Hráči si na protest vůči Sylvanas sundavají části zbroje

  Old Soldier    Sylvanas    Saurfang   

Poslední týden byl v komunitě mezi fanoušky World of Warcraft pěkně napjatý. Dočkali jsme se totiž rovnou dvou videí, které odhalovaly něco víc ohledně příběhu blížícího se datadisku. Prvním z nich bylo Warbringers: Sylvanas, kde jsme byli svědky vypálení Teldrassilu, k čemuž povel nedal nikdo jiný než sama Náčelnice Hordy, Sylvanas Windrunner. To strhlo obrovskou vlnu nevole a i Horda byla rozdělena na dva tábory: na ty, kteří s jednáním Sylvanas souhlasí či to tolik neřeší, ti druzí začínají zpochybňovat autoritu vůči Hordě a protestují.

 

Včera se ale uprostřed noci objevil cinematic Old Soldier, jehož hlavním protagonistou byl Varok Saurfang. Ti, které zajímalo, jak se starý válečník k celé situaci postaví, měli od včerejška konečně jasno. To, že něco nevidíme, neznamená, že se to neděje. Varok ve videu Sylvanas řekl: "V tomhle není žádná čest. Teď si pro nás přijdou. Všichni do jednoho!" A projevil tak tím svůj nesouhlas. Pak se pohled přesunul znovu na hradby Lordaeron City, kde se mimo starého válečníka objevil i mladý troll, který k Saurfangovi vzhlížel a svěřil se mu, že by chtěl zemřít hrdinskou smrtí. Jakmile to vyslovil, Saurfang zhnuseně mrštil svým nárameníkem o zem jako gesto nesouhlasu. Pak se vydal vstříc alianční armádě, s největší pravděpodobností zemřít. Troll, kterému v komunitě nikdo neřekne jinak než "Zappyboi", jej dohnal a též části své zbroje odhodil, aby ukázal svou sounáležitost. Saurfang se zprvu zlobil a mladého trolla se snažil odehnat. Nakonec však byl přesvědčen, aby se vrátil zpět. Koneckonců na celý cinematic se můžete podívat znovu a sami.

 

 

Akce Sylvanas zvedly vlnu nevole, jak již bylo řečeno výše. Ne všichni s ní souhlasí a hráči Hordy se rozhodli svůj nesouhlas ukázat i ve hře. Odstraňují si tedy nárameníky, aby tak ukázali svou loajalitu Saurfangovi a odpor vůči vypálení Teldrassilu. Nesundávají si je však fyzicky, pouze využívají možnosti "hide shoulders" při transmogu. Celá iniciativa má už klem 400 hráčů a stále roste. 7. srpna se dokonce ve hře má konat demonstrační pochod z Orgrimmaru do Darkshore. Tvůrce celé iniciativy, hráč Riizu, tvrdí, že právě toto může komunitu stmelit dohromady i přes to, že konflikt mezi Aliancí a Hordou je vyostřenější než kdy dřív. A proto se nebrání ani tomu, aby se hráči Aliance připojili do celé iniciativy.

 

Co si o tom myslíte? Na datadisk jsem z počátku hleděla s velkou nedůvěrou. Nyní to však vypadá, že máme před sebou jeden z nejkontroverzenějších a nejdiskutovanějších datadisků vůbec. Chcete si zadiskutovat s ostatními i mimo komentáře? Pak se připojte na náš Discord!


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Solanar 04.08.2018 13:58

Docela zajímavé sledovat ty diskuze už jen z důvodu že jsem nečekal že válka v Azerothu se svým způsobem projeví i v realitě (diskuzní fóra atd.) obzvláště je to pro Blizzard docela velká reklama zda-li dobrá či špatná to je pro každého různé. Ohledně toho co Sylvanas udělala tak nemám problém s tím co udělala ale jak to udělala, to Blizzard mohl rozhodně vymyslet lépe. Ale určitě si svůj finální názor na Sylvanas udělám až ke konci Bfa a ne v jeho prepatchi protože příběh Sylvanas v bfa teprve začal a počkám si až (pokud) se vyplní Vol'jinova slova, že nás všechny zachrání

cerberos 04.08.2018 14:05

podle mě Sylvanas bude po celám datáči takovým obětním beránkem budou ji špinit a špinit až pak ..ona podle mě ví proč a zjakého důvodu to udělala alevysvětlit to nemůže protože ji už odpradávna nikdo nevěří,takže ví že se neobhají,mám podezření proč loa prostřednictvím Voljina ustanovil ji jako náčelnicí Hordy ale to bohužel poznáme až na konci datadisku jen se bojím aby to nebyl její konec....

Horm 04.08.2018 14:13

Na 100% dobrá. Kdy naposled lidi takhle bláznili kolem dění v počítačové hře ? Blizzardi to udělali ( tedy jestli to byl úmysl ) naprosto úžasně. Vyvolali obří zájem v celkem už pár let usínající a nebo monotónně hrající komunitě. A řekl bych, že přesáhne až k lidem, kteří již přestali hrát a třeba se někdo z nich vrátí. Nebo přijdou díky pocitu ....cože se tam děje ? tak já to zkusím.... noví hráči.

cerberos 04.08.2018 14:30

@Horm kdo umí ten umí proto ta hra existuje už pěkně dlouho .. jsem ateista ale díkybohu

Horm 04.08.2018 13:56

Tak to je už fakt drsný. Jak to asi skončí ? Udělá si Sylvanas svou novou - třetí stranu ? Už jsem tu i četl podobné myšlenky - prý asi ne , bylo by to pro Blizz hodně práce. Ale nyní je k tomu z hlediska lore i rozkolu hráčů ( hlavně Hordy, Alíkům je to jedno - pro většinu je to - dobrej ork =mrtvej ork ) dobrej čas. Nebo šoupnou Sylvanas do svého vlastního raidu a tím naštvat dost početnou skupinu jejích zastánců. ...... Ale tak mě napadá, že něco podobného bylo určitě i u Garroshe. Já tedy u toho nebyl, ale určitě ne všichni hráči byli proti němu a vstoupili by do JEHO Hordy. A nebo Blizz vymyslí něco převratného a neočekávatelného ? Třeba, že Sylvanas už je dávno po smrti a její tělo ovládají staří bohové ? A nebo, že si jen chtěla u toho stromečku s přáteli dát pivko a přitom opéct buřty - Heartsbane Hexwurst a trochu to přehnala ? Těch možností je .

Žvejkyn 04.08.2018 13:44

Já lore nehovím, ale je úžasný jak hráči reagují konkrétně mám na mysli ten demostrační pochod

Walther 04.08.2018 13:15

/* Předpokládám, že jsou všichni s dosavadním možným přístupným lore seznámeni */
Na všech diskuzích se vyrojilo mnoho expertů na válečné konflikty, jež svoje veškeré znalosti získali důmyslným studiem Wikipedie. Pochopte; těm hráčům nevadí, že si horda začala. Vadí jim, jakým způsobem si začala. Vypálení takto strategického místa byl čírý akt zkaženosti a postrádal jakýkoliv hlubší důvod. Hráčům nevadí vést válku, vadí jim ji vést se šílencem v čele. Musíte to vy fanatici do Sylvanas pochopit. Vy máte svoji zlou hordu a ostatní mají také svou hordu. Sylvanas sama počítala s rozpory v Allianci, kdy Greymane bude v rozporu s Anduinem kvůli jeho upřednostnění Teldrassilu. Tak se holt spletla, není úplně nejlepší taktik a stratég, co ve Warcraftu byl.

cerberos 04.08.2018 13:50

když je hodně ložisek azeritů v Teldrassilu pak konečně může Aliance napadnout Lordareon s Undercity patřilo lidem tak proč si to nepodmanit díky bohatému zásobu azeritu a konečně pro Greymanna který je pobočníkem a skorootcem krále Stormwindu bude GILNEAS svobodný.......proto podle mě radši Sylvanas napadla rychle Darkshore a nechala vypálit Teldrassila nebo spíš měla Alianci věřit že něco takového neudělá? věděla že ji Alince nenávidí za zradu která se udála během boje v níž bývalý král Stormwindu zemřel hrdinskou smrtí a přitom nevěřil před svou smrtí že Sylvanas Alianci zradila,však všichni víte jak to dopadlo a jak to bylo.....

cerberos 04.08.2018 13:54

podle mě je SYLVANAS nejen hlavní postavou BoA ale i obětním beránkem celého tohoto datadisku asi ví proč že to co udělala vlastně musela jinak AZEROTH by dopadl katastrofálně,až ted tuším proč díky Loa Voljin zvolil Sylvanas náčelnicí hordy

Walther 04.08.2018 13:57

@cerberos jenže vytáhnout s divizí za účelem dobytí stragetického místa a ve finále se vrátit s tím, že ho nepřítel už nemůže použít, ale my také ne.... takový blbost by nevymyslel ani jogurt. Kdyby to bylo alespoň v zoufalé situaci, ale v tomto případě si stačilo jen na ten strom vylézt.

cerberos 04.08.2018 13:59

@Walther JENŽE ZŮSTAL TAM AZERIT NA TO NEZAPOMÍNEJ

Walther 04.08.2018 14:02

@cerberos ten byl v tom stromě, teď je z něj škvarek.

Horm 04.08.2018 14:02

@cerberos Myslíš jako, že byl strom nakažený ? V minulosti takhle kvůli nákaze padlo Stromů života dost. Řekl bych, že by to elfové věděli kdyby s ním něco nebylo v nepořádku. A nevím, Sylvanas jako ochránkyně celého Azerotu ?

godlike 04.08.2018 14:03

@Walther Vážně si myslíš že bude hořet na věky? shoří a jde se těžit co půjde se uhasí máme sakra mágy a shamany

Walther 04.08.2018 14:24

@godlike veškerý azerit v tom stromě je znehodnocený a k ničemu. Aktuální CEO of horde je prostě k ničemu.

Akari 04.08.2018 18:06

Největší experti jsou lidi jako ty, naprosto mimo realitu a ovládáni svými emocemi a to na základě jednoho dobře propracovanému videa od Blizzardu, které bylo přesně takto vytvořeno, aby vyvolalo emoce. O žádnou genocidu se nejednalo a o válečný zločin také ne, dá se diskutovat jestli bylo toto řešení dobré, jestli nebyly lepší možnosti jak dosáhnout úspěchu. Pokud tedy toto podle tebe byl válečný zločin, tak se chci zeptat. Bylo zničení Drážďan válečným zločinem? Jsou Britové a Američané váleční zločinci? Bylo zničení Hirošimi a Nagasaki válečným zločinem? A Američané jsou tak válečnými zločinci? Bylo bombardování Vietnamu, Laosu a Kambodži válečným zločinem a jsou Američané válečnými zločinci?
PS: Jen tak mimochodem, Sylvanas žádnou válku nezačala, válka mezi Alliancí a Hordou tu už dávno byla, jen se soustředila na lokální konflikty menšího významu.

Akari 04.08.2018 18:20

@Walther Jogurte, radši si nech své vojenské úvahy někam jinam, protože očividně nevíš a je to pak jen k smíchu. Například v Irácko-Íránské válce si obě dvě strany ničili ropná pole a tankery, aby tím oslabili sílu nepřítele. Nic nedobyli, prostě to zničili a bylo. V tomto případě Horda zdroje a území nezískala, ale Alliance přišla o území a zdroje, takže to přinejmenším pro Allianci skončilo špatně.

Darkslide 04.08.2018 13:10

Hráči ( tím myslí alty alíků ) true horda podporuje našeho warchiefa. Už se teším na masakr .

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/38219912_1790912617654734_4979941956109991936_n.jpg?_nc_cat=0&oh=beba6ff7d8f6bd6bd9d8e91fa737bb14&oe=5C043B5C

#teamsylvanas

Akari 04.08.2018 12:58

Já si vždy myslel, že Warcraft je o válce mezi Alliancí a Hordou, že ta válka nikdy neskončila a jen se přesunula do menších konfliktů. Teď to konečně vypadá jako skutečná válka (kterou hráči chtěli), někdo udělal klasický válečný akt a zničil strategické město nepřítele a na civilisty kašlal, stejně jako v ostatních válkách a reakce lidí je jaká? Všichni se diví, psychicky hroutí a jsou morálně pohoršeni, že se Sylvanas zachovala jako při opravdovém válečném konfliktu a dělají z toho zločin, který nemá na světě obdoby. Vypadá to tak, že lidé nemají absolutně potuchy, jak vypadá skutečná válka. A v tomto případě se opravdu o žádnou genocidu nejedná, to by pak genocida byla snad každá válka v našem světě, prostě z toho někteří lidé dělají strašné drama.
PS: Teldrassil dopadl jako Berlín. Byli v bezvýchodné situaci a mohli se vzdát, město a civilisté mohli být ušetřeni a pokud já vím, tak oni to neudělali, proč? Proč slavná Tyrande a Malfurion utekli a schovávali své mocenské centrum za civilisty? To si jako myslíte, že měla Horda čekat až se Alliance vzpamatuje a vytlačí je z Darkshoru?

@ndy 04.08.2018 13:35

Tohle je fakt jiné, udělala to prostě úplně zbytečně z vlastní zlosti, nebylo nutné ho ničit. Ti lidi už se na tom stromu ani nebránili, byly tam jen civilisté. Z dnešní doby by se takový akt považoval za válečný zločin. Malfurion a Tyrande utekli protože si mysleli že ho Sylvanas zabere, což také chtěla i ona než zmagořila. Poté mohli například plánovat útok pro jeho znovuobsazení. Zkrátka nechtěli více obětí, než kdyby ho bránili do posledního elfíka, a jak bylo řečeno, byly tam pouze civilisté, i proto ho už nešlo bránit. Pokud se jednalo o genocidu je diskutabilní. Jasné ale je, že tímto činnem svou zlostí a povahou upálila tisíce elfů ne kvůli válce, ale kvůli sobě.

cerberos 04.08.2018 13:39

JENŽE!!!....z pohledu Sylvanas je i není překvapujicí ..myslete !!!!!! Vypalení Teldrassilu je kruté to ano ALE! ,,,berte to z jejího pohledu kdyby Aliance měla hromady ložišek azeritů /ten dábel Sargeras věděl proč zabořit meč do Azerothu/, první koho by napadla je Lordareon s Undercity bodejt by ne ...patřilo to lidem, a pro Greymanna je který se o Anduina stará jako kdyby to byl jeho vlastní syn je to dobrá přiležitost jak KONEČNĚ osvobodit Gilneas od nemrtvých,určitě hodně z Vás dělali ten řetězový quest ve Storheimu,kde ve finále Greymanne rozbil lucernu Sylvanas na spoutaní Valkýr,jen si vzpomente na cinematic k BoA kde svému králi skoro nadšeně říká ,že to nebude dlouho trvat a Lordareon bude patřit Alianci bodejt by ne konečně pak Gilneas nebraní nic k rozkvětu nemrtví tam už prostě nebudou a vzpomente si na to ..kdo z Vás dělal ten event po WRATHGATE ano byla to BITVA O UNDERCITY ,kdy forsaken zradil Varimathras a když byl bývalý majordomus zničen a vyhnán přijel tam bývalý král a velitel Aliance nikdo jiný než Varian Wrynn už tenkrát chtěl podmanit Undercity pro Alianci mohla to být přímo válka ale díky jaká to ironie Jaina s Thrallem to pak zachránili..prostě ted Sylvanas asi předem věděla že o Lordareon přijde ale řekla si "dobrá něco za něco" Aliance ji nenávidí kvůli tomu že zradila a má vinu na smrt bývalého krále Stormwindu který zemřel přimo epic-hrdinskou smrtí a přitom předtím jak spolu skvěle spolupracovali když se probojovali skrz démonů jak mu kryla záda to /viz cinematic k Legion/ každý ví jak to opravdu ve skutečnosti bylo..mám pocit že ted se bude víc a víc špinit nýnejší velitelku Hordy až nakonec se dozvíme ,že vlastně ona byla obětním beránkem toho celého datadisku BoA.....že to co udělala vlastně musela jinak by Azeroth dopadl katastrofálně.......

Walther 04.08.2018 13:52

@cerberos Ne; udělala to, protože je zlá. Zabránit Allianci získání takto mocné esence je prioritní záležitost. Stačilo se už na ten strom jen dostat a začít těžbu. Je to jako když rozmazlené pitomé dítě vidí jiné, které si hraje s pěknou hračkou. "Já tu hračku nechci, ale ty ji mít také nebudeš!" A tak mu ji rozbije. horda má šance vyhrát válku proti Allianci, ale ne s takovým pošahancem v čele.

godlike 04.08.2018 14:07

@Walther ale ve výsledku by musela všechny v Teldrasilu zabít takže je úplně fuk jestli je zabila tak či onak..zapálením to šlo jen rychleji.Navíc kdyby ho nechala vyvraždit měli bychom tu druhý Karabor.

Esperanta 04.08.2018 14:11

@cerberos Pokud je azerit krev titánky, která je zkažená, pochybuji, že se o tom ví a že o tom někdo přemýšlí. Stačí se podívat na cinematic, kdy všichni vůdci Hordy sedí u stolu a zapíjí konec války s Legií a Gallywix si Sylvanas odvede stranou a ona zírá na azerit jako na nějakou drogu. Ne. Ona azerit chtěla. Ne, nedělá to pro ničí dobro. Ne, přestaňte ji všichni bránit a něco si nalhávat, jak už tu plno lidí říkalo. Spousta lidí tohle dělala u Illidana. Milovala ho, protože ho považovala za hrdinu, jenomže on je šmejd a řekl to o něm i William King. Mějte postavu rádi proto, jaká je, jen proto, jak si ji přikrášlíte.

Walther 04.08.2018 14:15

@godlike strom navěky hořet nebude (řekl bych tak podle předchozích reakcí Blizzardu tak datadisk či dva). Ale veškerý azerit, který v něm byl, se znehodnotil a už je úplně k ničemu. Nikoho vraždit nemusela, byla by to naopak páka proti Allianci. Proč to nechcete pořád pochopit, že to udělala, protože je zlá? Děláte ze sebe tady všichni skalní fans Sylvanas, ale když ji konečně zase přidají nějaký pořádný akt, tak ji chránite a melete něco o tom, že z ní bude další savior of Azeroth...

Walther 04.08.2018 14:22

@Esperanta, přesně. Kdysi také u svých oblíbených postav neustále obhajvoval jejich činy. Doufal, že dostanou druhou šanci vše napravit. Teď člověk chápe, že je to absolutní pokřivení vývoje charakteru.

cerberos 04.08.2018 14:26

@Esperanta nevím jestli když ji Gallywix ukázal ten azerit že se dívala jako narkoman na drogu co když se jí rozšířily oči hrůzou nebot musela vědět že i Aliance to bude chtít taky a jaké budou pak následky v jejím případě bych řekl asi tohle .."hm když to bude mít toto Aliance tak přijdeme o celý Lordareon s Undercity a kam půjdem?... dyt toto je vlastně klíč k osvobození Gilneasu to bude mít skorotatka Greymanne raaaaadost,ale jo přeju a sám chci aby Gilneas byl svobodný je to nádherné město a chci aby byl konečně zapsán jako Alinční další bašta,ale co my? já začal s undead mágem ve wowku tak se mi nediv...

Esperanta 04.08.2018 14:56

@cerberos Aliance ale žádné rozbroje nedělá. Kdyby Sylvanas nezaútočila na Teldrassil, nikdo nebude útočit na Undercity. Aunduin na Undercity útočí, protože ví, že když slvanas bude vést Hordu, žádný mír nikdy nebude. Aliance by tohle stěží udělala s azeritem v době, kdy bylo po válce s Plamennou legií a všichni se zotavovali. První, kdo azerit nalezl, byl Gallywix a tudíž Horda. A Horda v čele s takovým psychopate jako je Sylvanas samozřejmě okamžitě azerit použije pro válku. Aliance v čele s Anduinem, že by udělala nějaké rozbroje? S králem co sní hlavně o míru? Well... "sounds legit".

Walther 04.08.2018 15:15

@cerberos u Alliance se na válku skutečně třese jen Genn Greymane. Našeptává sice Anduinovi neustále do ouška, ale je tu spousta dalších, kteří mu na to souhlas nedají. A tomu pohledu; to má skutečně do hrůzy daleko. Ale v jejím případě, bych se bát začal.

CptZarenix 04.08.2018 15:38

@Esperanta První nalezl azerith Gallywix, ale aliance tam poslal zvědy atd. Někde jsem dokonce četl, že Aliance vyvraždila gobliny co těžili. Osobně jsem ale ten scénář nehrál, tak nevím co je na tom pravdy.

cerberos 04.08.2018 15:43

@Esperanta tomu nevěřím že by Aliance nevyužila azerit na válku s Undercity dřív než by Sylvanas napadla Darkshore,už jenom díky tomu jsou pro Alinci hodně důvodu proč si Lordareon podmanit a Greymannovi se to hodí a další je strategický a další je že to kdysi patřilo Terenasovi teda lidem a dělat alianci za hodnou frakci? promin ale musím se tomu smát podle mě tam nikdo není hodnej a nezapomínej podle mě Anduin si myslí že Sylvanas zradila jeho otce.....

Esperanta 04.08.2018 15:57

@cerberos Ty asi nehraješ moc za Alianci, co? Nejdřív bych si to zahrála z obou stran a pak bych soudila. Genn je možná nasranej, ale Anduin mu žádnej takovej výpad nepovolí. Anduin se snažil o mír a je to i v Before the Storm. Když přijdeš za Alianci od vypálení Teldrassilu k Anduinovi, tak si povzdychne a řekne, že už nevidí jiný východisko ale že pokud bude v čele Hordy Sylvanas, nikdy žádný mír nebude. Aliance důvody dobít Lordaeron sice má, ale proč to tedy neudělali dávno? Mohli ale proč by vyvolávali rozbroje? A co si ak pamatuju, Genn má sakra důvod bejt nasranej. Nikomu neubližovali, Horda je napadla v čele se Sylvanas, ztratil svoje království, syna, město, úplně všechno a k tomu všemu Horda to území v podstatě ani nezabrala, protože kvůli nákaze od Sylvanas ani nemohla. Sylvanas to v podstatě udělala už dřív. Zabrala něco stylem: "Nebudete to mít vy ani my." Takže nějaký nasraný komentáře na Genna nemají smysl, protože on má sakra velkej důvod nesnášet Sylvanas.

cerberos 04.08.2018 16:09

@Esperanta ano máš pravdu Greymane má důvod má ho i Sylvanas věř mi že si přeju obnovenej Gilneas a jak ...dokonce si připouštím návrat Dalaranu na ten krater v tom datači ale nevěřím tomu že by to aliance nevyužila podmanit Lordareon pokud by se o azeritu dozvěděla dřív a pokud si vzpomínám zaroven se tomu sice směju neměl být nakažen old gods i Anduin?

Walther 04.08.2018 16:14

@cerberos Nemýlím-li se, tak si Anduin zradu svého otce se Sylvanas již vyříkal v Before the Storm. Žádné gobliny v Silithusu nevyvraždili. Byly tam možná nějaké potyčky, ale žádné větší akce. Ba právě naopak; Sylvanas v Silithusu udělala rozbroje, aby tam nalákala Allianční brigádu a naopak tím odlákala lodě u Teldrassilu. Alliance by sama od sebe azerit nevyužila. Z jejího pohledu by to byly závody ve zbrojení. V tom se nachází i další důvod, proč horda musela zaútočit první. Gnómská technologie na bázi azeritu by mnohonásobně překonala primitivní goblinské stroje.

Akari 04.08.2018 18:27

@@ndy Válečný zločin? Pokud tedy toto podle tebe byl válečný zločin, tak se chci zeptat. Bylo zničení Drážďan válečným zločinem? Jsou Britové a Američané váleční zločinci? Bylo zničení Hirošimi a Nagasaki válečným zločinem? A Američané jsou tak válečnými zločinci? Bylo bombardování Vietnamu, Laosu a Kambodži válečným zločinem a jsou Američané válečnými zločinci?

HonkL 04.08.2018 12:48

Myslím si že by bylo zajímavé že na základě protestů hráčů by blizzard mohl pozměnit nějak lore Udělal by to nebo ne ?

Wolfius 04.08.2018 14:08

Ne protoze Blizz diky bohu je jedina spolecnost co si do "sveho" pribehu a jeho vyvoje nenecha kecat

Nekrotaj 04.08.2018 12:46

Ježiš, sluníčka, nejsou to ti stejní lidé, co převádí migranty přes středozemní moře?

kritik 04.08.2018 18:32

jasne kazdej kdo neschvaluje genocidu po vzoru SS je hned sluníčkář, toje jako kdyby nekdo fans sylvanas oznacoval za fašisty, je to uplne stejne dementni prirovnani.

astronomer93 04.08.2018 12:20

Nevadí, pobijeme so Sylvanas aj zradcov Hordy :-)

irelevant 04.08.2018 13:42

Uz sa na to tesim

@ndy 04.08.2018 13:47

nebo se blizz rozhodne že Horda pobije Sylvanas a její následovníky

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet