Ghostcrawler Interview; Patch Notes update

http://media.wowfan.cz/Aristo/ghostcrawlerrozhovor
PlayersCut měli minulý týden téměř hodinový rozhovor s Ghostcrawlerem, který můžete najít v plné podobě na YouTube. Dělat titulky k celému videu by zabralo spoustu času a tak se alespoň pokusím vypsat ty nejdůležitější body, o kterých se mluvilo. Vypadá to, že 5.4 bude poslední patch na Mists of Pandaria, který představí nový raid, což znamená, že Garrosh Hellscream bude finálním bossem celého datadisku. Jeho poražení položí základ událostem, které skončí jmenováním nového warchieva Hordy, nicméně to se nestane už v 5.4, takže si na to budeme muset počkat. Developeři uznávají, že se docela rychle zvyšovalo množství kouzel, které mají hráči k dispozici. Mists of Pandaria měl za cíl tento trend co nejvíce omezit a další datadisky budou v tomto směru pokračovat. Podobný problém vzniká s efekty, které kouzla provází. Díky jejich množství a díky postupnému vylepšování grafiky v raidech vzniká nepříjemný „grafický hluk“, který snižuje přehlednost a proto budou graficky náročnější efekty pouze u kouzel, která nejsou u hráčů tolik frekventovaná a naopak kouzla v běžné rotaci nebudou tolik výrazná. Blizzard chce být s přidáváním nových povolání velmi opatrný, nicméně přidání nové heroic class je stále jedna z věcí, které se budoucnu může uskutečnit. Monkové heroic povolání nejsou, což znamená, že je nutné je levelovat od první úrovně. Blizzard si myslí, že z tohoto důvodu je populace monků stále tak slabá. Ellendway se v jednom ze svých posledních článků věnoval tématu Free-To-Play, které je v posledních měsících všeobecně velmi často rozebíráno. Blizzard neplánuje v blízké době přechod na F2P model hraní. Důvod pro přidávání nových věcí, jako je Enduring Elixir of Wisdom, je, že developeři chtějí, aby měli hráči možnost co nejrychleji dohnat při expení své kamarády a hrát s nimi. Podle slov Ghostcrawlera není účelem, aby se hra změnila na „kup a vyhraj“.

Patch Notes update

>>Přejít na Patch Notes<<
http://media.wowfan.cz/Aristo/dataminingvidea_maly

Celestial Tournament

Wrathion Legendary Quest chain

Stromgarde Keep Scenario

SoO - Thrall vs. Garosh event



Naposledy upravil/a Aristo 02.08.2013 v 12:56:06.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

prehistory 04.08.2013 12:27

milanko
Ja čakám že danath a nejaká jeho elita bude brániť stromgarde pred forsaken
Danath Trollbane je na Outlandu a je tak starý že pochybuju že bude bránit město staré tisíce let...

milanko 02.08.2013 19:49

Ja čakám že danath a nejaká jeho elita bude brániť stromgarde pred forsaken

Zakys 02.08.2013 17:38

Ale jo to sedí už me hrabe...

Zakys 02.08.2013 17:32

TOhle jsem nejak nepobral...TOhle je jako poslední patch a pak jako budem čekat 3/4 roku na další datadisk nebo jak to tak ? To se me nejak nelíbí...:/// Jeslti jsem to teda dobre pochopil jinak se predem omlouvám...

Mordecay 02.08.2013 14:37

Nebude sa tam robiť nič. Ten scenár je tam len pre skúšobné ciele a v hre sa neukáže, aspoň nie v 54. Časom? Kto vie.Ale je pravda, že by so Stormgarde už mohli niečo urobiť a Danath by sa tiež mohol ukázať

prehistory 02.08.2013 14:28

Stále nedokážu pochopit co se bude dít v tom scenáriu defense of Stromgarde Keep... to město je staré tak 5tisíc let a je opuštěné dlouhou dobu tak co se tam bude bránit? prosím vysvětlete mi to někdo

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet