Patch 7.3 - Q&A s Ionem Hazzikostasem

  patch 7.3    Argus    Legion   

Shrnutí

  • V patchi 7.3 budou do hry implementovány různé změny, které se budou týkat např. Artifact Knowledge, equipmentu followerů, odemčení třetího relic slotu a nových traitů.
  • Mnoho věcí na Argu bude account-wide – například odemčení dungeonu, Netherlight Crucible a World Questů.
  • Nethershard vendor se přesouvá na Argus a bude přijímat novou měnu výměnou za 910 Confiscated Gear.

 

Q&A

Lore: Bude obsah v 7.3 odemykán postupně?

Ion: Tak trochu. Většina zpětné vazby od hráčů ohledně opening questline v 7.2 byla o tom, že po ní už nebylo moc co dělat. Na Argu byste toho měli mít hodně co na práci – bude totiž obsahovat 5 kapitol, kde toho bude opravdu požehnaně. Druhý týden odemknete invazní body a druhou zónu. Po druhém týdnu odemknete Netherlight Crucible a dungeon Seat of the Triumvirate. Nechceme, aby se hráči cítili, že je tlačíme do toho, aby se rychle prohnali příběhem a quest linií a pak odemkli poslední odměnu, kterou je Netherlight Crucible.

 

Q: Budou World Questy na Argu account-wide?

A: Snažíme se udělat co nejvíce věcí account-wide – Netherlight Crucible, The Seat of the Triumvirate a World Questy budou account wide. Bude tu ale pár World Questů, které account-wide nebudou kvůli fázování.

 

Q: Nějaké plány na odstranění časového předělu mezi odemčením třetího relic slotu v 7.3?

A: Ano! To bude automaticky odstraněno v patchi 7.3. A ještě k tomu hráči nebudou nuceni dělat Broken Shore quest linii pro odemčení Concordance of the Legionfall a nových traitů.

 

Artifact Knowledge též projde změnami, které budou platit pro všechny hráče. Jakmile přijde nový patch, všichni hráči budou mít Artifact Knowledge 41.

 

Q: Budou Legion invaze pokračovat i v 7.3?

A: Ano. Stále jsou zde odměny a achievementy, které můžete získat. Zatím je odstraňovat nechceme.

 

Q: A co nějaké novinky ohledně Championů a jejich levelingu a gearu?

A: Patch 7.3 ještě není venku. Na Argu budou nové mise, equipment a odměny, které vám pomohou dostat vaše Championy na item level 900.

 

Q: Bude Netherlight Crucible plně RNG v Tieru 2 a 3?

A: Artifact traits na vaší zbrani byly vždy stabilní formou progressu. Nicméně, relic, který máte ve vaší zbrani, plně podléhá RNG modelu – loot vám nemusí padnout a tak podobně.

 

Q: Proč je Netherlight Crucible dobrý, ale Reforging špatný?

A: Reforging nebyl zas tak skvělý, a to hlavně kvůli expertise managementu. Dám příklad: pokud jste měli prsten a ten jste upravili, museli jste upravit kvůli němu dalších deset předmětů. Takže jsme si nemysleli, že je to zas až tak skvělý systém, protože pokud předmět neměl dva vaše nejlepší staty, prostě jste je předělali na vaše dva nejlepší staty. A v některých případech bylo velmi těžké zhodnotit upgrady.

 

Q: Jak moc bude nová Artifact Power fungovat v 7.3 v PvP?

A: První trait z Netherlight Crucible, Netherlight Fortification, bude v PvP fungovat na každý relic, ale bude se rovnat jen zlomku procentuálního navýšení. Zbývající traity nebudou fungovat v rated PvP.

 

Q: Udělali jste nějaké rozhodnutí ohledně odemčení Artifact vzhledu?

A: Hodně jsme o tomhle mluvili. Pořád hodně figurují v transmogu a přeci jen tu musí být pro hráče nějaká výzva. Předtím jsme měli nápad odstranit možnost odemknout vzhledy po Legionu, ale teď už se nám ten nápad tolik nelíbí. Nyní si hrajeme s myšlenkou, že všechny Artifact vzhledy po Legionu odemkneme, až na ty z Mythic 15 Keystone a Mage Tower skill challenge skiny.

 

Q: Plánujete přidat více Artifact skinů v 7.3 nebo někdy v budoucnu?

A: S tím jsme skončili. Poslední set přišel v 7.2 a nyní je čas váš Artifact spíše vylepšovat z hlediska statů.

 

Q: Může být Prestige account-bound?

A: Tohle se trochu váže na předchozí otázku ohledně odemykání Artifact skinů. Problém je, že v PvP na různých charakterech je velký rozdíl zkušeností, a kdyby Prestige byla account-bound, nebylo by co dělat.

 

Q: Jste spokojeni s nynějším fungováním Mythic+?

A: Hodně spokojeni. Díky změnám, které jsme udělali, se účast hráčů na Mythic+ ve všech regionech zvětšila a hráči se teď hodně snaží získat větší a větší klíče.

 

Q: Mythic+ je super, ale nepadá v něm tier, který by nás nutil poskládat raid. Můžeme získat tier z truhel nad Mythic +15?

A: V Mythic+ jsme vytvořili systém, který by se podobal raidingu, ale taky jsme chtěli, aby zde byly odměny z organizovaných raidů. Mythic+ má též menší sety a některé itemy, jako třeba Drape of Shame, nemůžou být získány v raidu.

 

Q: Zvažoval váš tým rozšíření systému tak, aby zahrnoval scaled-up dungeony z předchozích datadisků?

A: Hodně lidí se nás na to ptá, ale teď to dělat nechceme. Důležitá hodnota Mythic+ systému tkví v tom, že tento systém obsahuje právě jen Legion dungeony. Tým si je vědom toho, že Timewalking zkrátka nevyvolá ten stejný pocit jako z prvního týdne Grim Batolu nebo původních Shattered Halls, ale získat keystone na Arcatraz by prostě v současné době nedávalo příliš smysl.

 

Q: Je tu šance pro Augment runu, která by se dala využívat pořád dokola?

A: Jedna tu bude v 7.3 z Exalted Army of the Light, Lightforged Augment Rune.

 

Q: Přepracuje se lockout systém Timewalking raidů tak, aby bylo jednodušší  se na raid zase naladit?

A: Až příště přijde do hry Black Temple Timewalking, mělo by to být už změněno.

 

Q: Jak dlouho by podle vás mělo trvat první pročištění raidu?

A: Pravděpodobně týden a půl, možná dva, ale to je subjektivní. Pokud budou top guildy na konci prvního týdne schopny dorazit k poslednímu bossovi, to by se nám zdálo asi úplně nejideálnější.

 

Q: Proč je v tomhle tieru tolik soak mechanik (pozn. red.: soak mechanika je to, když se poškození udělené jednomu hráči rozdělí do hráčů kolem apod.)?

A: Nedostatek komunikace. Když tým během vytváření vidí "problém", jako například že melee zasáhne bosse a dvě minuty nic nedělá, přidají se pak obvykle do hry nové mechaniky. Nejčastější řešení bylo přidat různé obdoby soak mechanik, čehož jsme si všimli, až když bylo pozdě.

 

Q: Budou mít Nethershardy v 7.3 nějakou větší roli?

A: Budou stále využívány k nabrání lepšího gearu nebo cosmetic itemů. A Relinquished Vendor se balí a vyráží na Argus! Hráči budou moci ochodovat s novou měnou, Argunite, výměnou za 910 Confiscated Gear na Argu a také získávat relicy.

 

Q: Nemáte pocit, že některé PvE schopnosti pro DPS byly špatně vyváženy, a tak některá povolání nemají raidu moc co nabídnout?

A:  Jsou tu některé specy, které toho mají opravdu málo, a chceme se na to podívat trochu blíž. Řekněme, že schopnost rogue se může stát pro raid velmi užitečnou, pokud jich máte pět proti Mythic Kil'jaedenovi. Ovšem vždycky to bude tak, že některé povolání nebo spec toho bude mít víc než spec nebo povolání druhé. Na některých věcech zas tak moc nezáleží, ale řekněme, že každý hráč si musí najít něco, čím je schopen přispět během raid encounterů.

 

Q: Spec damage aury se staly hlavním nástrojem pro vyvážení speců v tomto datadisku.

A: Během běžného hraní to zas tolik nemění. Když jsme dříve vylepšovali specifické schopnosti, bylo možné, že to změní kompletně rotaci. Teď prostě jen vylepšíme všechno o 3 nebo 5 procent s použitím aury a hráči tak nemusí hledět na popis a přidávat si procenta manuálně.

 

Q: Nějaká šance, že uvidíme častěji vyvažování povolání a dungeonů/raidů?

A: V některých dungeonech a raidech, např. Cathedral of Eternal Night, jsou místa, u kterých se s tímhle čekalo moc dlouho. Pokud jde o classy, tým jejich úprav obvykle přidává hodně naráz. To, jak často by se tyto změny měly provádět, se ale neustále mění, protože každý měsíc je nějaká classa oblíbenější než jiné. Dobří hráči pak mají tendenci vybírat si spec, který má o 1 % vyšší potenciál, ale tím se pak ten procentuální rozdíl dále zvyšuje.

 

Q: LFR bylo zamýšleno jako šance pro casual hráče, jak se dostat k end-game obsahu. Tak jaký je problém s odstraněním hlavních mechanik?

A: Ano, někdy tu byly případy, kdy se např. Desolate Host neukazoval v Desolate Host encounteru. Takže jsme si nedávno sedli a popřemýšleli, jak vlastně chceme, aby LFR fungovalo. Damage byla snížena o 60 – 75 %, ale vždycky tu byla minimálně jedna mechanika, kterou se hráči museli naučit. Ale teď bychom chtěli do LFR dát více mechanik, které si hráči budou muset zapamatovat a naučit se je místo toho, aby je ignorovali.

 

Q: Jak mám získat 10 Rated Battleground vzhled na nechtěných specech pro Mage Tower skin?

A: Tohle odemčení chceme změnit z "udělej X, když máš na sobě Y" na "udělej X, jakmile odemkneš vzhled". Všichni hráči tedy budou muset vyhrát 10 Rated Battlegroundů, jakmile si odemknou Artifact vzhled.

 

Q: Jak chcete řešit split raiding?

A: Víme, že hráči nesnáší split raiding, a my to taky nevidíme rádi, ale také se chceme přesvědčit, že lék nebude horší než nemoc. Jenomže když zamkneme loot napříč všemi obtížnostmi, tak casual hráč, který chodí normal a heroic, nebude mít z raid runů nic. Takže se chceme ujistit, že najdeme to nejlepší řešení.

 

Q: Hodláte někdy předělat modely worgenů a goblinů?

A: Nezapomněli jsme na ně, ale v nedávné době jsme spíš využívali náš čas a zdroje k vytváření nových casting animací. Ale goblini a worgeni jsou na seznamu.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet