Stím letištěm je to vyloženě přestřelený, jasně že chápu že se dá k některým místum vypsat prd a stím že by to moc lidí neocenilo .. no jednoho by si už měla

Bellatrix 12.12.2013 14:45

Snake Plisken
Mohla by si třeba napsat výpis letů, do jakých destinací, jak probíhala stavba, kolik u toho zemřelo Trpaslíků a Gnomů, jestli jsou nějaké plány na rozvoj letiště, kolik stálo a zda nebyla zakázka na letiště předražená apod.
To můžu. :P Myslím, že jedno z těch letadel ti brzo přistane na střeše baráku. :P
Korektor / redaktor WoWfan.cz

Snake Plisken 12.12.2013 11:04

Bellatrix
(...) U letiště fakt člověk může těžko napsat něco, čím bych vás nějak obohatila.
Mohla by si třeba napsat výpis letů, do jakých destinací, jak probíhala stavba, kolik u toho zemřelo Trpaslíků a Gnomů, jestli jsou nějaké plány na rozvoj letiště, kolik stálo a zda nebyla zakázka na letiště předražená apod.

Bellatrix 11.12.2013 20:28

Deadmau
Tak aspoň letový plán :-D
No jako můžu ho zkusit vymyslet, když to potěší vaše oko Já si k těm místům klidně můžu navymýšlet víc šťávy, třeba jak jsem kdysi ještě svoje uživatelský články prokládala tou role-playingovou vatou. Klidně s tím můžu pro větší oživení zase začít, ale obávám se, že by to moc lidí neocenilo.
Korektor / redaktor WoWfan.cz

Deadmau 11.12.2013 20:06

Bellatrix
U letiště fakt člověk může těžko napsat něco, čím bych vás nějak obohatila.
Tak aspoň letový plán :-D

Bellatrix 11.12.2013 16:17

Já chápu, že se nedá porovnávat třeba to, co jsem napsala, já nevím... K Utherově hrobce nebo k Andorhalu s tím, co je u Ironforgeského letiště. Že oproti některým věcem jsou některé popisy vážně suché. Ale ruku na srdce - o nějakém blbém letišti, které je stejně spíš Easter Egg, se fakt nedá napsat nic moc epického, kdežto Utherova hrobka nebo Andorhal jsou v lore neskutečně zásadní místa, která se vážou k těm nejdůležitějším částem historie Warcraftu, takže se to těžko dá porovnávat. U letiště fakt člověk může těžko napsat něco, čím bych vás nějak obohatila.

Korektor / redaktor WoWfan.cz

Deadmau 11.12.2013 14:40

twice
já vyslovil názor že naopak jsou detaily důležité, protože právě díky nim mě tyto články zajímaly
Pro každého čtenáře bude důležité něco jiného. Pro mě video nebo obrázky z lokace + stručně čím je tak zajímavá. Pro tebe detailní popis lokace.

twice 11.12.2013 14:15

Bellatrix
To jsem jako první neřekla já, nýbrž Deadmau. Když už čteš nějaký můj příspěvek, byla bych ráda, kdyby sis přečetl i ten, na nějž reaguji, protože ti pak evidentně uniká kontext.
ok dobře uznávám, you win k druhé částikontext mi neuniká, v odpovědi na jeho otázku si v podstatě řekla že sním souhlasíš ....a já vyslovil názor že naopak jsou detaily důležité, protože právě díky nim mě tyto články zajímaly

Bellatrix 11.12.2013 12:58

twice
ehm tak proč ity předchozí nemají pouze jednu a4 aby si to mohl roztahat na několik let?
Když si z toho prvního dlouhého článku vytáhneš jednu lokaci, bude to úplně stejně dlouhé, jako ty další články, které se věnovaly jen jedné lokaci. Ba co víc - když si z toho prvního článku vytáhneš jedno jediné místo, bude délkou zhruba přesně odpovídat místům z těch pozdějších článků. Jeden až dva odstavce, víc ne. A abych odpověděla přímo na tu otázku - ten první článek nebyl krátký, protože jsme se v týmu domluvili, že se z toho udělá pravidelný seriál, až po tomhle prvním článku. Můj původní záměr byl úplně jiný a podle něj se to mělo odbýt tak čtyřmi takto dlouhými články. Domluva však zněla takto, a proto jsem to začala přidávat po týdnu po jedné lokaci.
twice
a to že nepotřebují ty místa rozsáhlejší popis? a to říkáš jako pisatel :P
To jsem jako první neřekla já, nýbrž Deadmau. Když už čteš nějaký můj příspěvek, byla bych ráda, kdyby sis přečetl i ten, na nějž reaguji, protože ti pak evidentně uniká kontext.
Korektor / redaktor WoWfan.cz

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet