Patch 7.3 - Q&A s Ionem Hazzikostasem #2

  Patch 7.3    Ion    Hazzikostas   

Ve čtvrtek proběhlo další živé vysílání, ve kterém se Ion Hazzikostas rozpovídal o mnoha věcech, včetně toho, jak to bude s artefakty po Legion nebo o tom, jak se ladí povolání ve hře. Doporučuji si ke čtení vzít kávu, protože jde o zajímavé, ale zároveň relativně dlouhé čtení.

 

Vzhled Artefaktů

  • Momentálně nejsou žádné nové informace o tom, co bude se vzhledy Artefaktů po datadisku Legion. Vzhledy budou moci být stále odemčeny (kromě vzhledů z Mage Tower a Mythic +15).
  • To stejné platí pro formy druidů.

 

Legendární předměty

  • Systém vylepšování bude stále velice podobný.
  • Tým nechce jen tak vylepšit předměty, protože je to divné.
  • Šance na získání nových předmětů je stále v hledáčku vývojářů. Je dost možné, že šance na zisk prvních předmětů bude zvýšena.
  • Legendární tokeny, které budou přidány v aktualizaci 7.3.2, budou to, co získáte, jakmile budete mít všechny legendární předměty pro vaše povolání. Je možné, že budou mít v budoucnu i jiný význam.

 

Vyvažování povolní

  • Momentálně se neplánuje mnoho změn před otevřením Antorus raidu.
  • Vyvažování v době Tomb of Sargeras moc nepomůže Antorusu, jelikož se do hry dostanou nové sety a trinkety.
  • Vyvažování proběhne, až bude Antorus odemknut.
  • Tým si myslí, že vyvažování v Tomb of Sargeras bylo úspěšné.

 

Setové bonusy

  • Tým není úplně spokojený s tím, jak funguje současný setový systém.
  • Přidání šestého předmětu do setu dalo hráčům více místa pro určitou kombinaci s legendárními předměty. Hráči ovšem také mohou využívat bonus za 4 předměty setu, 2 předměty z předešlého setu a také zároveň dva legendární předměty.
  • Vývojáři se snaží, aby byl herní styl trochu pozměněn a hráči neměli pouze pasivní bonusy.
  • Na druhou stranu si také myslí, že je až trochu moc, pokud hráči potřebují pro určité sety speciální talenty a legendární předměty.

 

Mythic dungeony

  • Tým bude dále pracovat na mythic dungeonech. Přiměl je hlavně úspěch, který viděli na Mythic Dungeon Invitational.
  • Oživování v průběhu mythic dungeonů je něco, o čem vývojáři často mluví.
  • Bylo by skvělé, kdyby povolání mohla do dungeonů přinést něco unikátního, mimo to, co povolání klasicky dává.

 

Odměny za mise

  • Jakmile se odemkne raid Antorus, budou k dispozici také nové mise, ke kterým budete potřebovat vybavené followery.
  • Mise pro maximální úrovně followerů nedávaly až tak lákavé odměny, a proto je vývojáři vylepšili.

 

Argus Whistle

  • Tým pracoval na opravě, která upravila Argus Whistle. Nyní je Argus Whistle dostupný pro všechny postavy na účtu.

 

PvP sezóny

  • PvP sezóna je většinou spuštěna v době, kdy se otevírá nová raidová instance.
  • Vyvažovací aktualizace by neměly být nahrány před ukončením PvP sezóny, protože vývojáři nechtějí, aby byl zbytek sezóny odehrán po výrazných změnách.
  • Aktualizace jsou nyní spíše o tom, aby se dostaly nová data k vám do počítače, nikoli o tom, aby se aktivovaly nové události.

 

World questy

  • Tým se snaží většinu věcí udělat accountwide, avšak world questy v Krokuun a Mac’Aree jsou velice specifické a jsou výjimkou.
  • Úkoly v těchto zónách jsou propojeny s příběhem, který se v zónách odehrává, a proto by accountwide úkoly nedávaly úplně smysl.

 

Artifact Knowledge

  • AK se každý týden stále zvyšuje. Úroveň se bude zvyšovat až do 55, což bude maximum, a měla by umožnit všem hráčům plně odemknout Crucible vlastnosti.
  • V současné době se neplánuje zvyšování maximální úrovně AK – není k tomu důvod.

 

World bossové

  • Na'zak by se mohl v budoucnu ještě vrátit.
  • Bossové jako takoví patří mezi obsah hry, který časem upadne v zapomnění. Nejsou aktualizováni novými odměnami, protože se neaktualizují ani starší raidové instance.

 

Příběh hry

  • Příběh v několika posledních aktualizacích se soustředil hlavně na spojení sil proti Legii.
  • Sylvanas a Greymane se do budoucna určitě objeví a budou velice důležití.

 

Budovy Broken Shore

  • Tým aktualizoval potřebný počet surovin pro znovuvybudování budov tak, aby byly obnovovány podobně rychle jako v minulosti.
  • Budovy by stále měly být alespoň trochu užitečné, a to i v budoucnu, takže by se nemělo stávat, že jejich znovupostavení bude trvat měsíce.

 

Mythic mounti

  • Mists of Pandaria měl poskytovat podobné odměny pro 10 a 25-man raid. To byl důvod, proč také v 25-man verzi instance padaly z finálního bosse dva mounti.
  • S jednou obtížností, kterou teď mythic je, se vše vrátilo do starých kolejí a z finálního bosse padá pouze jeden mount.

 

RNG (náhodnost)

  • Náhodnost byla vždy zásadní součástí World of Warcraft. Je to část většiny her, včetně her, které se hrály na papíře.
  • Náhodnost je ovšem potřeba spravovat velice důsledně.
  • Náhodnost v Legion figuruje na mnoha místech, avšak dopad celkové náhodnosti je v normě.
  • Tak například… několik let nazpět byli vývojáři mnohem lakomější s odměnami a novými předměty, které mohli hráči získat. Nebylo až tak moc zdrojů, které by poskytovaly solidní odměny, takže se hráči nacházeli v situacích, kdy museli raidovat, jinak prostě neměli předměty. Dokonce i v raidových instancích se stávalo, že po mnoho měsíců nepadaly předměty, které hráči chtěli. To byl také jeden z důvodů, proč existoval DKP systém.
  • Dnes je snazší předměty získat, protože existuje mnoho zdrojů nových předmětů – bonusové rolování a další způsoby.
  • Tým chce zachovat určitý smysl odměňování hráčů. Pokud hráče nebaví zrovna to, co dělá, může si dát pauzu a dělat něco jiného. Vývojáři rozhodně nechtějí, aby hráči dělali něco, co je nebaví.
  • Postup je jednou z hlavních věcí ve hře. Je méně a méně zábavné, když musíte zabíjet neustále jednoho a toho samého bosse, u kterého máte téměř nulovou šanci, že předmět, který zrovna získáte, bude pro vás vylepšením.
  • Náhodné získávání legendárních předmětů není až takový problém. Je v tom něco skvělého, co vám nedává možnost zvolit si, jaký předmět zrovna dostanete. Každý může mít jiné předměty a ty se mohou hodit na jiné situace.

 

Netherlight Crucible

  • V současné době není v plánu žádná mechanika, která by pomohla odemknout rychleji Netherlight Crucible. Od toho je Artifact Knowledge.

 

Propojené realmy

  • Většina práce na vytvoření nových propojených serverů je nyní hotová. Tým nyní testuje několik brazilských serverů, na kterých našli chyby, ale hned je také opravili. V současné době vede tým diskuze, které servery propojí.

 

Artefakty jiných talentových specializací

  • Artifact Knowledge je dostatečně vysoká, aby hráči dokázali obstarat všechny  ostatní artefakty pro alternativní talentové specializace.
  • Tým je v současné době spokojen s tím, jak AK funguje.

 

Data pro vyvažování povolání

  • Tým pro vyvažování využívá jak interní, tak externí data.
  • Pokud externí data ukazují, že vyvážení není v pořádku, ale interní data budou ukazovat opak, hráči si budou vždy myslet, že je něco v nepořádku.
  • Proč je vyvažování důležité? Jde hlavně o subjektivní vnímání a pocit, který má hráč. Pokud hrajete hru pro jednoho hráče, jde vám hlavně o to, abyste hru dokončili. V takové hře ovšem nemáte simulace, abyste zjistili, který předmět je lepší.
  • Pokud se ve WoW přihlásíte do skupiny jiných hráčů a jste odmítnuti, protože si komunita myslí, že vaše povolání je slabé, má to přímý dopad na váš herní zážitek, i přes to, že povolání na tom není až tak špatně.
  • Žádosti komunity začínají být čím dál tím důležitější.
  • Vždy budou existovat talentové specializace, které budou kralovat žebříčkům, a vždy budou také specializace, které budou na spodních příčkách. Pokud to budou brát vývojáři jen podle čísel, nebudou nikdy žádní hráči dostatečně spokojení.

 

Létání

  • Argus není přizpůsoben na létání, takže se létání na této planetě nedočkáme.
  • Dá se říct, že téměř v každé expanzi je zóna, která není uzpůsobená pro létání.
  • Nejde o žádný precedent do budoucna. Argus jen nebyl od začátku zamýšlen jako zóna, ve které půjde létat.

 

Užitečnost povolání

  • Existuje několik věcí, které byly v expanzi zrušeny. Mohlo by se ovšem stát, že se vrátí.

 

PvP Prestige

  • PvP tým se naklonil tomu, aby věci z PvP byly více určeny pro jednu specifickou postavu.
  • Mít věci specificky pro danou postavu dělá PvP více srozumitelnější a dává možnost vidět, že daný hráč opravdu se svou postavou umí hrát.
  • Pokud si myslíte, že je ve hře mnoho Prestige úrovní, kterých nemůžete se svou hlavní postavou v životě dosáhnout, je to problém.

 

Diskuze

Alaman 12.10.2017 16:10

"Náhodné získávání legendárních předmětů není až takový problém. Je v tom něco skvělého, co vám nedává možnost zvolit si, jaký předmět zrovna dostanete. Každý může mít jiné předměty a ty se mohou hodit na jiné situace. " ... S tímto určitě nesouhlasím. Hráč v raidu by měl ukázat kvalitu hry a ne jaké měl štěstí při získávání legendárních předmětů.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet