Zajímavá místa - Outland III.

http://media.wowfan.cz/uploaded/zajimavamista_outland02

Terokkar Forest

Auchindoun

Myslím, že se se mnou snad nikdo nebude moc hádat, když řeknu, že Auchindoun je (snad kromě Shattrathu) z celého Terokkaru asi nejvíce hoden zapamatování. Jednak se tam nachází hned čtyři různé instance, takže se sem do středu Bone Wastes asi budete často vracet, a i z lore hlediska má Auchindoun velký význam táhnoucí se daleko do minulosti. Pokud vás při pohledu na Auchindoun trochu zamrazilo v zádech, pak vězte, že z dobrého důvodu. Jde totiž o draeneiské pohřebiště a o posvátné místo tohoto národa. V dobře před Burning Crusade ho však znesvětili kultisté Shadow Council, kteří sem svým temným vyvoláváním povolali strašlivé zlo. Chrám neunesl takové množství cizích energií a roztrhl se. Stavba sice stále stojí, ale z jejího okolí se stala neživá pustina známá jako Bone Wastes. Exploze, ke které při vyvolávání došlo, kromě toho přilákala vesmírné cestovatele ethereály. Auchindounem se tak od té doby pohybují nejrůznější přátelská i nepřátelská stvoření a člověk nikdy neví, na co nebo na koho v každém temném koutě narazí… V době orkské invaze se Auchindoun mimo jiné stal základnou klanu Bleeding Hollow. Orkské jednotky odtud byly vysílány do boje v Hellfire Peninsula. Základna však byla poté zničena Turalyonem a Danathem Trollbanem z Alianční expedice. Jak již bylo řečeno, toto strašidelné město mrtvých je rozděleno do čtyř křídel, z nichž každé představuje jedna instance. Příchozí ethereálové se usadili v Mana Tombs, Manových hrobkách, kde pátrají po zdrojích arkánových energií. Jsou nepřátelští vůči frakci Consortiu, takže zabíjením těchto zločineckých ethereálů nabýváte s Consortiem reputaci. Další částí jsou Sethekk Halls, kde ptačí lidé arakkoa vzývají svá temná božstva. Stejně jako ethereálové v Mana Tombs odporují hlavní ethereálské organizaci Consortiu, arakkoa v Sethekk Halls stojí proti zbytku své rasy, neboť se považují za „pravé věřící“. Zde, v draeneiském městě mrtvých, chtějí očekávat návrat svého tajemného boha. Auchenai Crypts se nazývají podle „kněží smrti“ Auchenai, což byli původně ti, kteří měli bdít nad klidem mrtvých uložených v Auchindounu. Během orkské invaze se Auchenai ukryli hluboko v podzemních tunelech pod městem. Většina jich od té doby zešílela a ti, o které měli pečovat, se stali jejich nástrojem: tehdy se vůdce Auchenai Maladaar obrátil k nekromancii, přestože dříve byli Auchenai schopni povolat duše mrtvých za pomoci Světla. Kromě toho měli tito kněží smrti také k dispozici lektvary, které jim umožňovaly padlé duše vidět. Posledním křídlem Auchindounu je Shadow Labyrinth, Labyrint stínu, v němž Shadow Council přivolala na svět prastarou a děsivou sílu - elementála Murmura. Jeho přítomnost hrozila zničit celé město mrtvých a později nejspíš i celý Outland, a proto se odvážní dobrodruzi museli vydat až na samý konec labyrintu a nebezpečného elementála porazit. (Murmur není klasický živlový elementál, jeho doménou je zvuk. Bojuje tedy především za pomoci „zvukových výbuchů“, kterými dezorientuje své protivníky. Dalo by se to přirovnat nejspíš k ochromujícímu křiku Banshee (smrtonošek), jen v extrémně zvýšeném měřítku.) Kde se nachází? - Terokkar Forest, 39 65

Bone Wastes

Bone Wastes jsem už zmínila na začátku článku. Jako Kostlivé pustiny se nazývá neúrodná prašná oblast kolem Auchindounu, která byla zničena při povolání elementála Murmura. Od té doby na ní nic neroste, je tu jen vyprahlá rozpraskaná půda plná kostí, šedá jako sama smrt. Z živých tvorů tu prosperují snad jen ptáci mrchožrouti. Jako hráče vás mohou zajímat Spirit Towers, které musíte udržet proti hráčům opačné frakce. Pokud jedna frakce „zabere“ všech pět věží, Bone Wastes jsou poté na nějakou dobu považovány za území dané frakce a účastnící se hráči získají buff Blessing of Auchindoun. Kromě věží se zde také nachází malá shattrathská karavana, Refugee Caravan. Tito nešťastníci byli na cestě do Auchindounu, ale stali se obětí přepadu Shadow Council. Snaží se teď tedy co nejrychleji opustit nehostinné území a budou pro vás mít několik questů. Kde se nachází? - Terokkar Forest, 37 50 (Refugee Caravan)

Shattrath City

Když má nějaké město přídomek Město světel, je asi každému jasné, že to nebude jen tak ledajaká umrněná vesnička. A to Shattrath opravdu není. Je to hlavní centrum celého Outlandu a z lore hlediska místo s velkým významem, sídlo naaru a jejich organizace Sha’tar. V době Burning Crusade se (z lore hlediska) Shattrath prezentoval především jako útočiště pro uprchlíky všech možných ras. V minulosti byl Shattrath hlavním městem draeneiů, které bylo vypleněno a málem srovnáno se zemí při orkské invazi. Poté jej obnovili naaru, kteří na Outland přišli bojovat s Plamennou legií. Pomoci se jim dostalo od zbytku přeživších draeneiů, jejichž kněží zde založili organizaci Aldor. Druhý spojenec naaru však přišel zcela nečekaně. Když si město za cíl svého útoku vybrali Illidan Stormrage a Kael’thas Sunstrider, draeneiové se připravovali na další krvavý boj. Jaké však bylo jejich překvapení, když elfský mág Voren’thal, velitel Kael’thasovy armády, spolu se všemi svými lidmi sklonil před Aldory zbraně a krátce poté přísahal svou loajalitu naaru A’dalovi. Kael’thas tak přišel o mnoho ze svých nejlepších a nejtalentovanějších mágů, kteří se rozhodli nepodřizovat se jeho šílenství. Krvaví elfové zde v Shattrathu vytvořili frakci, kterou pojmenovali Scryers. (Název by se dal volně přeložit jako Ti, kteří předvídají budoucnost. Název možná vznikl z toho, že Voren’thal prý spatřil A’dala ve vidění a tehdy pochopil, že je jedinou nadějí na přežití jejich rasy.) I když by to tak mohlo vypadat, frakce Aldor a Scryers nejsou limitovány vaší vlastní frakcí. Každý hráč si může vybrat, které z nich chce stranit. Jakmile si však jednou vybere, reputace přibývající u jedné frakce mu pak obvykle užírá reputaci druhou. Shattrath je ve hře rozdělen na čtyři křídla: Terrace of Light se nachází uprostřed a sídlí zde naaru a frakce Sha’tar v čele s A‘dalem. Scryers okupují Scryers Tier, Aldoři poté Aldor Rise. Na obě plošiny se dostanete pomocí výtahu. Zatímco v čele Scryers stojí již zmiňovaný Voren’thal zvaný Věštec (the Seer), Aldorům velí kněžka Ishanah, která v lore velkou roli bohužel nemá. Poslední částí je Lower City, kde se nachází různí obchodníci a také spousta uprchlíků všech možných ras (najdete zde třeba arakkoa učícího alchymii). Ve Warlords of Draenor nás čeká Shattrath ještě nezničený, takže ho uvidíme v celé jeho původní slávě. Jistě se je na co těšit. (Ukázku lokace ve WoD vidíte na třetím obrázku.) Kde se nachází? - Terokkar Forest, 38 24

Firewing Point

Firewing Point je základna krvavých elfů loajálních Kael’thasovi Sunstriderovi. Nejzajímavější na ní je asi to, že se tu uprostřed náměstí nachází manová bomba, která by vás hodně rychle poslala na onen svět (a všechno kolem vás rovněž). Vaším úkolem je samozřejmě bombu deaktivovat. Ještě bych možná mohla považovat za zajímavost, že skybox (barva oblohy v dané oblasti) se tu liší od zbytku Terokkaru a získává tu úchylně růžový odstín. Elfové, no. I jejich obloha je teplá. (Omlouvám se všem milovníkům elfů, sama jsem jedním z nich, takže si to nemusíte brát osobně. ;)) Kde se nachází? - Terokkar Forest, 70 37

Cenarion Thicket

V souvislost s Firewing Point nemohu nezmínit tuto osadu Cenarion Expedition. Když ji poprvé navštívíte, přivítá vás spousta mrtvol a vůbec to vypadá, že tu došlo k něčemu velmi nepěknému. V průběhu questové linie poté vyplyne, že krvaví elfové využili tuto mírumilovnou vesnici na otestování prototypu manové bomby, jejíž finální verzi poté naleznete ve Firewing Point. A pokud si vzpomínáte na článek s Hellfire Penninsula - zde jsem mluvila o experimentu krvavých elfů na Fallen Sky Ridge. Také jsem zmínila, že tento experiment překazila právě Cenarion Expedition. Útok na Cenarion Thicket byl poté krutou pomstou za tento neúspěch. Kde se nachází? - Terokkar Forest, 44 23

Skettis

O jakémsi hlavním městě rasy arakkoa jsem tu už také jednou mluvila, když jsem zmiňovala arakkoa v Sethekk Halls. Jde o poměrně utajené místo, neboť se sem dá dostat jedině vzdušnou cestou. Ptačí humanoidi arakkoa zde žijí ve svých typických přístřešcích, chovají zde své mazlíčky, ptáky Kaliri, a praktikují své typické druhy magie. S touto magií pak úzce souvisí jedna část města Skettis, a sice Terokk’s Rest, kde na konci příslušné questové linie povoláte Terokka, tajemného boha arakkoa. Ten podle jejich legend postavil celý Skettis a poté mu vládl, než zmizel téměř beze stopy. Poté, co je povolán, je však poražen, a s ním i jeho zlo, které povolal za pomoci temné magie. Důležitá poznámka na závěr - přestože je Terokk velmi mocný a arakkoa ho považují za boha, nejde o žádnou „vyšší“ entitu. Je to pouze velmi mocný, ale i přesto obyčejný arakkoa. Kde se nachází? - Terokkar Forest, 66 72 (Skettis) - Terokkar Forest, 66 77 (Terokk’s Rest)

Stonebreaker Hold & Allerian Stronghold

Mimo to, že jde o hlavní alianční a hordskou základnu v Terokkaru, tu můžete zažít jeden poměrně zajímavý úkaz. Když se totiž na jednom z těchto míst vaše postava opije, uvidíte přízračné růžové elekky. Jde o narážku na film Dumbo od Disney. K Allerian Stronghold snad mohu ještě doplnit, že byla pojmenována na památku Allerie Windrunner a že je osada tvořena zajímavou architektonickou kombinací lidských a elfských budov. Kde se nachází? - Terokkar Forest, 50 44 (Stonebreaker Hold) - Terokkar Forest, 55 54 (Allerian Stronghold)
<- Předchozí část | Další část ->


Naposledy upravil/a Bellatrix 09.06.2014 v 19:22:12.

Bellatrix
Zuzana K.

Bellatrix je autorem 827 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

milanko 04.06.2014 22:10

Inak tí typkovia v sethek halls mali ten výbuch ako signál že sa vrátil terok , a terok proti ktorému môžme bojovať v terokar foreste nie je ešte kompletne vyvolaný preto je taký slabý. Inak super článok Najviac sa mi páči to world pvp v terokare (resp. ktoré bývalo) ak si pamätáte na časi kedy boli alerian stronghold a stonebreaker hold pod utokom opačnej frakcie to bola zábava

Bellatrix 04.06.2014 13:55

Petanurban
To musela bát sakra vlna energie, že to rozervalo takovýhle velký hřbitov . Že by za tím zase byl Gul'dan?
To si nemyslím, že přímo on. Ale ono není divu, co to jeho vyvolání způsobilo, když si vezmeš, jaká to je velká potvora, jak strašně mocnej je, potom kdoví odkud ho přivolali... a v neposlední řadě že je to zvukovej elementál, takže jestli to vyvolání vytvořilo nějaký hodně silný sonický vlny (což asi jo), tak to klidně mohlo mít ještě dalekosáhlejší důsledky, než že se napůl zřítila budova, ve který to dělali. Takže z toho ještě vyšli relativně dobře.
Korektor / redaktor WoWfan.cz

Petanurban 03.06.2014 17:42

To musela bát sakra vlna energie, že to rozervalo takovýhle velký hřbitov . Že by za tím zase byl Gul'dan?

seager 03.06.2014 08:34

Opět pěkné čtení :-)

Cecil 02.06.2014 23:20

YellowFlash: To chce klid.

Czechmate 02.06.2014 19:11

YellowFlash
Získává tu úchylně růžový odstín. Elfové, no. I jejich obloha je teplá. Vymaž to. To že tam napiseš trapny vtip a za nu trapne ospravedlnenie ma ohromne nasralo (A to nehram za N/B elfov). A to si hovorite officialny Cz/Sk web...
Sry kámo, ale co to má společného s oficiálním cz/sk webem? Má snad právo na svůj názor, ne? P. S. Chill out, mon. It's just a game : )

YellowFlash 02.06.2014 18:52

Získává tu úchylně růžový odstín. Elfové, no. I jejich obloha je teplá. Vymaž to. To že tam napiseš trapny vtip a za nu trapne ospravedlnenie ma ohromne nasralo (A to nehram za N/B elfov). A to si hovorite officialny Cz/Sk web...

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet