Nejdůležitější class změny v 4.0.1

Bashiok zdroj

Death Knight

Runy Způsob regenerace run se mění. Doteď se všechny plnili zvlášť, nyní navazují na sebe. Pokud například spálíte dvě bloody runy, nejříve se naplní ta první a po ní až ta druhá. Pro vás to znamená hlavně více času sledovat proc-ky a rychleji reagovat na pohybové situace. „Tank celej od krve“ Přišel čas rozhodnout v jakém talentové stromě budete tankovat a volba padla na blood. Konečně můžeme soustředit tankovací talenty do jednoho stromu a všem tak usnadnit život. Runic Empowerment Tento mechanism umožnuje runám, které jsou momentálně na cooldownu, šanci na procnutí instatního naplnění této runy. Rotace proto nebude tak předvídatelná a nudná.

Druid

Eclipse Nový mechanism pro balance druidy. Pod health a mana barem najdete zcela nový bar: se sluníčkem a měsíčkem. Pokud používáte arcane kouzla, síla bude postupovat směrem ke slunci až do doby úplného naplnění. V tom momentě získáte buff na nature kouzla a měli byste toho využít. Při kouzlení nature spellů se síla začne naplňovat opačným směrem (k měsíci) až opět do konce, kdy získáte buff na arcane kouzla a tak pořád dokola. Cíl je co nejrychleji skákat od měsíce ke slunci a naopak pro maximalní využití daného buffu.

Hunter

Focus Mana vám prostě nešla k pleti. Focus je tu a s ním nová zábava pro všechny lovce. Peti Nyní můžete kdykoliv vyvolat 5 různých petů. Ustájeno jich pak můžete mít celkem 20. Každý druh mazlíčků také získal unikátní raid buffy, proto se i vy můžete podílet na kompletní sestavě buffů pro celý raid. Munice Munice? Něco takového existuje? Vaše kapšičky a toulce na munici budou automaticky konvertovány na normální bágle a vy se už nemusí trápit s tím, že jste právě vystřelili poslední šíp.

Paladin

Holy Power V podstatě combo pointy, které dnes vidíme u rougů. Každý stack holy power určitým způsobem buffne vybraná kouzla a ability. Více nabito rovná se větší buff. (Maximalní stack holy power jsou tři body).

Warlock

Soul Shardy Podobně jako munice, soul shardy mizí a s nimi i jejich batohy (budou automaticky nahrazeny). Budete mít k dispozici tři shardy (v UI se zobrazují podobně jako holy power a eclipse pod health a mana barem), které určitým způsobem nabuffují vaše spelly. Doplníte si je pomocí jiných kouzel, tak jak jste dřívy byli zvyklí.

Warrior

Rage Generace rage již není postavena na výši poškození z auto-útoků. Každý ůtok nyní poskytuje pevně danou hodnotu rage, main hand plnou a off hand poloviční (jinými slovy, je jedno jak silně udeříte, hlavně se trefte). Haste vám pomůže generovat rage rychleji. Rage generovaná z přijatého poškození bude nyní založena na vašem health poolu a ne na protivníkově. Toto umožní přizpůsobení se vašemu gearu.



Naposledy upravil/a Snake Plisken 12.10.2010 v 12:59:36.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Riko 12.10.2010 12:34

Darkdjinn
Vsechny zmeny a obecne cataclysm se mi velice libi. Jedine co me trosku stve, ze se classy na sebe zacinajou podobat. Cekal bych vic originality pri vymysleni novych spellu a ne, ze to odkoukaji od jinych povolani a trochu pozmeni nazev ci animaci. Ale jak se rika, nikdo neni dokonaly
Tys to vystihl :-D

Darkdjinn 12.10.2010 12:33

Vsechny zmeny a obecne cataclysm se mi velice libi. Jedine co me trosku stve, ze se classy na sebe zacinajou podobat. Cekal bych vic originality pri vymysleni novych spellu a ne, ze to odkoukaji od jinych povolani a trochu pozmeni nazev ci animaci. Ale jak se rika, nikdo neni dokonaly

Riko 12.10.2010 12:24

Martenus
Hunterovi se dostalo mnoho krasnych zmen. Co se tyka munice, neni to jen o hunterovi. I ja jako engineer jsem prisel o cast trhu. Na druhou stranu, pro nove hrace byla munice spise matouci a ztratou casu. Na vyssim levelu uz byl kazdy zvykly, samozrejme.To stackovani u paladina se mi moc libi. Sice jsem ho nikdy nehral, ale takovahle zmena do hry urcite prinese novy herni styl. Ne zadna nuda rotace, budes muset proste vyuzit holy power. Stejne jako ostatni classy vyuzivaji sve bonus at uz z rage, soul sharu nebo combo bodu.Magove vlastni bloodlust, hmm, jo to mi prijde trosku ujety. Kdyz uz to bude celoraidovej buff tak mel aspon byt o neco slabsi, nez shamanuv bloodlust. Nikdy nezapomenu ty chvile v 25man raidech a instrukce novemu a zaroven jedinemu shamanovi: I cba to expain you everything, just stay alive until we need bloodlust. Behem boje potom od shamana nasledovalo neco jako Can I get a rez please? (umrel ihned znova) Another one please?
ja sem tim chtel rict ze classy prichazeji o originalitu. Chapes jak sem to myslel.

Martenus 12.10.2010 12:14

Riko
Nektery zmeny sou pekny (treba pet hned na lvlu jedna) ale neco mi pride zbytecny a nelogicky(treba odebrani munice). Nektere veci zacina blizz opravdu kurvit a smichavat dohromady (treba u palata to stackovani, nebo davat magum bloodlust). Classy tim prichazeji o originalitu. V budoucnu to vidim tak, ze blizz to dokurvy uplne a da vsechno vsem.
Hunterovi se dostalo mnoho krasnych zmen. Co se tyka munice, neni to jen o hunterovi. I ja jako engineer jsem prisel o cast trhu. Na druhou stranu, pro nove hrace byla munice spise matouci a ztratou casu. Na vyssim levelu uz byl kazdy zvykly, samozrejme.To stackovani u paladina se mi moc libi. Sice jsem ho nikdy nehral, ale takovahle zmena do hry urcite prinese novy herni styl. Ne zadna nuda rotace, budes muset proste vyuzit holy power. Stejne jako ostatni classy vyuzivaji sve bonus at uz z rage, soul sharu nebo combo bodu.Magove vlastni bloodlust, hmm, jo to mi prijde trosku ujety. Kdyz uz to bude celoraidovej buff tak mel aspon byt o neco slabsi, nez shamanuv bloodlust. Nikdy nezapomenu ty chvile v 25man raidech a instrukce novemu a zaroven jedinemu shamanovi: I cba to expain you everything, just stay alive until we need bloodlust. Behem boje potom od shamana nasledovalo neco jako Can I get a rez please? (umrel ihned znova) Another one please?

drvic10k 12.10.2010 12:14

icekiss
odstraneni munice je este v poho, ale pokad bude hunter neco jako ted na bete s tim focusem tak to gg ...s 336 item lvl (novej stat,neco jako blizz gear score) si taham i 10 k dps v rare gearu (dps trošku zmeneny, este sem envidel dat nekoho vic jak 12 a to mel este ´´bordel´´ z icc 25 hc + shadowmore...)
neporovnavaj dps s tym, co poznas z ICC, tam je to cele zmrvene tym 30% buffoma hunter bude mat focus, co myslis, ze to na poslednu chvilu zmenia spat na manu? ved to zajtra pride live

Puritak 12.10.2010 12:03

icekiss
s 336 item lvl (novej stat,neco jako blizz gear score) si taham i 10 k dps v rare gearu (dps trošku zmeneny, este sem envidel dat nekoho vic jak 12 a to mel este ´´bordel´´ z icc 25 hc + shadowmore...)
Ehm hrajeme stejnou hru? Já jen, že já byl na ICC 10 HC a palát si tam točil 14k dps, tak nevím co to meleš za blbosti..

Riko 12.10.2010 12:01

Nektery zmeny sou pekny (treba pet hned na lvlu jedna) ale neco mi pride zbytecny a nelogicky(treba odebrani munice). Nektere veci zacina blizz opravdu kurvit a smichavat dohromady (treba u palata to stackovani, nebo davat magum bloodlust). Classy tim prichazeji o originalitu. V budoucnu to vidim tak, ze blizz to dokurvy uplne a da vsechno vsem.

Snake Plisken 12.10.2010 11:36

icekiss
...s 336 item lvl (novej stat,neco jako blizz gear score)...
Od kdy je item lvl novej stat? :-D

icekiss 12.10.2010 10:17

odstraneni munice je este v poho, ale pokad bude hunter neco jako ted na bete s tim focusem tak to gg ...s 336 item lvl (novej stat,neco jako blizz gear score) si taham i 10 k dps v rare gearu (dps trošku zmeneny, este sem envidel dat nekoho vic jak 12 a to mel este ´´bordel´´ z icc 25 hc + shadowmore...)

DaveL 12.10.2010 09:46

Nerubian Reinforced Quiver = 20 slot bag Dragonscale Ammo Pouch became = 18 slot bag

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet