Kompletní 5.2 Patch Notes

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost

Poslední update: 25. února

Blizzard zdroj

Všeobecné

  • Area Damage Cap: AoE spelly nyní můžou zasáhnout maximálně 20 cílů (původně 10). To znamená, že pokud spell zasáhne méně než 20 cílů, tak udělí maximální poškození. Pokud je cílů více jak 20, tak se poškození začne mezi cíle dělit.

Death Knight

  • Death Siphon nyní léčí za 150% uděleného poškození (původně 100%).
  • Asphyxiate cooldown byl snížen na 30 sekund (původně 60 sekund).
  • Death Knightům nyní zůstanou stejné procentuální HP při použití/zrušení Blood Presence.
  • Conversion nyní stojí 5 Runic Power plus 5 za každou sekundu proměny (cena byla 10 runic power pro použití a 10 za každou sekundu).
  • Bloodworm vyvolaný pomocí Blood Parasite má nyní o 200% více životů a healuje 3x více.
  • Blood Plague nyní udílí o 15% více poškození.
  • Frost Fever nyní udílí o 15% více poškození.
  • Blood Parasite nyní přivolá Bloodwormy s 15% životů DK (původně 18%) a Blood Burst vyléčí za 25% za každý stack Blood Gorged (původně 30% za stack).
Unholy
  • Reaping nyní aplikuje i Ice Touch.
  • Summon Gargoyle už nestojí žádnou Runic Power.
  • Ebon Plaguebringer nyní funguje tak, že Plague Strike nyní způsobí i Frost Fever.
  • Scourge Strike nyní udílí o 3,8% více poškození.
Frost
  • Howling Blast nyní udílí 8% více poškození do hlavního cíle. Poškození do okolních nepřátel zůstává nezměněno.
  • Icy Talons zvyšují attack speed o 25% (původně 20%).
  • Might of the Frozen Wastes nyní zvyšuje melee poškození o 15% (původně 10%).

Druid

  • Wrath nyní udílí o 9% větší poškození.
  • Starfire nyní udílí o 9% větší poškození.
  • Starsurge nyní udílí o 9% větší poškození.
  • Dispersion má nyní 3 minuty cooldown pro Druidy (původně 2 minuty).
  • Rip nyní udílí o 15% více poškození.
  • Range Cyclone byl zvýšen na 30 yardů (původně 20 yeardů). Cyclone má nyní 20 sekund cooldown pro feral druidy.
  • Shattering Blow poskytovaný ze Symbiosis má nyní 1.5 sekundový cast time.
  • Displacer Beast byl přepracován. Po použití aktivuje Cat Form a dá 50% zrychlení pohybu na dobu 4 sekund po teleportu. Už neaktivuje Prowl.
  • Cenarion Ward nyní přidá 100% zvýšení healingu.
  • Frenzied Regeneration využívá o 10% víc attack power.
  • Tooth and Claw využívá o 10% víc attack power.
  • Mastery: Nature's Guardian nyní poskytuje o 20% více armor za každý Mastery rating.
  • Rejuvenation nyní stojí přibližně o 9% méně many.
  • Revive and Mark of the Wild stojí o 55% méně many.
  • Faerie Swarm už může polapit (snare) více cílů zároveň.
  • Mass Entanglement má 30 sekund cooldown (původně dvě minuty).
  • Typhoon má 30 sekund cooldown (původně 20 sekund).
  • Balance/Restoration PvP rukavice nyní zvýší duration Cyclone o 2 sekundy (původně zvedal range o 5 yardů).
  • Treants vyvolaní pomocí Force of Nature mají větší damage a healing. Tooltip Force of Nature nyní ukáže, jaké schopnosti Treanti ovládají.
  • Soul of Forest
    • Balance: Nyní generuje 40 Lunar nebo Solar energy po skončení Eclipse.
    • Guardian: Generuje další 3 rage za Mangle.
    • Restoration: Nyní přidává 70% haste pro další vyvolaný spell po použití Swiftmend.
  • Nature's Vigil má nyní 90 sekundový cooldown (původně 3 minuty) a také zvyšuje damage a heal o 10% (původně 20%).
Balance
  • Starfall už nezasáhne cíle, které jsou pod efektem crowd controlu.
Restoration
  • Naturalist: Tento nový, pasivní spell se restoration druid naučí na 10. úrovni a zvedá veškerý druidův heal o 10%.
  • Wild Mushrooms nyní dostávají 25% z overhealu Rejuvenation. Maximálně 33% druidových životů a čím více overhealu absorbují, tím jsou větší. Když je vykouzlen Wild Mushroom: Bloom, tak se nastřádaný heal rozdělí mezi blízké cíle.
Guardian
  • Thick Hide nyní snižuje šanci na kritická zásah do Guardian Druida, vyjma klasického melee.
  • Feral Druidovy PvP rukavice nyní také zvyšují trvání Bear Hug o 1 sekundu.
  • Feral Druidův 2p PvP nyní přidávají 15% bonus k pohybu (nefunguje v budovách) v Bear, Cat nebo Travel formě a už se nesčítá s talentem Feline Swiftness.
  • Feral Druidův 4p PvP set bonus způsobí, že úspěšné přerušení Skull Bashem resetuje cooldown Enrage.

Hunter

  • Bestial Wrath může být aktivován jedině v případě, že mezi petem a hunterem nestojí žádná line of sight překážka.
  • Cast time Aimed Shotu byl snížen na 2.5 sekundy (původně 2.9 sekundy).
  • Dismiss pet se nyní kouzlí 3 sekundy (původně 2 sekundy).
  • Powershot nyní zruší Camouflage hned při začátku kouzlení.
  • Steady Shot nyní udílí o 20% více poškození.
  • Targetování Glaive Toss a Powershot bylo vylepšeno. Tyto schopnosti vždy zasáhnou primární cíl, ale jsou nyní více vnímavější při hledání druhého cíle.
  • Silencing Shot má nyní 24 sekundový cooldown (původně 20 sekund).
  • Fetch abilita z Glyph of Fetch už nepotřebuje cíl. Po aktivování pet automaticky najde nejbližší mrtvolu k vylootování.
  • Binding Shot nestojí žádný focus.
  • Wyvern Sting nestojí žádný focus a jeho cooldown je 45 sekund (původně 90 sekund).
  • Glyph of Market for Death byl odstraněn. Tento efekt je nyní v základu spellu.
  • Nový glyph: Glyph of Liberation. Tento glyph způsobuje, že Disengage vyhealuje huntera za 5% maximálních životů po jeho použití.
Marksman
  • Aimed Show nyní udílí o 10% více poškození.
  • Chimera Shot nyní udílí o 25% více poškození a vyléčí huntera za 5% celkových životů (původně 3%).
Survival
  • Black Arrow nyní udílí o 10% více poškození.
  • Explosiv Shot nyní udílí o 10% více poškození.

Mage

  • Ivocation nyní odstraňuje cooldown Evocation a zkracuje channeling a trvání o 50%. Dokončený Evocation nyní přidá 15% víc damage (původně 25%) na 1 minutu (původně 40 sekund). Pasivní regenerace many je snížena o 50% pouze v případě, pokud je aktivní Invoker's Energy.
  • Blazing Speed je nyní talent na 15. úrovni nahrazující Scorch.
  • Incanter's Ward už půjde dispelnout.
  • Greater invisibility má nyní 90 sekund cooldown (původně 2.5 minuty).
  • Frostbolt používaný Mirror Image má nyní o 50% více damage.
  • Temporal Ripples z Temporal Shield už nejde dispellnout.
  • Glyph of Fire Blast byl nahrazen Glyph of Inferno Blast. Tento glyph způsobuje, že damage-over-time efekty se roznesou na jeden další cíl.
  • Flameglow je nový talent na 30. úrovni nahrazující Blazing Speed. Tato pasivní schopnost mága zabalí do ohnivé energie a absorbuje obdržené poškození. Maximálně může zablokovat poškození rovnající se 20% jeho spellpoweru a 30% celkové síly útoku.
  • Ring of Frost, který je vykouzlený instantně skrze Presence of Mind má nyní 2 sekundovou prodlevu před aktivováním AoE efektu. Tato doba může být snížena za pomoci Haste.
  • Deep Freeze nyní cíl zastunuje na 5 sekund (původně 4 sekundy).
  • Glyph of Deep Freeze nyní odstraňuje globální cooldown, ale také snižuje dobu trvání o 1 sekundu.
  • Mágův PvP 2p set bonus nyní potřebuje, aby Counterspell úspěšně přerušil kouzlo, než aplikuje 4 sekundový cooldown reduction na Counterspell.
  • Ice Floes má nyní 45 sekund cooldown (původně 1 minuta) a jejich trvání bylo zvýšeno na 15 sekund (původně 10 sekund).
  • Scorch nyní stojí 3.5% základní many (původně 0.1%). Pro Arcane Mágy navíc uděluje o 40% méně poškození, ale platí na něj Arcane Charge.
  • Mana cost Arcane Blastu byl zvýšen na 1.66667% základní many (původně 1.5%).
  • Frostbolt nyní udílí o 24% 32% více damage, ale jeho debuff už nezvýší damage následujícího Frostboltu.
  • Freeze Water Elementala už nedělá žádnou damage, pouze poskytne Finger of Frost při úspěšném zmražení.
  • Glyph of Evocation nyní způsobí, že Invocaton obnoví 10% (původně 20%) životů po dokončení Evocation.
  • Mana cost Arcane Blastu byl zvýšen na 1.66667% základní many (původně 1.5%). Udílené poškození bylo sníženo o 22.2%.
  • Poškození Arcane Missile bylo sníženo o 22.2%.
  • Poškození Arcane Barrage bylo sníženo o 13.6%.
Arcane
  • Arcane Charge se nyní stackuje maximálně 4x (původně 6x). Zvyšuje damage za stack o 50% (původně 25%) a cenu kouzla o 150% (původně 75%).
  • Pro Arcane Mágy nyní Evocation obnoví 40% (původně 60%) celkové many během 6 sekund a spotřebuje všechny Arcane Charge. Za každý použitý Arcane Charge se množství obnovené many zvýší o 10%, maximálně 80% celkové many. Pro Fire a Frost mágy se Evocation nemění.
Frost
  • Finger of Frost mají 15% (původně 12%) šanci na aktivování z Frostbolt, Frostfire Bolt a Frozen Orb; 5% šanci (původně 4%) na aktivaci z Blizzardu a 10% šanci (původně 9%) na aktivování ze Scorch.
  • Glyph of Ice Lance nyní udělí 50% poškození do jednoho dalšího cíle (původně 40%).
  • Finger of Frost se už neaktivuje ze Scorch.
Fire
  • Scorch už není talent, ale základní schopnost dostupná všem Fire Mágům.

Monk

  • Byl přidán nový talent na 60. úrovni, Ring of Peace. Ring of Peace vytvoří území o rozloze 8 yardů okolo přátelského cíle na dobu 8 sekund. Zabrání všem hráčům, kteří na něm stojí, v auto-attack útocích a způsobí disarm po dobu trvání. Navíc, pokud hráč použije kouzlo způsobující poškození, tak dostane silence na 3 sekundy. Tato schopnost má 45 sekund cooldown.
  • Windwalker a Brewmaster obdrží novou abilitu na 30. úrovni: Nimble Brew. Nible Brew odstraní všechny stun, fear a root efekty a sníží trvání při re-aplikování těchto efeků o 60% na 6 sekund. Dvě minuty cooldown.
  • Chi Wave nyní udílí o 100% více poškození a healu, ale o 14% méně healu. Navíc nestojí žádnou Chi, ale má 15 sekund cooldown.
  • Zen Sphere má nyní limit maximálně dvou vyvolaných (původně 1) a detonuje, pokud její cíl dosáhne k 35% životů nebo je dispellnuta. Také už nestojí žádnou Chi a má 10 sekund cooldown. Její periodické poškození bylo zvýšeno o 22%, periodický heal byl snížen o 61% a heal po detonaci snížen o 62%. Rozsah detonace byl zvýšen o 40%..
  • Chi Burst nyní udílí o 100% 340% více damage a 69% více healu, nestojí žádnou Chi a má 30 sekund cooldown.
  • Path of Blossoms byl odstraněn.
  • Deadly Reach byl odstraněn.
  • Spear Hand Strike, který je použitý proti cíli stojícímu čelem k monkovi, dá silence na 2 sekundy (původně 4 sekundy).
  • Paralysis je nyní fyzický, nemagický efekt a už nemůže být dispellnut, uzemněn nebo reflektnut. Jeho základní dosah byl zvýšen na 20 yardů. Paralysis na cíli zůstane 40 sekund (původně 30 sekund) pokud není použita na hráče. Čtyři sekundy pokud je použita proti hráči a zůstává o 50% (původně 200%) déle, pokud byla vykouzlena do zad cíle.
  • Tiger's Lust a Touch of Karma už nestojí žádnou Chi.
  • Tiger's Lust už nepůjde použít na cíl, který má aktivní jiný, dočasný movement speed buff.
  • Charging Ox Wave má nyní 30 sekund cooldown (původně 60 sekund).
  • Dempen Harm může být používán i během stunu a jeho cooldown nyní začne odpočítávat v okamžiku použití spellu, nikoliv po jeho skončení.
  • Healing Elixirs nyní léčí za 15% monkových maximálních životů (původně 10%).
  • Chi Torpedo udílí o 15% více damage.
  • Glyph of Path of Blossom je nyní Glyph of Paralysis. Tento glyph způsobí, že monkův Paralysis z cíle odstraní všechny damage-over-time efekty.
  • Healing Sphere má nyní trvání 1 minutu. Healing Spheres vyvolané za pomoci Mastery: Gift of the Serpent mají trvání 30 sekund.
Mistweaver
  • Eminence nyní léčí za 25% způsobeného poškození (původně 50%).
  • Serpent's Zeal léčí za 12.5% za stack ze způsobeného poškození (původně 25%).
  • Teaching of the Monastery nyní přidává další bonusy:
    • Tiger Palm damage je zvýšeno o 100% a obnoví 1% maximální many.
    • Crackling Jade Lightning damage je zvýšeno o 100%.
    • Blackout Kick nyní trefí 4 další blízké cíle za 50% původního damage.
  • Muscle Memory: Nový Mistsweaver passivní spell aktivovaný úspěšným Jab nebo udělením damage přes Spinning Crane Kick do tří cílů najednou. Způsobí, že následující Tiger Palm nebo Blackout Kick damage je zvýšeno o 150% a obnoví 2% 4% many.
  • Life Cocoon už nemůže být dispellnut.
  • Verze Upliftu s glyphem nyní stojí 8% 16% základní many (původně 6.6%).
  • Jab nyní stojí 8% základní many (původně 2%).
  • Zen Focus, 4. Mistweaver set bonus, je nyní citlivější.
  • Už není možné použít Thunder Focus Tea, pokud má caster silence.
  • Healing Sphere nyní vyléčí za 50% původní hodnoty, pokud vyprší bez sebrání. Tento heal může být ovlivňován mastery.
  • Xuen už nebude fixovaný pouze na monkův původní cíl.
Windwalker
  • Byla přidána nová abilita na úrovni 75: Storm, Earth and Fire. Monk může vyvolat až dva spirity, které budou kopírovat poškození udělené monkem. Za každého aktivního spirita se kopírovaná damage sníží. Je-li aktivní pouze jeden, bude kopírovat 60% damage. Dva aktivní budou kopírovat 40% damage každý. Každý spirit zůstane aktivní, dokud není odvolán, zabit (můžete je zacílit, mají 10% monkových HP) nebo se stane nějakým jiným způsobem nedostupný.
  • Pokud používáte Fist of Fury, tak stun efekt bude aplikovat pouze Monk, nikoliv spirit.
  • Spinning Fire Blossoms byl upraven, aby se zvyšoval v závislosti na weapon damage místo attack poweru.
  • Combo Breaker je nyní pasivní schopnost přidána na úrovni 15, která přidá 12% šance, že následující Blackout Kick nebo Tiger Palm nebude stát žádné Chi.
  • Mastery bylo přepracováno: Mastery: Bottled Fury – damage bonus poskytovaný Tigereye Brew je zvýšen o 0.2% za mastery pro každý stack.
  • Tigereye Brew nyní zvyšuje damage o 1% za stack (původně 2%), ale může být vylepšován za pomoci Bottled Fury.
  • Tigereye Brew se může stackovat až dvacetkrát, nicméně pouze 10 stacků může být použito při jejich aktivaci. Stacky jsou zresetovány při začátku encounteru.
  • Tigereye Brew přidá 1 stack za každé tři použité Chi (původně 4 Chi)
  • Připomínka se nyní zobrazí pouze při dosažení 10 stacků Tigereye Brew.
  • PvP 2p set bonus nyní také zvýší range Keg Smash
Brewmaster
  • Mastery: Elusive Brawler nyní přidá 25% více Stagger za každý Mastery rating.
  • Poškození, které je potřeba udělit k aktivování Sanctuary of the Ox, bylo zvýšeno o 100%. Tooltip spellu byl upraven, aby zobrazoval správné hodnoty.

Paladin

  • Repentance má nyní 1.7 sekund cast time (původně 1.5 sekund).
  • Light's Hammer nyní aplikuje 50% snare na 2 sekundy každému, kdo obdrží poškození z AoE.
  • Avenging Wrath má nyní 2 minuty cooldown pro Retribution Paladiny (původně 3 minuty). Cooldown se nemění pro Holy a Protection.
  • Glyph of Blessed Life už nepotřebuje Seal of Insight, aby mohl být aktivován.
  • Glyph of Templar's Verdict nyní může být aktivovaný i z Exorcism.
  • Sacred Shield absorb efekt jde dispellnout.
  • Selfless Healer nyní vylepší Flash of Light o 20/40/60% (původně 33/66/100%).
  • Hand of Purity nyní sníží přijaté damage o 10%.
  • Periodic Eternal Flame nyní poskytuje o 100% více healingu, pokud ho paladin použije na sebe samého.
  • Judgment nyní stojí 5% základní many.
Protection
  • Základní damage Consecration bylo zvýšeno o 789%, ale bonus získávaný z attack power byl snížen o přibližně 11%.
Holy
  • Bliding Light má nyní 1.8 cast time pro holy Paladiny. Pro retribution a protection zůstává spell instantní.
  • 4p PvP set bonus nyní dává Holy Power během castění Flash of Light, místo Word of Glory.
Retribution
  • Pokud je Hand of Sacrifice použita Retribution Paladinem, tak jsou všechny škodlivé magické efekty odstraněny ze všech členů party nebo raidu.
  • Seal of Justice nyní způsobí, že melee útoky udílí dalších 20% (původně 16%) jako Holy poškození.
  • Retribution 2p PvP set bonus nyní přidává 1000 PvP power (původně 800).
  • Retribution 4p PvP set bonus byl nahrazen. Nyní snižuje cooldown Avenging Wrath o 65 sekund. T14 Retribution 4p set bonus byl změněn, aby zvyšoval poškození udílené všemu Sealy a Judgmenty o 10%.

Priest

  • Power Word: Solace byl přepracován.
    • Pro holy a discipline, Power Word: Solace nahradí Holy Fire. Damage i interakce s ostatními spelly zůstává stejná, ale neaktivuje Atonement. Tento spell nestojí žádnou manu, je instantní a obnoví 1% maximální many za každý cast. Poškození udělené Power Word: Solace nyní vyhealuje všechny blízké hráče v okolí 40 yardů od cíle za 100% poškození (50% když je vyhealovaný priest).
    • Pro Shadow tato schopnost přidá Insanity efekt, pokud je vykouzlená na cíl s Devouring Plague na cíl se třemi shadow damage-over-time spelly. Insanity zvyšuje damage Mind Flay o 33% za každý použitý Shadow Orb.
  • Dominate Mind má nyní 1.8 sekundový cast time (původně 2.5 sekundy).
  • Angelic Bulwar Spirit Shell už nepůjde dispellnout.
  • Power Infusion nyní zvyšuje poškození udílené priestem o 10%. 5%
  • Psyfield už nevykouzlí Psychic Horror na jeden cíl dvakrát.
  • Phantasm hráče už neudělá nezacílitelným. Movement obrana byla zvýšena na 5 sekund (původně 3 sekundy)
  • Dispersion nyní patří mezi Shadow spelly, takže na ni můžete dostat blanket silence.
  • Holy Fire má nyní instantní cast.
  • Halo už nezasáhne nepřátele ve Stealthu.
  • Spiritual Healing je nová pasivní schopnost pro Discipline a Holy priesty na 10. úrovni. Tato schopnost zvyšuje množství healu z Flash Heal, Binding Heal, Renew a Prayer of Mending o 25%. Základní množství healu každé z těchto kouzel bylo sníženo o 20%. Pro Holy a Discipline Priesty není prakticky žádná změna v síle kouzel.
  • Stacky Evangelism nyní zvyšují heal i Penance.
  • Devouring Plague bude dávat stejné poškození během trvání celého spellu.
  • Glyph of Mind Spike funguje jedině, pokud Mind Spike není kouzlen instantně ze Surge of Darkness.
  • Glyph of Desperation byl nahrazen za Glyph of Binding Heal. Pain Suppression a Guardian Spirit nyní může být vždy vykouzlený během stunu.
  • Nový glyph: Glyph of Binding Heal způsobí, že Binding Heal vyhealuje další, třetí cíl (nejbližší dostupný), ale stojí 35% více many.
  • Focused Will je nyní pasivní spell pro holy Priesty, stejně jako pro discipline.
  • T14 Holy/Discipline 4p set bonus snižuje cooldown Penance o 3 sekundy (původně 4 sekundy).
  • Heal poskytovaný Flash Healem byl snížen o 30%. Nový pasivní spell (dostupný od 10. úrovně) zvyšuje heal z Flash Heal o 43% pro holy a discipline Priesty.
  • Angelic Feather má 6 sekundovou dobu trvání (původně 4 sekundy).
  • Glyph of Holy Fire byl přepracován. Nyní zvýší dosah Holy Fire, Smite a Power Word: Solace o 10 yardů.
Discipline
  • Focused Will nyní redukuje přijaté damage o 15% za stack, limit jsou dva stacky.
  • Penance heal i poškození bylo zvýšeno o 20%.
  • Mastery: Shield Discipline nyní také trochu zvyšuje healing done, ale bonus poskytnutý mastery byl snížen o 36%.
  • Penance má nyní range 40 yeardů bez ohledu na to, kdo je cíl (původně 30 yardů na nepřátelské cíle). Má o 20% větší heal i poškození. Cooldown je nyní 9 sekund (původně 10 sekund).
  • Spirit Shell už nepůjde dispellnout.
  • Spirit Shell už neprofituje z mastery a řádně zahrnuje bonusy pro Divine Aegis a critical efekt šance. Nyní poskytuje štít, který se rovná průměrnému healu a absorbu použitého spellu, včetně kritických healů a Divine Aegis.
  • Rapture snižuje cenu Power Word: Shield o 25% (původně 50%) poskytuje 150% many (původně 200%) z priestova Spiritu, ale už neprofituje z krátkých Spirit bonusů.
  • Divine Aegis už nebude zaručený po vycastění Prayer of Healing. Tento efekt se nyní aktivuje, pokud spell critne nyní způsobí, že kritické healy aplikují absorb štít, který se bude rovnat 100% množství healu místo zdvojnásovení healu. Navíc také Power Word: Shield bude mít šanci (záleží na critical šanci priesta) na aplikování „kritického“ štítu, který absorbuje dvojnásobné množství poškození.
Shadow
  • Mind Blast nyní udílí o 20% více poškození.
  • Shadowforma zvětšuje Shadow poškození o 25% (původně 20%).

Rogue

  • Preparation je nyní základní kouzlo, které se naučíte na úrovni 68.
  • Versatility byl odstraněn.
  • By přidán nový talent na 90. úrovni: Marked for Death
    • Označí cíl a instantně na něm vygeneruje 5 combo pointů. Pokud cíl zemře, cooldown se zresetuje. Cooldown je jedna minuta.
  • Byl přidán nový talent na 60. úrovni: Cloak and Dagger
    • Ambush, Garrote a Cheap Shot nyní mají 30 yardů dosah a způsobí, že se rogue teleportuje za záda cíle.
  • Burst of Speed stojí 30 energie (původně 50 energie), může být použit ve Stealthu, vždy přidá movement bonus a zruší snare efekty, ale už nezruší root.
  • Shuriken Toss nyní způsobí, že rogue hází Lethal Poison a auto-attack se 75% účinností až 10 sekund na cíle vzdálené víc jak 10 yardů.
  • Blind má nyní 2 minuty cooldown (původně 90 sekund).
  • Preparation už neresetuje cooldown Cloak of Shadows.
  • Cloak of Shadows cooldown byl snížen na 60 sekund (původně 2 minuty).
  • Smoke Bomb nyní redukuje damage taken všech spojenců, kteří v ní stojí o 20%.
  • Deadly Throw může přerušit spellcasting, pokud je použit s 3, 4 nebo 5 combo pointy. Pokud úspěšně přeruší cast, tak také způsobí spell lock na danou spell-class na 4, 5 nebo 6 sekund v závislosti na počtu combo pointů.
  • Nerve Strike také sníží účinnost healů na cíl o 10%.
  • Shadow Focus nyní sníží cenu spellů použitých ve stealthu o 75% (původně 100%).
  • PvP set bonusy byly změněny:
    • Vigor je nyní 4. set bonus a zvyšuje maximum energie o 50 (původně 10).
    • Deadly Brew je 2. set bonus. Efekt zůstává nezměněn.
Combat
  • Vitality nyní zvyšuje attack power o 30% (původně 25%).
  • Blade Flurry byl přepracován. Nyní může kopírovat 40% poškození až do 4 okolních targetů.
Subtlety
  • Sanguinary Vein zvyšuje damage do cíle o 20% (původně 16%).
Assassination
  • Dispatch nyní udílí o 15% více poškození.
  • Envenom nyní udílí o 20% více poškození.

Warlock

  • Fel Armor nyní redukuje damage taken o 10% místo zvyšování Warlockového armoru.
  • Blood Fear nahradil Blood Horror. Blood Horror stojí 5% životů, má 1 charge a vydrží až 60 sekund. Má 30 sekund cooldown. Pokud je Blood Horror aktivován, tak melee útoky proti Warlockovi způsobí, že je útočník na 4 sekundy vyděšen (horrified). Má nový grafický a zvukový efekt. Také má další grafický a zvukový efekt, když se spell aktivuje.
  • Burning Rush nyní zabraňuje jakýmkoliv movement-imparing efektům, aby snížily Warlockův rychlost pohybu pod 100% normálu. Movement speed bonus zůstává nezměněn.
  • Impova abilita Blood Pack byla odstraněna.
  • Immolate nyní udílí o 20% více poškození.
  • Shadow Bolt nyní udílí o 20% více poškození.
  • Dark Intent nyní zvyšuje spell power i staminu o 10%.
  • Blood Fear byl přepracován. Tato abilita je nyní kouzlena na Warlocka a způsobí, že pokud je Warlock během následující minuty obětí melee útoku, tak je na útočníka zakouzlen fear. Stojí 20% warlockových maximálních životů a má 30 sekund cooldown.
  • Soul Leech nyní poskytuje absorption efekt místo healu.
  • Sacrificial Pact nyní vyžaduje 25% petových životů k aktivaci (původně 50%).
  • Kil'jaeden's Cunning je pasivní talent a nemůže už tedy být aktivován ručně.
  • Pasivní poškození z Archimonde's Vengeanc už nemá žádný visual efekt.
  • Grimoire of Sacrifice nyní zvyšuje damage o 15% (původně 25%) pro Destruction a 35% (původně 50%) pro Affliction.
  • Grimoire of Sacrifice přidá spell Whiplash namísto Seduction, pokud je obětována Succuba.
  • Glyph of Burning Embers byl odstraněn a jeho efekt byl přidán jako základní spell pro Destruction Warlocky.
  • Glyph of Soul Shards byl odstraněn a jeho efekt byl přidán jako základní spell pro Affliction Warlocky.
  • Glyph of Unstable Affliction byl přepracován. Tento glyph nyní redukuje cast time Unstable Affliction o 25%.
  • Byl přidán nový glyph: Glyph of Ember Tap. Tento glyph zvýší přijatý heal z Ember Tap o 33%, ale život je obnovován během 10 sekund.
  • Byl přidán nový glyph: Glyph of Drain Life. Tento glyph zvyšuje přijatý heal z Drain Life o 30%.
Affliction
  • Backlash efekt Unstable Affliction má nyní 100% critical strike šanci a uděluje přibližně o 15% více poškození.
Demonology
  • Chaos Wave má nový grafický efekt.
  • Hand of Gul'dan nyní udílí o 15% více poškození.
  • Shadowflame nyní udílí o 15% více poškození.
  • Soul Fire nyní udílí o 22% více poškození.
  • Touch of Chaos nyní udílí o 15% více poškození.
  • Firebolt Wild Impů nyní udílí o 15% více poškození.
Destruction
  • Fire and Bromstone má nyní radius 10 yardů (původně 15 yardů).
  • Conflagrate nyní udílí o 20% více poškození.
  • Incinerate nyní udílí o 10% více poškození.

Warrior

  • Shockwave má nyní 40 sekund cooldown (původně 20 sekund). Pokud útok zasáhne 3 nebo více cílů, jeho cooldown bude snížen o 20 sekund.
  • Warrior nyní benefituje ze všech haste efektů o 100% více.
  • Bladestorm už nepůjde zrušit disarmem.
  • Execute nyní udílí o 25% méně poškození.
  • Defensive Stance redukuje poškození o 15% (původně 25%).
  • Unweavering Sentinel nyní vylepšuje redukci damage v Defensive Stance o 10% pro protection Warriory.
  • Second Wind nyní generuje 15 rage (původně 20) během 10 sekund.
  • Warbringer nyní navíc zredukuje pohyblivost cíle o 50% na 15 sekund (8 sekund v PvP). Na třísekundový stun/knockdown nyní platí diminishing returns (pro stuny, stejně jako Shockwave a Storm Bolt).
  • Shield Barrier nyní benefituje z attack power zhruba o 10% méně.
  • Storm Bolt nyní udílí 125% weapon damage (původně 100%).
  • Independing Vicoty nyní vyléčí Warriora o 15% maximálních životů, pokud nezabije cíl (původně 10%).
  • Enraged Regeneration stojí 30 rage (původně 60 rage).
  • Deadly Calm byl odstraněn ze hry.
  • Glyph of Incite už se nebude aktivovat z Deadly Calm, ale z Demoralizing Shout.
  • Glyph of Overpower nyní zvýší duration Die by the Sword o 1 sekundu pokaždé, když je Overpower použitý.
  • Glyph of Death from Above už nezvyšuje damage Heroic Leapu.
Arms
  • Taste for Blood byl přepracován. Nyní způsobuje, že Warrior získá 2 stacky Overpower (maximum 5 stacků), když Mortal Strike udělí poškození, jeden stack, pokud se cíl vyhne. Navíc už nijak neupravuje Heroic Strike.
  • Slam nyní uděluje 220% weapon damage (původně 190%) a stojí 20 rage (původně 30).
  • Suddent Death má nyní 25% šanci na aktivování z Overpower místo 10% (původně 20%) šance na aktivaci z auto-attacku nebo Opportunity Strike. Navíc použití Execute způsobí, že Overpower nebude stát žádné rage dalších 10 sekund.
  • Overpower nyní stojí 10 rage a snižuje zbývající cooldown Mortal Strike o 0.5 sekundy.
Protection
  • Základní damage Shield Slam a Revenge byl zvýšen o 150%, ale zároveň benefitují z attack power zhruba o 10% méně.
Fury
  • Bloodsurge nyní redukuje rage cost Wild Strike o 30 (původně 20) a jeho duration bylo zvýšeno na 15 sekund (původně 10 sekund).

Shaman

  • Elemental Mastery má nyní 90 sekund cooldown (původně 2 minuty).
  • Nyní se chová, jako kdyby byl zničený nebo odvolaný totem aktivní alespoň 1 sekundu, přestože může být aktivní mnohem kratší dobu.
  • Stone Bulwar Totem má nyní 10% shamanových životů, podobně jako Mana Tide a Healing Tide.
  • Nature's Guardian nyní zachová shamanovy procentuální životy, když skončí.
  • Chain Lightning nyní udílí stejné poškození do všech zasažených cílů.
  • Lava Beam damage se zvyšuje s každým skokem o 10%.
  • Shamanistic Rage je nyní přístupné i Elemental Shamanům.
  • Conductivity už nevyžaduje, aby cíl stál v Healing Rain.
  • Ancestral Swiftness nyní zvyšuje spell haste o 5% a melee haste o 10% (původně 5% a 5%).
  • Glyph of Purge nyní přidává 6 sekund cooldown.
  • Stone Bulwark Totem nyní absorbuje o 25% více damage.
  • Unleashed Fury Flametongue nyní zvyšuje damage Lightning Boltu o 20% (původně 30%) a Lava Burstu o 10% (původně 0%).
  • Primal Earth Elemental a Prime Fire Elemental nyní udílí o 20% více damage.
  • Základní poškození Lava Burstu bylo sníženo o 33%, nicméně nyní má spell 100% šanci na kritický zásah. Pokud je použitý na cíl zasašený Flame Shockem, tak udělí o 50% více poškození.
  • Ancestral Guidance nyní kopíruje 60% (původně 40%) z celkového healu.
  • Conductivity nyní sdílí 30% (původně 20%) healu obdrženého z Healing Wave, Greater Healing Wave nebo Healing Surge.
  • Elemental Blast má nyní šanci na zvýšení agility Enhancement Shamanům.
  • Glyph of Flame byl přepracován. Tento glyph nyní způsobuje, že Flame Shock vyléčí Shamana za 50% damage.
  • Trvání Flame Shock bylo zvýšeno o 25%.
Elemental
  • Elemental Focus nyní zvyšuje Shamanův spell damage o 15% (původně 10%).
  • Shamanism zvyšuje poškození Lightning Boltu o 70% (původně 50%).
Enchancement
  • Spirit Walk má nyní cooldown 1 minutu (původně 2 minuty).

Všeobecné

Nová zóna pro daily questy: The Isle of the Thunder King
  • Na tomto ostrově se hráči budou moci zúčastnit útoku k podmanění pevnosti Emperora Lei Shena, odemknout novou questovou linii a daily questy. Budou se moci účastnit speciálních eventů, získat právo vstoupit do legendární Treasure Room (pokoj s poklady)
  • Nejmocnější představení celé frakce povedou útok: Kirin-Tor Offensive vedený Jainou Proudmoore a
  • Sunreaver Onslaught vedený Lor'themarem Theronem. Získáním reputace s těmito novými frakcemi získáte přístup k více questům a odměnám za reputaci, včetně mocných itemů a děsivého mounta.
  • Po vybudování základen na ostrově si budou hráči moci vybrat, zda se zaměří na PvE nebo PvP questy. PvP questy budou hráče posílat na NPC opačné frakce, nicméně zabití nepřátelského hráče se počítá také.
  • Po podmanění ostrova získají hráči přístup k mocné Lightning Forge, která dovolí hráčům s blacksmithingem vytvářet silný raid equip, podobně jako tomu bylo u zbraní na Vanille v minulosti.
  • Hráči na PTR se mohou teleportovat přímo na Isle of the Thunder King ve svém městě ve Vale of Eternal Blossoms. Celý ostrov se bude zpřístupňovat postupně v závislosti na realmu. Čím více úsilí do postupu hráči vloží, tím více odměn jim bude zpřístupněno. Budoucí patche budou zahrnovat Shipyard a Main Courtyard. Některé záležitosti, jako třeba Treasure Room, prozatím nebudou přístupné.
  • Hráči, kteří chtějí znovu získat předchozí legendární odměny z questů (jako jsou například gemy do Sha-Touched zbraní), teď mohou promluvit s Blacktalon Quartermasterem, nevrle vypadajícím Pandarenem stojícím v prvním patře Taver in the Mists.
  • Hráči, kteří mají štěstí a podaří se jim získat „Key to the Palace of Lei Shen“, ho můžou zanést členům Shado-Pan na Isle of Thunder a použít ho k infiltraci proslulého sklepení prvního císaře. Cílem hrdinů bude odnést tolik pokladů, kolik se jim podaří unést během pěti minut. Velké truhlice ukrývají ty nejlepší poklady včetně speciálních klíčů, které jdou použít na truhlice na konci. Z těchto truhlice je šance na získání epického gearu a dalších drahocenných odměn. Key to the Palace of Lei Shen můžete získat z rare mobů, ukrytých truhlic po celém ostrově a nebo je můžete najít v sáčcích za plnění daily questů.

Raidy, dungeony a Scenaria

Nový raid: Throne of Thunder
  • Emperor Lei Shen, the Thunder King (Král Bouře) se vrátil, aby se pomstil Pandarii. Je na hráčích Aliance a Hordy, aby zastavili tohoto oživeného tyrana a jeho spojence Zandalari v novém obrovském raidu: Throne of Thunder (dále jen ToT).
  • ToT je rozhlehlý komplex, kde budete moci vyzvat 12 nových bossů a hráči, kteří porazí Emperor Lei Shen na heroic mod získají příležitost postavit se třináctému.
  • Raid Finder verze ToT bude rozdělena na 4 části.
  • Throne of Thunder raid bossové na Normal a Heroic obtížnost mají šanci na drop Thunderforged itemů. Tyto itemy jsou o 6 levelů lepší, než jejich klasické Normal nebo Heroic verze. Na 25 man obtížnost budou mít vyšší šanci na drop.
  • Přípojte se k Shado-Pan Assault, kteří chtějí vidět Lei Shena, the Thunder King poraženého jednou pro vždy a získejte tak přístup k pozoruhodným Valor odměnám. Reputace s touto frakcí může být získána pouze v ToT.
  • Prosím zapamatujte si, že během 5.2 PTR bude nový raid přístupný pro testování pouze na krátký čas. Nezapomínejte kontrolovat PTR diskuzní fórum kvůli podrobnostem.
  • Heroic Pandaria dungeony budou odměňovat 100 Justice Pointů za každého poraženého bosse. Drop goldů byl upraven na stabilních 50 goldů, místo náhodných 40-60 goldů. Čím méně hráčů porazí bosse, tím méně goldů dropne.
  • Scenaria budou odměňovat 50 Justice Pointů (původně 25).
  • Abychom zabránili tomu, že se skupina v Raid Finderu po pár wipech rozpadne, vytvořili jsme nový buff, který zvýší životy, damage a healing o 5% (až 10 stacků) pokaždé, když raid wipne. Tento buff se resetuje, pokud je boss řádně poražen.
  • Sáčky, které obdržíte v Raid Finderu mají šanci na loot speciálních itemů jako jsou Spirit of Harmony, vzácní peti nebo mounti a Raid Finder verze trash lootu z normal a heroic verzí!
  • Lorewalker Cho má dva nové příběhy, které může vyprávět: Dagger in the Dark a A Little Patience. Navíc Horda i Alliance má nyní do těchto scenarií přístup bez ohledu na frakci.
  • Do Mogu'shan Vault, Heart of Fear a Terrace of Endless Spring byla přidána nová aura, která snižuje životy a damage bossů o 10%. Na začátku každé instance bude stát NPC vysvětlující význam aury a rovněž bude nabízet možnost tuto auru vypnout.
  • Jakmile spatří patch 5.2 světlo světa, tak bude všem hráčům, kteří porazili Will of the Emperor, Grand Empress Shek'zeer a/nebo Sha of Fear na normal nebo heroic obtížnost přidán Feat of Strength achievement. Za normal obtížnost bude přidán achievement „Ahad of the Curve“ a za heroic „Cutting Edge“. Jakmile bude 5.2 vypuštěn, tak již nebude možné tyto achievementy získat.
  • Hráči na 90. úrovni využívající Dungeon Finder pro nalezení party na Dungeon nebo Scenario obdrží bonusové Valor pointy, pokud dokončí některý z konkrétních dungeonů.
  • Dungeony
    • Siege of Niuzao Temple: bonus 5 Valor Pointů
    • Scholomance: bonus 10 Valor Pointů
    • Shado-Pan Monastery: bonus 15 Valor Pointů
    • Scenaria Brewmoon Festival, Greenstone Village, A Little Patience a Theramore’s Fall budou přidávat 5 bonusových Valor Pointů.
Legendární quest pokračuje:
  • Wrathion musí vědět původ a zdroj síly Mogu a ti nejsilnější hrdinové Azerothu budou Black Princi pomáhat to zjistit. Hledání zavede hráče do nitra Thunder King's Palace a postaví je před vytrvalost a odhodlání. Během této cesty odhalí tajemství nového legendárního metagemu, Crown of the Heavens.
  • Na PTR bude quest dostupný až později.
Noví World Bossové: Nalak, the Storm Lord a Oondasta
  • Nalak, the Storm Lord
    • Po útoku na Isle of Thunder King se zjevil strážce bran pevnosti: Nalak, the Storm Lord. Hráči budou mít pravidelně příležitost se s ním utkat.
  • Oodasta
    • Nalezen na místě ztraceném v čase, obrovský devilsaur lord Oondasta vyzbrojen brněním a zbraněmi Zandalari očekává hráče dost statečné na to se s ním utkat na záhadném Isle of Giants v severních mořích Kun-Lai Summit.
Kupte Získejte farmu!
  • Hráči, kteří se oddaně věnují práci na Sunsong Reach, si nyní mohou koupit svůj vlastní pozemek nyní mohou získat farmu od farmáře Yoona skrze quest. Jakmile je ve vlastnictví hráče, stává se i místem odpočinku, podobně, jako Inn, kde se hráči mohou okamžitě odlognout. Frakce po celé Pandarii od vás budou vyžadovat zásoby. Pokud jim je dodáte, vysloužíte si tím zvýšení reputace s konkrétní frakcí.
  • Nové Sunsong Reach vymoženosti budou na PTR dostupné až později.
Nový World Boss systém
  • Všichni world bossové jsou nyní Tap to Faction. To znamená, že tento systém umožňuje všem hráčům frakce, která bosse vyprovokuje, nárokovat loot. Získat loot z bosse bude stále možné jenom jednou za týden, nicméně bonus loot je možné použít víckrát. Bossové se také budou respawnovat mnohem častěji.

Questy

  • Warloci budou moci podniknout solo dobrodružnou výpravu, na jejímž konci se barva jejich Fire spellů změní na zelenou (Fel green). Quest budou moci začít pouze ti Warloci, kteří budou mít tu čest dotknout se proslulého Codex of Xerrath.

Creature

  • Tři noví spectral dikobrazí spirit beasti byli objeveni na různých místech v Pandarii! Lze je ochočit, nicméně neočekávejte, že se nechají chytit jen tak!
  • Jednotky Zandalari začaly prozkoumávat krajiny Pandarie ve snaze najít nejlepší místo, ze kterého by bylo možné vést invazi. Zandalari můžete najít v Krasarang Wilds, Dread Wastes, Townlong Steppes, Jade Forest a Kun-Lai Summit. Postavit se těmto vojákům bude vyžadovat odvahu jednoho nebo dvou hráčů. Elitní Zandalari Warbringer pak budou vyžadovat plnou partu 5 lidí. Poražením Warbringera můžete získat speciální loot, jako jsou craft materiály, reputaci, achievement a dokonce šance na získání jednoho ze tří nových a vzácných mountů!
  • Galleon se nyní respawnuje mnohem častěji, ale loot jde získat jenom jednou za týden.
  • Dire Horns byli přidáni jako druh, který si může ochočit Hunter, který se naučil požadovaný skill.

Pet Battles

  • Supercharge nyní poskytne 125% damage bonus (původně 150%) a cooldown je 4 kola (původně 3 kola).
  • Do hry bylo přidáno mnoho nových Battle Petů a Pet schopností.
  • Damage Volcano bylo sníženo o 15%.
  • Ice Tomb, Elementium Bolt a Stun Seed damage bylo sníženo o 25%.
  • Geyser damage bylo sníženo o 12,5%.
  • Ghostly Bite má nyní cooldown 7 kol (původně 3 kola).
  • Spectral Strike má nyní cooldown 4 kola (původně 3 kola).
  • Light má nyní cooldown 4 kola (původně 3 kola).
  • Call Darkness nyní zůstane 5 kol (původně 9 kol).
  • Reflection byl nahrazen za Deflection. Tato schopnost jde vždy první a způsobí, že se pet vyhne všem útokům následující kolo.
  • Thunderbolt byl přepracován. Nyní je to mocný team-damage spell.
  • Mr. Bigglesworthův Prowl byl nahrazen novým kouzlem: Ice Barrier, které zablokuje dva útoky.
  • Fluxfire Felinův Wind-Up byl nahrazen novým kouzlem: Flux, které udělí poškození celému nepřátelskému teamu.
  • Tuskarr Kite má sadu nových schopností, které k němu lépe pasují.
  • Peti, na které byla použita nějaký crowd-control schopnost, nyní dostanou Resilience, která je udělá na krátký čas imunní na crowd-control.
  • Damage Arcane Explosion do petů v pozadí bylo zvýšeno o 20%.
  • Frost Shock nyní zamrazí cíl na 2 kola (původně 4).
  • Deep Freeze má nyní cooldown 4 kola (původně 3).
  • Blokující schopnosti, které zůstávají 2 kola (například Decoy), nyní mají cooldown 8 kol.
  • Feign Death má nyní cooldown 8 kol (původně 5).
  • Prowl nyní trvá dvě kola.
  • Crystal Overload nyní trvá dvě kola.
  • Focus Chi nyní trvá jedno kolo.
  • Sprite Darter Hatchling a Nether Faerie Dragon: Evanescence a Arcane Blast mají prohozenou pozici ikony.
  • Nether Roach už je skutečný šváb a může přežít apokalipsu.
  • Master trenéři v Northrendu, Cataclysmu a Courageous Yon už proti vám nepošlou pety s vyššími staty, než je zamýšleno.
  • Poškození Ghostly Bite bylo sníženo o 20% a cooldown je nyní 7 kol (původně 3 kola).
  • Ghostly Skull: Ghostly Bite a Siphon Life mají prohozené pozice.
  • Battle Pet Bandage se nyní stackuje až 25x a jsou Bind to Account.
  • Battle-Stone můžete nyní získat i z PvP Pet Battle.
  • Peti, kterým se měnilo zbarvení při každém vyvolání, jsou zpět. Už ochočení peti mají tuto schopnost stejně jako ti noví.
  • Pet level se nyní zobrazí pouze na mapě, pokud pety stopujete.
  • Taming the World nyní správně zobrazuje odměnu v achievement panelu.
  • Level 90 hráči nyní budou mít šanci získat Lesser Charms of Good Fortune po výhře pet battle proti petům, kteří mají level menší maximálně o 5 v porovnání s nejsilnějším petem v hráčově týmu. Čím vyšší je level soutěžících petů, tím vyšší je šance na odměnu.
  • Vyhrání souboje, kde jsou peti obou týmů od sebe vzdáleni maximálně pět ševelů, nyní hráče odmění zkušenostmi.
  • Útěk ze souboje už nedespawne peta, proti kterému jste bojovali, nicméně peti z prchajícího teamu obdrží damage.
  • Disconnect z pet battle už nedespawne peta, proti kterému jste bojovali.
  • Peti, kteří byli zabiti v souboji, se už nikdy nerespawnou.
  • Množství nových petů můžete najít na Isle of Lightning, včetně dropů z rare elit, divokých petů a nebo loot z world bossů.
  • Elite Battle Peti byli vypuštěni do světa. Tito rare peti se samostatně postaví proti vašemu celému teamu. The Beast of Fable taming quest můžete přijmout od Gentle San of Sara Finkleswitch, jakmile je jako the Chosen poražen. Poražení všech těchto vzácných petů vám zajistí odměnu v podobě Red Panda peta. Během plnění daily questů budete mít možnost získat vzácnou hnědou, bílou a oranžovou variantu.
  • Rovněž byl přidán nový quest, kde je hlavním cílem tyto pety vystopovat a ulovit. Jako odměnu za splnění obdržíte Red Panda peta.
  • Hráči se nyní mohou účastnit Pet Battle duelů v raidu Throne of Thunder.
  • Anubisath Idol: Sandstorm a Deflection mají prohozené pozice.

PvP

  • PvP trinkety, které odstraňují loss-of-control efekty, je nyní odstraní i z peta hráče.
  • Mists of Pandaria Malovent Gladiator PvP gear bude možné zakoupit za Honor Pointy, včetně zbraní.
  • Veškerý nově zakoupený Malovent Gladiator armor, off-handy a štíty budou mít item level 476 (původně 483). Dříve zakoupené itemy nebudou změněny. Balance, Feral, Windwalker, Retribution, Shadow, Enhancement a Elemental nyní získávají 25% bonus k healu z PvP Power (původně 0). Healeři budou i nadále získávat 50% bonus na heal a žádný bonus damage.
  • Pro castery a healery se teď PvP Power rovnoměrně rozdělí mezi main-hand a off-hand, podobně jako tomu je u melee class používající dual-wield. PvP casterské zbraně ve 13 sezoně budou stát 2250 Conquest Pointů (původně 2500) a štíty/off-handy 1250 Pointů (původně 1000). Tato změna se bude týkat pouze itemů ze 13. sezony.
  • Do hry byl přidán nový vendor, který nabízí Conquest PvP gear za Honory všem hráčům, kteří za sezonu získali 27000 Conquest Pointů. Najdete je blízko původních MoP PvP vendorů.
  • Postavy, které dosáhly na určité tituly (Centurion, Knight-Champion, Grand Marshal, High Warlord, atp.) skrze Rated Battlegroundy, nyní budou schopny kupovat PvP itemy vyžadující daný titul.
Battlegroundy
  • Hráči nyní mohou obdržet nový titul „Khan“ po dokončení následujících Battleground achievementů: Master of the Battle for Gilneas, Master of Twin Peaks, Master of Temple of Kotmogu, Master of Isle of Conquest a Master of Silvershard Mines.
  • Hráčům v low-level battlegroundech bude „zapůjčen“ maximální level, který může být v daném bracketu. To znamená, že bude zvýšeno jejich damage i staty. Rovněž bude přepočítána šance na hit, crit a miss pro daný level.
  • Rated Battlegroundy nyní rozdělují Conquest pointy prohranému teamu v závislosti na konečném skóre. Poražený team nyní může získat až 200 Conquest Pointů, pokud jde o velmi těsný zápas.

Itemy

  • Skyshard je nyní Bind on Account
  • Maximálně můžete nosit 20 Elder Charms of Good Fortune (původně 10).
  • Byla upravena pravidla pro transmogrification. Více ZDE.
  • NPC poskytující item upgrade byl dočasně odstraněn. Je pravděpodobné, že se vrátí v následujícím patchi.
  • Cena Valor gearu přidaného v 5.0 byla snížena o 50%.
  • Cena Valor gearu přidaného v 5.1 byla snížena o 25%.

Sunsong Ranch

  • Byly přidány batohy na semínka, které umožňují zasadit 4 rostliny najednou.
  • Yoon's Mailbox byl přejmenován na Sunsong Reach Mailbox
  • Speciální loot z vypěstovaných rostlin byl zvýšen, aby se vyrovnal počtu, který můžete získat klasickým farmením ve světě.
  • Wild Crops se budou vyskytovat méně často.

UI

  • Reputation panel v charakter obrazovce hráčům ukáže, zda mají pro reputaci zakoupený Grand Commendation.
  • Hra bude poskytovat nové nastavení pro zobrazování absorb efektů (jako je Power Word: Shield) na hráči, targetu, partě a v raidu. Tato featura má zajistit snadnější předpovídání healu. Nicméně stav absorb efektů se bude zobrazovat i nepřátelským hráčům.

Profese

Archeology
  • Byla přidána Mantid Archeologie. Hráči nyní mohou odkrývat tajemství běžných i vzácných Mantid artefaktů.
  • Hráči nyní mohou zakoupit Mantid Artifact Sonic Locator a zaměřit se s ním přímo na Mantid vykopávky.
  • Muzeum v Seat of Knowledge bylo aktualizováno.
Blacksmithing
  • Nové raid a PvP blacksmithing recepty byly přidány do hry. Lze je získat skrze vyrábění Lightning Steel Ingots.
  • Blacksmitheři najdou způsob jak vyrábět Lightning Steel Ingots, jakmile jejich realm odemkne Thunderforge na Isle of Thunder. Tato surovina dovolí blacksmithům přetvářet mocné zbraně zapomenuté v minulosti a vylepšené pro Mists of Pandaria. Tyto zbraně budou bind-on-equip a výroba bude vyžadovat velké množství odhodlání.
Fishing
  • Hráči s vysokým skillem ve fishingu mají nyní šanci na vylovení nových petů. Pet Journal poskytne informace, kde tyto pety chytat.
  • Fish of the Day: Konkrétní dny můžete na Pandarii najít místo, které se jenom hemží konkrétními druhy ryb.
  • Ben of the Booming Voice blízko Halfhill Market hráče informuje co „Fish of the Day“ je a označí na mapě místo, kde je najdete.
Jewelcrafting
  • Jewelcrafteři nyní můžou najít recepty na Serpent's Heart a neupravené Primal Diamonds během jejich dobrodružství (world drop).
  • Serpent's Heart je daily cooldown, který spotřebuje Serpent's Eye a vytvoří náhodný rare pandarenský gem. Navíc je malá šance, že jewelcrafteři zjistí, jak vyrábět Sapphire Cub nebo Jade Owl.
  • Recept na neupravený Primal Diamond vyžaduje Spirit of Harmony a větší množství běžných gemů.
Leatherworking
  • Patterny na Magnificence of Leather a Magnificence of Scales nyní můžete najít skrze world drop. Tyto patterny dovolí leatherworkerům vytvořit Magnificent Hides více ekonomicky a sdílí daily cooldown. Navíc s každým vytvořeným Magnificent Hide se leatherworker naučí, jak ušít nový 5.2 PvP pattern.
  • Nový 36 slot leather batoh (Magnificent Hude Pack) může být vytvořen skrze Leatherworking.
Tailoring
  • Do hry byly přidány nové raid a PvP recepty. Tailoři se je mohou naučit skrze denní vyrábění Imperial Silk cooldown.



Naposledy upravil/a Aristo 26.02.2013 v 17:22:50.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Bakda 26.02.2013 20:18

zajímalo by mě která chorá mysl tyhle doslova sračky a prusery vymejšlí... POČKAT SNAD NE GC

sardras 26.02.2013 19:41

xmon333
kedy ten patch vlastne bude? prvotné info bolo, že ak všetko pôjde dobre tak 26.2 ale skutočne to tak bude a od zajtra sa frčí na 5.2?
Podle konce 12. PvP sezony, 5.3., sázím na 6.3.

Aristo 26.02.2013 18:48

13.2. jsem v novince psal, že bude trvat ještě minimálně 3 týdny, než patch vyjde. Pokud počítám správně, tak to bude dva týdny. Osobně si myslím, že ještě ten týden, maximálně 14 dní.

xmon333 26.02.2013 18:22

kedy ten patch vlastne bude? prvotné info bolo, že ak všetko pôjde dobre tak 26.2 ale skutočne to tak bude a od zajtra sa frčí na 5.2?

Aristo 26.02.2013 17:21

Toto je originál:A new vendor has been added offering to sell Conquest PvP gear for Honor to characters that have earned 27,000 Conquest during the season. They can be found near existing Pandaria PvP vendors.

jaklakmak 26.02.2013 17:03

PvP ladí, ladí a stejně nevyladí. To bylo obhajovacích keců, proč dělají tamto a toto a že to je správné, a nakonec na vydání to rozhodí dokonale. To zas bude brekotu. .-)Určitě? Do hry byl přidán nový vendor, který nabízí Conquest PvP gear za Honory všem hráčům, kteří za sezonu získali 27000 Conquest Pointů. Najdete je blízko původních MoP PvP vendorů. Teď to nemůžu najít, ale limit Conquestů bude na elitní gear, takže bych čekal Honory nebo je to ještě víc pomotané.

Alanise 26.02.2013 16:40

nějak mi nejde se přihlásit na PTR... Mám se tam přihlašovat normálně jako do hry?

Zakys 26.02.2013 15:26

Člověk už neví co u těch postav pořád mění a zase vrací zpět. Nechápu to. Příklad DK. Ten už bude tak vyhealenej že to wow nemusím už vbc hrát jak je mi z toho zle ježiši.

Draculla 23.02.2013 10:52

Arcane mage bude točiť 20k DPS zachvilu Takže ak chcem zostať pri progresse v raide, tak asi reroll na frostmága -.-

Mulipus 23.02.2013 09:52

Už jsme si to četl i na mmo, zas toho monka dojebávaj

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet