link

Patch 7.2 - Mythic Keystone Dungeony

  Patch 7.2    PTR    Mythic   

 

Aktualizace 7.2 se neúprosně blíží a Blizzard dolaďuje poslední maličkosti, které se do aktualizace dostanou. Tentokrát bylo vysvětleno, jak to bude s Mythic Keystone dungeony, které čeká několik úprav.

 

Pokud rádi chodíte do Mythic dungeonů a máte rádi výzvu, můžete jásat, protože Blizzard upravuje obtížnost a odměny, které v dungeonech získáte.

 

Minimální úroveň předmětů, které budou v Mythic dungeonech padat, byly upraveny tak, aby dopomohly k lepšímu získávání předmětů. Těšit se tak můžete na následující:

  • Mythic 2 – 3: 870 ilvl
  • Mythic 4 – 5: 875 ilvl
  • Mythic 6 – 7: 880 ilvl
  • Mythic 8 – 9: 885 ilvl
  • Mythic 10+: 890 ilvl

 

Dungeony bez aktivovaného keystone budou poskytovat předměty s 865 ilvl.

 

Lepší předměty získáte také z týdenních Challenger’s Bounty truhel, které naleznete ve vaší Order Hall. Úroveň, resp. minimální item level předmětů je závislý na nejvyšším dosaženém Mythic Keystone dungeonu minulého týdne. Odměny od aktualizace 7.2 budou:

  • Mythic 2: 875 ilvl
  • Mythic 3: 880 ilvl
  • Mythic 4: 885 ilvl
  • Mythic 5: 890 ilvl
  • Mythic 6: 890 ilvl
  • Mythic 7: 895 ilvl
  • Mythic 8: 895 ilvl
  • Mythic 9: 900 ilvl
  • Mythic 10+: 905 ilvl

 

Takže pokud po vydání vyčistíte Mythic dungeon s keystone na 6. úrovni, získáte na konci dungeonu minimálně předmět s 880 item levelem. V týdenní truhle na vás bude čekat předmět s 890 item levelem. Samozřejmě musíte počítat i s tím, že bude zvýšena i obtížnost dungeonů jako takových, aby se nějak vybalancovala obtížnost a odměny. Po nahrání aktualizace se také může stát, že získáte nižší úroveň keystone, než jste čekali. Je to právě z důvodu zvyšování obtížnosti dungeonů.

  • Mythic 2-8: level 2 Keystone
  • Mythic 9-10: level 3
  • Mythic 11: level 4
  • Mythic 12: level 5
  • Mythic 13-14: level 6
  • Mythic 15: level 7

 

Co se týče odměn v podobě předmětů, tak získáte předmět z nejlepšího dosaženého výsledku v tomto týdnu. Předmět bude již vylepšen a bude odpovídat odměnám, které na hráče čekají v aktualizaci 7.2. Jako menší příklad můžeme uvést například to, že pokud pokoříte 10. nebo vyšší úroveň Mythic dungeonu, získáte předmět o minimálním item levelu 905.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

FIFAV 27.03.2017 18:58

Warforge a Titanforge system je hodně přehnaný, kdyby to bylo +- 5-10lvl, tak by to nevadilo. Ale to, že může z čehokoliv teoreticky padnout max item lvl je moc.
V raidu, kde máme skoro všichni stejnou docházku a stejně zabito bosů se najednou stane, že někdo má 908item lvl někdo 898, protože daný člověk měl štěstí a spadli mu titanforge 920/925 itemy a ten,co má menší item lvl může klidně farmit donekonečna a nic mu padnout nemusí. Prostě fail, chtělo by to zpět warforge systém Mop a Wod

Akari 27.03.2017 17:01

Podle mě je prostě špatně, aby v dungeonech padal lepší gear než v raidech, pak se do raidů dostanou i lidé, kteří tam nemají co dělat a jsou tam jen díky velkému ilv z mythic+.
Ten zvýšený ilv, co bude v 7.2 je podle mě až moc přehnaný, myslím, že by měl být maximálně na úrovni Nighthold normal.
Ale hlavní problém vidím v tom, že jsou strašně přehnané procy ilv, například jsem byl Karazhan a item, který má normálně 855ilv mi procl na 910ilv, to je +55ilv, to je prostě šílené. S tímto by měl Blizzard něco udělat, protože je to strašné. Ten problém byl i na začátku datadisku, kdy lidem z blbého mythic+ 2 padl item na úrovni EN mythic.

EmperorNight 27.03.2017 17:06

Já v tom třeba tenhle typ problému nevidím.
Koneckonců je na raid leadrovi koho do raidu vezme. A pokud ta raidovací skupina může nabrat eqip i mimo raidy a být pak větší opora v raidu, tak jsem rozhodně pro.
A jediný důvod proč člověk nemá co dělat v raidu není o tom, že by nabral vysoký ilvl z myth+ dungů, ale že je blb a pak je otázka proč ho tam teda raid leader drží, že

Akari 27.03.2017 17:52

@EmperorNight Protože když chodíš pugy a nejdeš zrovna NH HC tak leader chce z 90% jen vysoký ilv a pak ti tam raid chcípá na Helye, protože člověk nabral ilv890 přes mythic+ a neví, co tam má dělat. To samé s Odynem, Ursocem..apod, když tanci nemají páru jak tauntovat, ale mají pěkný ilv z mythic+.
Jinak řečeno je to průtah noobu, co si ani nejsou schopni přečíst taktiky a spoléhají jen na svůj ilv.

EmperorNight 27.03.2017 20:09

@Akari Asi máš hold smůlu na gildu, hráče, realm....
Já tento problém u nás v gildě nepozoruji. Progressujeme si Nighthold heroic a nepociťuji nějaký problém ohledně toho, že by jsme tam měli nějakého takového exota.

Akari 27.03.2017 21:33

@EmperorNight Ale já se tu celou dobu bavím o pugu a ne o guildě.

EmperorNight 27.03.2017 21:39

@Akari Jaj, tak to se omlouvám, to jsem Tě špatně pochopil. Ano většina jich v pugu opravdu chce ilvl no :/

Endeman 27.03.2017 15:57

No tak to vypadá že z M+ už nebude padat vyšší ilvl než v raidu (myšleno ToS na heroic a mythic), to vypadá zajímavě, jen by mě ještě zajímalo jestli te tyto odměny vztahují už na tuto středu nebo až na příští, jestli to někdo víte tak děkuji předem za odpověď

EmperorNight 27.03.2017 16:44

No podle posledního odstavce jsem pochopil, že za myth dungy co jsme odběhali tento týden, tak už by měli být nové odměny. :-)
A mělo by to i logiku. Jestli mají být myth dungy těžší, tak by bylo divné, kdyby nám to naházelo vysoké klíče, takže to už asi bude podle patche 7.2

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet