Nejdůležitější class změny v 4.0.1

Bashiok zdroj

Death Knight

Runy Způsob regenerace run se mění. Doteď se všechny plnili zvlášť, nyní navazují na sebe. Pokud například spálíte dvě bloody runy, nejříve se naplní ta první a po ní až ta druhá. Pro vás to znamená hlavně více času sledovat proc-ky a rychleji reagovat na pohybové situace. „Tank celej od krve“ Přišel čas rozhodnout v jakém talentové stromě budete tankovat a volba padla na blood. Konečně můžeme soustředit tankovací talenty do jednoho stromu a všem tak usnadnit život. Runic Empowerment Tento mechanism umožnuje runám, které jsou momentálně na cooldownu, šanci na procnutí instatního naplnění této runy. Rotace proto nebude tak předvídatelná a nudná.

Druid

Eclipse Nový mechanism pro balance druidy. Pod health a mana barem najdete zcela nový bar: se sluníčkem a měsíčkem. Pokud používáte arcane kouzla, síla bude postupovat směrem ke slunci až do doby úplného naplnění. V tom momentě získáte buff na nature kouzla a měli byste toho využít. Při kouzlení nature spellů se síla začne naplňovat opačným směrem (k měsíci) až opět do konce, kdy získáte buff na arcane kouzla a tak pořád dokola. Cíl je co nejrychleji skákat od měsíce ke slunci a naopak pro maximalní využití daného buffu.

Hunter

Focus Mana vám prostě nešla k pleti. Focus je tu a s ním nová zábava pro všechny lovce. Peti Nyní můžete kdykoliv vyvolat 5 různých petů. Ustájeno jich pak můžete mít celkem 20. Každý druh mazlíčků také získal unikátní raid buffy, proto se i vy můžete podílet na kompletní sestavě buffů pro celý raid. Munice Munice? Něco takového existuje? Vaše kapšičky a toulce na munici budou automaticky konvertovány na normální bágle a vy se už nemusí trápit s tím, že jste právě vystřelili poslední šíp.

Paladin

Holy Power V podstatě combo pointy, které dnes vidíme u rougů. Každý stack holy power určitým způsobem buffne vybraná kouzla a ability. Více nabito rovná se větší buff. (Maximalní stack holy power jsou tři body).

Warlock

Soul Shardy Podobně jako munice, soul shardy mizí a s nimi i jejich batohy (budou automaticky nahrazeny). Budete mít k dispozici tři shardy (v UI se zobrazují podobně jako holy power a eclipse pod health a mana barem), které určitým způsobem nabuffují vaše spelly. Doplníte si je pomocí jiných kouzel, tak jak jste dřívy byli zvyklí.

Warrior

Rage Generace rage již není postavena na výši poškození z auto-útoků. Každý ůtok nyní poskytuje pevně danou hodnotu rage, main hand plnou a off hand poloviční (jinými slovy, je jedno jak silně udeříte, hlavně se trefte). Haste vám pomůže generovat rage rychleji. Rage generovaná z přijatého poškození bude nyní založena na vašem health poolu a ne na protivníkově. Toto umožní přizpůsobení se vašemu gearu.



Naposledy upravil/a Snake Plisken 12.10.2010 v 12:59:36.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

dejvk 12.10.2010 08:19

Všechno to zní pěkně, ale odbourání munice je hnus. Jen další snaha Blizzu odstranit ze hry i ten zbytek logiky...

eLone 12.10.2010 07:47

Ak to dojde tuto stredu budem prekvapený a zasa to bude trošku chaos a popripade lagy a kym dojdem na tie spravne talenty na dmg tak porodim asi aj skor DVD cata

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet