Ohlédnutí za Legionem

  Legion    datadisk   

Jelikož už ani ne za týden začíná nové dobrodružství na Zandalaru a Kul Tirasu, řekla jsem si, že by nebylo od věci udělat menší ohlédnutí za celým datadiskem. Ještě bych ráda upozornila na to, že jsem casual hráč a ti, kteří progressovali mohou mít na datadisk jiný náhled, stejně jako mnoho z vás, ať už hrajete jakkoliv. Článek jsem se rozhodla rozdělit na dvě části: menší povídání o předchozích datadiscích a poté na samotný Legion. Pokud tedy chcete skočit hned na shrnutí Legionu, neváhejte. Pokud si chcete v komentářích nebo na našem Discordu zadiskutovat, jak na vás předchozí datadisky působily a jak vás bavily, směle do toho!

 

Předchozí datadisky

Na oficiální servery jsem přišla až během Cataclysmu a patche Rage of the Firelands. Nemohu tedy s jistotou posoudit, jaký datadisk byl sám o sobě, protože jsem měla stále co dělat. Expila jsem svou první postavu a byla jsem vyvedená z míry, že všechno funguje. Najednou jsem nemusela trávit enormní množství času obcházením mechanik, abych dokončila zabugovaný quest. Startovní quest linie pro death knighty fungovala výborně. A pokud se chcete zeptat, co přesně na ní fungovalo, bylo to, že alespoň ty blbé teleporty vás přenesly mezi patry Acherusu a vy jste nemuseli hopsat po židličkách z jednoho balkonu na druhý. Když jste měli prozkoumat město, oko opravdu letělo a vy jste jen tak neplavali vzduchem. Kdo freečka zažil nebo stále zažívá, pochopí, o čem mluvím. V Cataclysmu jsem tedy byla příliš zaneprázdněná prozkoumáváním světa, který konečně fungoval, jak měl a tak jsem ani tolik nevnímala obsah datadisku. Už si popravdě ani nevzpomínám, co jsem dělala ten rok, kdy se raidoval jen Dragon Soul. Asi jsem plnila achievementy, farmila reputace a mounty. Je to už šest sedm let zpět, takže si už přesně nevybavuji. Ono vám to upřímně po mnohaletém hraní Wrath of the Lich King na free serveru zas tak úplně nevadí.

 

Pandaria už na tom u mě byla hůře. Tedy alespoň ze začátku. Při jeho oznámení jsem se rozlítila, že za blbé pandy hrát nebudu, vyklopila jsem do sebe tři šálky kávy a zapřisáhla se, že s WoWkem končím. A hádejte co. Nevím jak vy, ale já ho dodnes považuji za jeden z nejlepších datadisků. Nádherné prostředí, nápadité questy, spousta obsahu a boží patche. A taky přišly scenaria, které se bohužel dochovaly už jen jako mechaniky pro vyprávění questů. Pokud byste se mě zeptali, co se mi na datadisku líbilo nejvíce a chtěla bych to zpět pak to bylo farmaření a reputace. Starání se o svou zahrádku mělo cosi do sebe, stejně jako pěstování vlastních ingrediencí k vaření. A reputace? Někomu lezly krkem, ale mě tuna daily questů bavila. Pamatuji si, že v době, kdy jsem je dělala všechny naráz, jsem měla na 4 hodiny o zábavu postaráno. Navíc jsem měla pocit, že je stále co dělat. Patchů bylo hned několik a to Landfall, kde se mezi sebou rvala Aliance i Horda, Garrosh hledal Divine Bell a Aliance se ho pokoušela zastavit. Pak přišel můj dosud nejoblíbenější patch, kterým byl Rise of The Thunder King. Zajímavý příběh, úžasný záporák, spousta zábavy na Isle of Thunder a dodnes jeden z nejvíce dechberoucích raidů vůbec: Throne of Thunder. Pak nadešlo Escalation a poté Siege of Orgrimmar. Tam však Blizzard udělal podobnou chybu jako u Cataclysm a sice, že nás nechal čekat téměř jeden rok na další datadisk, akorát s tím rozdílem, že nám dal Timeless Isle. Mě relativně zabavil ale na celý rok to nevystačilo.

A pak přišli s velkou slávou Warlords of Draenor. Neberte mě špatně, Blizzard udělal kus práce na vylepšení modelů herních postav. Levelování a lokace byly nesmírně povedené. Takový Talador a Shadowmoon Valley dodnes považuji za jedny z nejkrásnějších lokací. I questy jsou velmi zábavné a provázané. Jenomže já chtěla stihnout Molten Core a získat mounta, takže jsem se snažila vyexpit co nejdříve to šlo. A pak přišlo to překvapení. Ptala jsem se hráčů okolo: "Kde je obsah?" Tím byl Ashran. A Garrison. A nějaké ty raidy. Reputace byly dělány stylem farmení a grindění. Daily quest jsem napočítala snad jen jeden a tím byla mise v Garrisonu. Dodnes ty reputace nemám a to mám téměř všechny z ostatních datadisků. Jeden měsíc hraní jsem měla zdarma. Pak jsem si zaplatila druhý a na půl roku jsem hraní odložila. Po nějaké době jsem si jeden měsíc zaplatila z nějakého podivného rozmaru, asi abych udělala screenshoty z lokací či já nevím co. Ten jsem využila k farmení reputací a achievementů z předchozích datadisků. A pak přišel jeden jediný patch, kde byl příběh ukončen. Ne, nepočítám patch, kde přišla selfie kamera, propojení s Twitterem a WoW Token. Warlords of Draenor měl jediný patch. Konec, tečka. Jestli byli Warlords jedním z nejlepších datadisků kvůli zónám a levelování, pak byli nejhorší z hlediska end game. Byl to datadisk, kde jsem dohromady hrála snad jen tři nebo čtyři měsíce. A to je z dvou let celkem málo. Takže když byl oznámen Legion a Blizzard tvrdil, že bude vydávat spoustu herního obsahu, většina hráčů včetně mě si řekla: "Radši ať je to pravda." Na Legion jsem tedy hleděla skepticky a nečekala jsem zázraky. Ovšem Blizzard ještě před startem datadisku ohlásil první patch a to už vypadalo celkem slibně.

Legion

Když Legion vyšel, skočila jsem do nového obsahu po hlavě. Z Warlords of Draenor už jsem se poučila a tak jsem při expení nespěchala, užívala jsem si ho, protože vím, že nemá cenu spěchat a datadisk tu bude s námi minimálně rok. Velmi mě potěšila možnost vybrat si, ve které zóně začnu a tak jsem prvě šla do Stormheimu, pokračovala přes Highmountain a Val'Sharah až k Azsuně. A hned asi po dvou týdnech jsem napsala článek, jak na mě Legion zatím působí. A po dalších dvou měsících jsem vydala další. 

 

Během expení jste měli na starost ještě Class Hall kampaň, získávání nových šampionů a také další Artefakty. A když jste vylevlili, udeřily na vás World Questy a reputace. Exalted jste sice mohli dosáhnout a už se o to nezajímat, ale Paragon systém vás stále nabádal k tomu, abyste pokračovali v plnění World Questů dál, protože co když získáte z truhly toho mounta, kterého tak chcete. A pak je tu Suramar... Ano, "An illusion! What are you hiding?" nás sice začalo po nějaké době štvát, ale musíte uznat, že jedenáct příběhových kapitol vás zabavilo na neskutečně dlouhou dobu. Když se tak ohlížím zpět, Legion byl jediný datadisk, kde jsem dobrý rok neměla čas na svoje alty. Rok! Možná ještě víc. Protože jakmile jsem dodělala jeden obsah, přišel další patch. Takže levelovat další postavu jsem začala až někdy kolem prosince 2017, kdy už jsem na Argu měla splněno téměř všechno.

 

Legion byl snad jediný datadisk, který na mě hodil obsah a nedovolil mi mít čas na jiné postavy. A to jsem u hry seděla opravdu často. Nepočítám Cataclysm, kdy jsem byla na oficiálních serverech nová. Legion byl můj čtvrtý datadisk na oficiálních serverech a v té době, kdy vyšel, jsem už spoustu obsahu ze hry měla splněný. A i tak mě nepustil a až po téměř roce a půl jsem se znovu dala do farmení jiných achievementů, mountů a starého obsahu. A možná k tomu všemu přispěly právě World Questy, Paragon reputace, Suramar a farmení Artifact Power. Z hlediska počtu patchů stále vede Mists of Pandaria, i když Escalation byl menší patch. Argus nám sice přišel už na podzim minulého roku ale Blizzard zase dal možnost předobjednávek Battle for Azeroth a s ním i přístupu k Allied rasám. A to ještě nepočítáme pre-patch, který vyvolal nemalé pozdvižení v komunitě. Ano, poslední dva nebo tři měsíce jsem už velmi zpomalila ale stále jsem byla schopna si ve hře najít něco, co ještě nemám a čeho chci dosáhnout. Kdybych se se stejnou vervou věnovala i jedné další postavě, pak nevím, jak bych vše stíhala.

Takže co na závěr? Legion si jako datadisk vedl dobře jak během levelování tak z hlediska end game. Patche se vydávaly a když už ne ty, do hry vždy přišlo něco nového jako třeba quest linie v Silithu, upravení levelování ve starých lokacích, nový battleground nebo třeba epický pre-patch s názvem War of the Thorns. Když však nyní levelujete další postavu, je to velmi zvláštní neboť předměty, které vám dávaly Artifact Power, jsou nyní bezcenné a tak se necítíte, že postupně sílíte a vaše zbraň s vámi. Jsem zvědavá, jak toto Blizzard do budoucna pořeší nebo jestli to nechá při starém a my při každé další návštěvě Broken Isles budeme z questů dostávat šedé itemy za pár zlatých. Některé hráče farmení Artifact Power nesnášelo, já se na něj nikdy nesoustředila a proto se mi nikdy neznechutilo tak jako ostatním. Za mě budu na Legion vzpomínat v dobrém jako na datadisk, který sice měl své neduhy (a který datadisk neměl) ale přinesl toho spoustu nového a dokázal, že se věci dají dělat i jinak a lépe. Jsem velmi zvědavá na Battle for Azeroth, protože to vypadá, že máme před sebou konflikt který ještě pořádně rozbouří komunitní vody.

 

A jak jste na tom vy? Jak teď zpětně vnímáte Legion?  Budete na něj vzpomínat v dobrém či špatném?

Diskuze

Monoke 14.08.2018 06:04

Moc hezky napsané. Já jsem začala hrát na pandách v roce 2013 Draenor mě neskutečně zklamal a v Legionu jsem byla nadšená. Hlavně z toho, že jsem nemusela řešit nějakou zbraň. Měla jsem prostě jednu a síla závisela na tom jak jsem aktivní a ne na progresu v raidech K BfA jsem dosti skeptická i když ne tolik jako při oznámení, ale strach že z toho bude druhý Draenor tam asi bude do doby než mě sám datadisk přesvědčí o opaku.

cerberos 14.08.2018 04:34

shrnu to celkově nejlepší datadisk 1.vanilla 2.burning crusade /tbc/, 3 legion, 4.pandaria /mop/, 5 lich king 6.cataclysm,7 draenor, prostě po dlouhé době jsem se v Legionu skvělě bavil nebyl skoro čas na alty už ted se bojím až si v BfA vytvořím nové rasy že už na ně nebudu mít vůbec čas....

Trixo 13.08.2018 08:13

Keď som čítal článok v duchu som si hovoril: wtf? veď mi číta myšlienky. Hrám wowko na offi od príchodu Ulduaru. Neskutočne som bol zažratý do wowka, hardcore raider a achievment hunter. Cata by som hodnotil ako prvý datadisk ktorý som hral od začiatku až dokonca a myslel som si že je to to najlepšie čo wowko vydalo. Až kým neoznámili pandy. Najskôr som bol skeptický presne ako píšeš. Veď snáď nebudem hráť za pandy. Ale obsahovo to bol podľa mňa najvydarenejší datadisk (niektoré achievmenty dorábam dodnes ). WoD bolo pre mňa úplne sklamanie. Po 2 mesiacoch som sa anto vykašlal a vrátil sa mesiac pred začatím Legionu, no aj tak som stihol skoro všetok obsah čo som zameškal. Achievy z Garissonu sú dodnes otravné a vyžadujú veľa altov. Legion som začal hrať no taktiež ma omrzel po 3 mesiacoch. Vrátil som sa pred pol rokom a ľutujem že som nevydržal ten začiatok. Neskutočne ma baví, systém repiek, world q, profky (alty boli na tomto datáči skoro nereálny, doexpil som len maina). Musím ho zhodnotiť ako veľmi vydarený datadisk.
Každopádne tak ako sa teším na nový datáč by som prirovnal tomu pocitu keď som prechádzal z free na offi a usmieval sa a tešil sa pri každom zapnutí wowka.
Dúfajme len že BfA nesklame a znova nás vtiahne a nepustí počas celého trvania.

FIFAV 13.08.2018 18:08

Právě bych řekl, od Tomby to bylo velmi alt friedly. Stačilo expit přes invaze v zónách a během 3h playedza týden si měl z 100 lvl 110 a pak se to ez gearovalo, přes vendora a m+ a během chvíle byl docela fajn gear.

Solanar 12.08.2018 00:44

Osobně hodnotím Legion ze 3 stránek:

1. Gameplay: v tom legion byl podle mě v dost dobrém stavu, ať už jde o world q, class hally, nebo
jejich esem M+ díky tomu legion byl dost živý a hlavně bylo vždy co dělat, rozhodně pokrok
oproti dřívějším bezhlavém dělání dailiček na repku (I see you MoP). Bohužel to bezhlavé
farmení v legionu zůstalo a to v podobě Artefact power, většina lidí to moc neřešila ale lidi
kterým šlo o progress v raidech to byla priorita č.2 (hned po legendárkách č.1). A i ty
legendárky nedopadli nejlíp, jako nápad abychom dostali odměnu za to jak často hrajem, fajn,
ale víceméně to bylo strašné RNG, které bylo v celém legionu a i když člověk má rád překvápka
tak tady to trochu přehnali a jak se říká všeho moc škodí.

2. Progress: pokud jde o raidy tak z visuálního hlediska nádhera, pro mě bude Nighthold jeden z
mých nejoblíbenějších raidu. Z hlediska mechaniky bossu byl každý raid dobrý až na Tomb of
Sargeras, kde tam (až na jednoho bosse) člověk musel neustále něco soakovat což bylo docela
už otravné. Pak obtížnost tady je to tak 50/50 kde EN byla jednodenní akce, kde to blizzard
opravdu nevybalancoval a Antorus, kde challenge byl hlavně až u posledních 3 bossu
(teoreticky 2 protože coveny byli docela easy, když byla celá grupa složená z affli/bala/sh priest).
Legion taky bude známý jako stopka/ukončovatel guild z důvodů že už (hardcore) guildám
nebavilo neustále farmení apček a legendárek či určitých trinketů (arcanocrystal) jak už na
mainy tak i na alty, příprava na raid byla strašně time consuming, takže dost guild upustilo
hardcore styl hraní.

3. Lore: tady by se to dalo popsat 2 slovy: nevyužitý potenciál, neříkám že tam nebyli momenty
jako třeba Velen a Kj-poslední rozloučení, kde ten krátký moment dal víc jak za celou knížku.
Nebo krátký chain q v příběhu Anduina, kde konečně můžeme vidět dospívání z prince na krále.
Ale celkově jsem asi čekal víc, možná za to mohl ten počáteční hype, kde ve scénarku na broken
shore, člověk viděl jak se spawnují všichni nej démoni za celý w3/wow, ale jejich využití-
minimální. Nemluvě o Antorusu, kde to lore mi přijde dost zmatené.

Celkově Legion byl dobrý datáč měl sice svoje mouchy ale člověk si po WoD nemohl stěžovat , o to víc jsem zvědavý na BfA, kde to zatím vypadá že se Blizzard snaží poučit z chyb Legionu, ale taky tam přináší obávané změny (loot systém, no swap gearu v m+ atd). Podle mě BfA bude jeden z nejvíc kontroverzních datadisků ať už jde o lore nebo i o ten zbytek a uvidíme jak to dopadne.

kritik 11.08.2018 20:45

Ja bych ho hodnotil asi jako zlatej stred spolecne s mop, urcite lepsi nez cata a wod ale horsi nez tbc a wotlk.

Ze zacatku Legionu nasadil blizz zbesily tempo pridavani patchu, ale kdo vi jak to chodi vedel ze to nemuze vydrzet, vsechny datadidky trvaj vzdy zhruba 2 roky ale uz od konce wotlk byva nemila tradice, ze ten druhy rok je nuda a nedky i cely rok nepridaj zadnej content do hry, v Legionu to trosku zkratili kdyz pridali Antorus raid v listopadu ale ne zas o moc, posledni velkej patch 7.3 byl na konci srpna lonskyho roku takze to mame skoro zase ten rok ....

Nejsem velkej fanousek mythic+ ale uznavam ze je to zmena k lepsimu oproti challenge modum
world questy byli o trochu zabavnejsi nez daily questy, ale princip je podobnej, skoda ted tech poslednich zmen, kdy se wq stavaj prakticky solo zalezitosti ..
Co bylo hodne spatny je pvp, ale to bylo jen pokracovani z wod. v Legionu uz akorat podle vsech stastistik bylo dosazeno absolutni dno jak malo lidi pvp hraje., ale pvp ja osobne uz tolik neresim..
Lore story nic extra, ale to u me nehraje takovou roli pri hodnoceni datadisku.

Jak jsem rikal celkove zlatej stred a potom obrovskym zklamani z wod to bylo prijemny prekvapeni.

Yuuka 11.08.2018 19:35

WoW hraji již 13 let (bože to je doba) a na freeserveru nikdy nehrál.
Pokud bych měl shrnout předchozí datadisky tak nejlepší bych označil první datadisc a to The Burning Crusade. Asi pro to že přinesl mnoho nového a hlavně lítání. Se ketrým jsme si užili opravdu hodně zábavy.
Pak přišel Lich King a ten se mi opravdu líbil. Tak nějak bylo co dělat a člověk se moc nenudil. A také tento datadisc tak trochu "zabil" hledání lidí na dungeony ve městech.
Cataclysm se mi zpočátku velice líbil a také to byl datadisc kdy skončila guilda ve které jsem byl od Vanily. Skončila před vydáním Pandarie. Ještě jsme dokončily Dragon Soul a byl konec :-(
Pandy. Zpočátku jsem byl trochu skeptický ale nakonec se vyprávění přiběhu a raidy velice povedly a zasadil bych ho na druhé místo hned vedle TBC.
Na Warlords of Draenor jsem se velice těšil (bohužel) A také jsem byl zklamán. Lokece byli povedené ale po dokončení nebylo nějak co dělat. Ano raidy ale ty se nechodily každý den. Každý byl zalezlý v Garrisonu města zela prázdnotou. Čas mezi datadisky jsem využil k dělání staré reputace a také farmení věcí na Transmog. Ještě teď mám plný Void storage (oba) a banku.
Nakonec Legion. Na ten jsem se také docela těšil. Přeci jen Plamená Legie jsem mi z TBC líbila tak jsem se doufal že dopadne dobře. No zkráceně řečeno jsem byl nasraný. Kde je Plamená Legie? Kde je ten pocit ohrožení? Říkal jsem si. Nikde. Časem to sice Blizzard napravil ale to počáteční zklamání tam prosté bylo. Jinak co se týče obsahu datadisc předčil má očekávání a královsky jsem se bavil.

Hromovapest 11.08.2018 19:49

Já začal na offiku v listopadu 2004 :-) Za mě všechny datadisky jsou fajn. Hard raidování jsem absolvoval pouze na vanile a Lich Kingovi.Většinou si Mythick raidy poslední dobou zaplatim. Neni cas. :-)Na BFA se budu věnovat pouze PVP.

Martins911 11.08.2018 19:14

Za mě nej datadisk hned za wotlk jediné co bych mu vytkl tak byly změny v pvp ty už sice přišli na konci wod ale stejně je tam zahrnu.Jinak se divím že nezvěřejňujou počet subs. protože ten počet zcela jistě stoupl

Lockdaar 11.08.2018 19:31

To ohledně nezveřejňování stavu subs je dost diskutabilní a už tu kolovaly různé teorie, ta nejvíce zmiňovaná a slepě omílaná zlými jazyky pořád dokola je asi ta, že se stydí za nynější stav předplatitelů. Já si ale spíš myslím, že vzhledem k dnešní době je zveřejňování počtu subs už tak nějak irelevantní - však kdo si taky vybírá hru jenom podle toho, kolik to hraje lidí a ne podle toho, jestli ho ta hra vůbec baví? A hlavně který jiný herní titul dneska pravidelně zveřejňuje počty svých předplatitelů jako to dělal tehdy Blizzard? (Kdyžtak nějaký jmenujte ale já osobně o žádném nevím.) Mimochodem jestli čísla předplatitelů klesají či stoupají se dá zjistit jednoduše i např. podíváním se na populaci realmů a můžu říct, že když jsem se cca necelý rok zpátky na ně díval, tak jich bylo poměrně dost s "Low" ratingem a téměř žádný s ratingem "High" nebo "Full". A když se podívám teď, tak jich je několik na "High" + "Full" a na "Low" je jich už znatelně méně než když jsem se díval posledně (díval jsem se i na ruský, francouzský, německý atd.), takže si osobně myslím, že čísla předplatitelů šla celkem nahoru poslední dobou.

Martins911 11.08.2018 19:44

@Lockdaar nevím jestli jseš veterán ohledně mmorpg ale asi ne ono ukazovat počet subs byla jakási tradice od prvních mmorpg akorát z těch starých tu zůstalo pouze wow.

Lockdaar 11.08.2018 19:52

@Martins911 já ale neříkám, že to tenkrát nikdo jiný krom WoW nedělal, já jen říkám, že dneska to už je celkem takový irelevantní, protože příjmy z titulů nebo jejich úspěšnost se dneska dají měřit/hodnotit už i jinak než jen počtem subs, který zveřejňovaly...

barrny 11.08.2018 19:05

Takže název článku zní ohlédnutí za legionem, první 2/3 článku se dozvíme o velice povrchním souhrnem za autorovými zkušenostmi z předchozími expanzemi, samotná konec článku je sice věnován legionu, ale obsah se zaměřuje na perfektní levelování daného autora a spousta eng game obsahu, takže vlastně kdyby tento článek nevyšel tak se vůbec nic pro čtenáře nestane. jelikož se vůbec nic nedozví, ale vlastně já zapomněl ŠÉFREDAKTOR musí neustále psát články na web i kdyby se jednalo o naproste pitomosti, důležité je že je splněn počet nevadí, že obsah je naprosto o ho**ě, tomuhle já říkám novinařina na úrovni.

hohuhe 11.08.2018 20:26

Oh, to moc pekne nebolo...

Esperanta 11.08.2018 21:52

*eating popcorn*

Zug 11.08.2018 23:51

WoW, bruh, dávej bacha s tím vostřím. Jsem se o tebe skoro říznul.

Moonraven 12.08.2018 01:36

Mě se článek líbí,možná mohl mít lepší název,ale perfektní shrnutí.Tak nějak :-)
Nebuď hned flame kid když by jsi to viděl jinak,že je to napsaný mimo titulek článku trochu..no a co.
Já jsem rád že to pro nás dělají,překládají..
Uměl by jsi to napsat líp? :-)

Esperanta 12.08.2018 08:21

@Moonraven Jeho ego ještě furt neskouslo, když jsem ho setřela ve článku Stojíte za svým Warchiefem? Dohledej si to. Tolik downvotů jsem ještě neviděla. Myslím, že vytvořil rekord.

barrny 12.08.2018 09:28

@Esperanta, slečno být vámi, tak ten článek zde ani nezminuji, jelikož ta rádoby úvaha, psaná ve stylu 12leteho hráče, je opravdu směšná. Ale jo myslete si jak jste mi to geniálně natřela, pokud Váš novinářský posun, bude alespoň trochu lepší. Zatím však je vidět spíše opak.

Esperanta 12.08.2018 09:46

@barrny Nemám nic proti kritice, pokud je ovšem konstruktivní. Vaše však nebyla a není. Nemám potřebu si na někom zvyšovat svoje sebevědomí jako mnozí. Ovšem na podobnou "kritiku" vážně nelze reagovat jinak.

Martins911 12.08.2018 09:49

@Esperanta škoda že zde není historie příspěvků když se rozklikne profil.

Esperanta 12.08.2018 09:54

@Martins911 Nebylo by to úplně na škodu. Opravdu nic nemám proti kritice, pokud se napíše pro a proti, ale pokud se napíše jen čistokrevný hate, nenechám do sebe řezat. Klidně se zlepším, pokud mi někdo dá námět, ale tímhle způsobem a s takovým vyjadřováním tím těžko někdo docílí.

Yuuka 12.08.2018 10:35

@Esperanta A pokud mu dáš možnost aby tedy něco napsal když je tak "skvělý" tak se na 99% zachová jako zbabjelec.

Tyger01 12.08.2018 15:14

Když vám to tak vadí a tak dále a pořad si na něco stěžujete , tak jděte jinam ? Takový lidi nikdy nepochopím .

Lockdaar 11.08.2018 18:47

Vzhledem k tomu, že Legion bude už definitivně u konce, udělal jsem si na něj již celkový závěr. A i přes pár drobných nedostatků bych řekl, že to byl rozhodně jeden z nejvydařenějších datadisků, které kdy vyšly. Bylo příjemné, že se poučily z WoD a obsah sypaly jeden za druhým, že jsem upřímně tenhle datadisk neměl na alty také vůbec čas (na můj vkus to bylo někdy tak v polovině datadisku až možná zbytečně rychlé ). Velmi se mi líbil Mythic+ systém, WQ a raidy byly taky udělané dobře. Takhle dobře jsem se naposled bavil u BC/Wotlk.
Co se týče MoP/WoD datadisků zmíněných v článku, tak mám v podstatě přibližně stejný názor. Odsuzovaný MoP reálně dobrý datadisk byl, což vám potvrdí i dost profesionálních hráčů, nebyl námětově možná nejlepší ale in-game aspekty datadisku zkrátka dobré byly a pro mě osobně byl mj. průlomový v tom, že přinesl account-wide systém. U WoD to bylo bohužel trochu naopak - námět skvělý, zóny/questy dobrý ale endgame celkem chudý, což dost lidí dávají (řekl bych oprávněně) za vinu garrison systému. Podle mě ale ten celkový nápad garrisonů jako takový vůbec špatný nebyl, nebyl jen zkrátka dobře udělaný a garrisony měly mít tenkrát přibližnou podobu jakou měly class halls v Legionu. Když bych měl seřadit datadisky podle toho, jak mě nejvíce bavily, tak u mě osobně by to bylo asi nějak takhle:
1. Burning Crusade
2. Wotlk
3. Legion
4. MoP
5. WoD
6. Cataclysm

Perzeus 1 11.08.2018 19:05

Legion pro mě byl dobrej měl najeto ty mouchy ale oproti wod změna lepšímu já přišel na ofik během wod takže pro mě wod bylo dobré kuli tomu že vše šlo ale časem celkem nuda co se obsahu tice a už se nemůžu dočkat Battle of Azeroth co zatím sleduju bude to něco jako wolk pro mě nej datadisk i když jsem byl na free zamozrejme bude mít báje nedostatky a popravdě všem lidem se Blizzard nezavdeci někomu se bude líbit toto jinému ne tak je to ale u všech her ale jestli si Battle of Azeroth získá převážnou většinu hráčů jako legion tak bude Blizzard určite spokojen prepatch sice se jim nako nepovedl jak chtěly ale neva těším se na dívek datadisk hra jsem na betě a upřímně za mě dobrý

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet