Mythic Helya pokořena!

http://wowfan.cz//pic/uploaded/tov
Otevřením Mythic a LFR obtížností Trial of Valor před pár dny také začal závod o světové prvenství v pokoření tohoto raidu na Mythic obtížnost, který také prověřil připravenost mnoha guild překonat jeho nástrahy. Ačkoliv velká část guild zatím hlásí progress 2/3, jedno už jisté je. Helya byla na Mythic obtížnosti zdolána a postarala se o to guilda Method jako první na světě!
http://media.wowfan.cz/uploaded/method3
Avšak je tu jedna zajímavost, která určitě stojí za zmínku. Tento závod trval o něco málo déle než u raidu Emerald Nightmare, přestože Trial of Valor obsahuje "pouze" 3 bosse a Emerald Nightmare 7. Značí to snad, že Trial of Valor je oproti Emerald Nightmare složitější na mechaniky, nebo šlo čistě o náhody, kde zkrátka chybělo štěstí? Možná ani jedno. Kdo ví. Jak si vedou ostatní guildy, obzvláště ty z naší scény, pro vás budeme bedlivě sledovat. Není žádným překvapením, že Method obsadil světové prvenství? Nebo jste čekali někoho jiného?


Naposledy upravil/a Bellatrix 19.11.2016 v 01:16:34.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Akari 24.11.2016 13:24

tomulkabambulka
.....
Však moje změna mythic raidu nijak neomezuje tu většinovou komunitu, pořád tam mají LFR,normal, heroic a ty by se nijak neměnily. Pouze Mythic obtížnost by nebyla závislá na grindování gearu.Pak by mohli nechat i přemrštěné odměny za WQ a Mythic+ dungeony.Celkem se mi líbí přístup GM Exorsusu, který právě o těchto věcech veřejně mluví a v jeho posledním vyjádření také říká, že by Blizzard měl více propagovat právě i to high-end PVE, Blizzard dělá všechny ty PVP akce, ale u PVE vůbec nic, ani na Blizzconu žádný race mezi TOP guildami jak myslím bylo tehdy FL a DS během Cataclysmu.Udělat nějaké oficiální Blizzard streamy, kde by se tyto závody (mythic raidy, mythic+ dungy) vysílali a Blizzard by při této příležitosti mohl například prodávat pety ve stylu hlavního bosse té instance, prostě nějak to oživit.

tomulkabambulka 23.11.2016 15:47

Taky čumím. Dvě zabití, Method po 224 pokusch, já Vám nevím, ale pokud už někdo chce výzvy, tohle výzva není? EN byla jen rozehřívačka, dokonce i ToV má být jen taková mezifáze před pořádným raidem. Za mě spokojenost, přijde mně to dostatečně obtížné i pro těch vrchních 5%.

Ellendway 23.11.2016 07:53

Haha, tak tři guildy dostaly ban za exploiting. To znamená, že Helya byla zabita pouze dvěma guildami.

kritik 22.11.2016 23:10

S tim blizzard zapasí 12 let udelat tu spravnou obtiznost, ob datadisk nebo 2 se porad meni pocet lidi v raidu nebo pocet obtiznosti, mythic tov zatim vypada skutecne ze je jenom pro tech hornich 5% bude zajimavy sledovat jak dlouho to zustane v podobnym stavu nebo jestli prijde brzo nerf :-)

Lockdaar 22.11.2016 18:25

tomulkabambulka
Dělat nějaké novinky jen pro horních 5% není vhodné, protože to nikam do budoucna moc nevede.
viz. starý naxx 40...

tomulkabambulka 22.11.2016 14:22

Akari
...
Pořád na to ale koukáš moc seshora. Blizz není živ z těch pár guild, které se honí za co nejrychlejším progresem. Koukni se na to takhle. Už máme nový raid, a pořád ten starý raid pročistili jen 3% na nejtěžší obtížnost. Prvního bosse v EN na mythic má pokořeno 22%, to je pořád malé množství. Průměrný hráč na WoW, o kterého asi jde nejvíce, tak se se snaží chodit heroici a občas to kořenit pokusem na mythic. Dělat nějaké novinky jen pro horních 5% není vhodné, protože to nikam do budoucna moc nevede.

Ellendway 21.11.2016 21:05

Tak zatím pokořeno pouze pěti guildami, což je slušné.

Akari 20.11.2016 06:32

Beeda2004
...
Před Legionem neexistovalo, že by si sehnal lepší gear než co padal v raidu, rozhodně ne tím způsobem, že si mohl mít itemy na úrovni mythic raidu a nebo heroic raidu, to je prostě špatně, dungeony byly vždy od toho, aby si nasbíral gear na normal/hc raidy a tam teprve pak nasbíral itemy na mythic, a World questy? Aby ti z blbého WQ procnul item z 840 na 875, to už je absolutní joke (Za posledních 24 hodin mi na jedné postavě takto procly 3 itemy). Možná jsem jen stará škola, ale tento styl získávání itemů se mi nelíbí, hlavně ty random procy na šílený ilv. Kdyby byl nějaký strop, třeba na úrovni normal raidu, tak neřeknu ani slovo. Blizzard to už víc datadisků řeší geniálně, pořád přidává nové typy itemů, aby těch ilv bylo co nejvíc a my mohli nekonečně farmit. Začalo to v MoP a teď to bylo přivedeno k dokonalosti.Asi si nepochopil smysl těch mých mythic raidu, už jsme se o tom dohadovaly posledně a ty pořád vidíš jen čísilka na gearu, chápeš, že to většinu skutečných mythic raiderů nezajímá? Dnes už si zaraiduje každý, máš 4 obtížnosti (LFR, normal, heroic, mythic), takže se vůbec nic nestanu, pokud se v té jedné obtížnosti, té nejtěžší, pro ty nejlepší hřáče, odstraní faktor gearu. Ten gear, mimo mythic raid ti bude absolutně k ničemu, protože nebude fungovat, už to takto myslím jednou blizzard udělal a to před raidem Highmaul, kde si mohl koupit PVP gear, který fungoval myslím jen v skrimish zápasech. Ten gear od mythic vendora, by sloužil pouze k tomu, aby si hráči navolili staty, trinkety..atd na progress mythic. Fungovalo by to podobně jako Challenge modes, prostě nejtěžší obtížnost pro lidi, pro které není smyslem života mít 10 altů, velký ilv, ale chtějí pokořit nejtěžší část PVE contentu.Ale tím by pak mohl nastat problém, že už se nepůjdou dat bossové přegearovat a tím pádem spousta guild, co to do teď vyčistila to najednou všechno nevyčistí, tím pádem by pak časem, mohli ten ilv zakoupeného gearu zvedat, ale já jsem spíš příznivec toho, aby to nechali být, například ty neskutečné nerfy, no spíš boosty udělaly z HFC frašku.

20.11.2016 03:22

Akari: psali akorat ze nesli EN protoze z mythic+ padal lepsi gear co se tyce statu i trinketu, jinak na to aby clovek byl schopnej probehnout mythic+ na 10+ tak na to potrebuje jak gear tak i spoustu casu takze to farmeni tech dungu te casove vyjde nastejno jak farma raidu s altama. Jinak davat gear zanic na zacatku raidu to uz muze clovek hrat demenci jako lolko kde lidi 14 let behaji furt po jedny mape se stejnejma itemama

Akari 19.11.2016 20:58

Tak dneska progress trvá mnohem kratší čás, ale rozhodně ne tím, že by fighty byly lehčí na mechaniky, spíš je to tím, že hra je dnes přátelštější než byla v minulosti.Žádný resist gear, reroll na jinou classu je snadný, sehnat gear není problém, pohodlné testování na PTR, hráči tomu věnují víc času a hlavně jsou za ty roky zkušenější a hra pro ně není nová. Zkuste například porovnat složitost Ragnarose v MC a FL, to je naprosto nesrovnatelné.Ale sám si myslím, že Blizzard v Cataclysmu nastavil maximální laťku a nad tu už nechce jít. Například t11 trval ještě 42 dní, ale pak už všechny ty následující tiery trvaly tak 14-16 dní. Jsem toho názoru, že Mythic+ dungeony a legendárky ten závod úplně zničily i sám leader Exorsusu říkal, že nemuseli jít mythic reset EN heroic, protože už měli gear právě z těch dungeonů a snad všichni jejich raideři měli BIS legendarky.Už jsem to psal před závodem, že by bylo úplně nejlepší kdyby udělali mythic raidy pro všechny stejné, prostě žádný nekonečný grind itemů a jsem rád, že ten názor mám stejný jako GM Exorsusu. Například tak, že na začátku instance bude vendor, který bude prodávat stejný gear jako padá v Heroicu, ale může být použit jen v tom mythic raidu, hráč si navolí staty, trinkety..atd.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet