Střípky informací přímo z Pandarie

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Na oficiálních fórech jsme se dozvěděli zase pár nových informací a pohledů vývojářů týkajících se nadcházejícího se datadisku. Dozvíme se, jakou budoucnost čeká Inscription, zda se konečně dočkáme sdílených achievmentů na daný účet nebo proč Blizzard vybral Pandarii jako pokračování.

Inscription a objevování nových glyphů

Crithto zdroj

V květnu roku 2010 jsme přemýšleli, jak vylepšit tuto profesi, avšak tehdy byl vývoj talentů v Mists of Pandaria v plenkách. Avšak když se tato otázka vyřešila, mohli jsme začít s její úpravou. Mám-li být upřímný, jednu chvíli jsme dokonce zvažovali úplné odstranění Incsription a glyphů. Tuto ideu jsme nakonec přehodnotili a rozhodli se odstranit pouze Prime glyphy, Major glyphy upravit tak, aby jejich bonusy neovlivňovaly talenty a Minor byly o mnoho zajímavější. Nemusíte se ale ničeho bát. Byl jsem ujištěn, že je otázka Inscription a zvláště objevování nových glyphů stále zuřivě debatována. Počítejte ovšem s jedním: ty glyphy, které se v současné době učíte z Book of Glyph Mastery, se budete v nadcházejícím datadisku učit v Northrendu a z nových výzkumných daily questů.

Account-wide achievments, aneb achievmenty na všech vašich postavách

Vaeflare zdroj

S příchodem Mists od Pandaria budou achievmenty ukládané na Battle.net účet a tak mnoho z nich budete mít na všech vašich postavách. Mezi ty sdílené se bude počítat většina PvE a PvP achievmentů, dále ty profesní a zábavné. Líbí se nám myšlenka, že budete moci ukazovat své úspěchy kdykoliv, když se rozhodnete hrát za jinou postavu. Stále ovšem pracujeme na detailech ohledně toho, jak budou jednotlivé achievmenty spolupracovat s tímto novým systémem. Až budeme mít více informací, dáme vám vědět.

Proč právě Mists of Pandaria?

Zarhym zdroj

Na posledním Blizzconu jsme ukázali veliké množství pandarenů. A to z toho důvodu, jelikož to byla ta část expanze, kterou jsme měli téměř dokončenou a ostatně také proto, že je to nová hratelná rasa. To tedy znamená, že budou pandareni všude? Samozřejmě, ale kromě nich potkáme mnoho opravdu unikátních kultur a ras, včetně ďábelských záporáku Mogu, Mantid nebo Sha. (viz článek Kdo bude hlavním záporákem MoP?) Jak už jsme říkali, Pandaria je kontinent doposud nezkažený, ale to se brzy změní. Konflikt mezi Hordou a Aliancí se rozvine do takové šíře, o které jsme často mluvili, ale doposud nebyli schopni vytvořit. Celý příběh bude mít mnohem větší "hloubku" (alespoň v to doufáme), protože uvidíte a prožijete stav nejen poté, ale i předtím. Celý kontinent je opravdu hodně ovlivněn Asií a její kulturou, ovšem pořád se jedná o fantasy svět, takže se můžete těšit na fantastické a originální scenérie. Zvláště v některých oblastech naleznete věci, které byste v tom reálném hledali marně. Přesto přese všechno se stále jistě ptáte: "Proč právě Mists of Pandaria?" World of Warcraftu je již sedm let a my si myslíme, že je čas na nové příběhy. Předchozí expanze byly převážně o hrdinech a zlosynech, jež figurovali ve Warcraftích strategiích. A jelikož nechceme usnout na vavřínech, rozhodli jsme se vám představit nové postavy a nové nepřátele, proti kterým budete bojovat. A především chceme zasít semínka pro nové příběhy. Není totiž nic tak ubohého, jako je zabít bosse, o kterém vůbec nic nevíte. Mnohem větší zábava je totiž zhatit ďábelské plány nepříteli, kterého jste se předtím naučili nenávidět a nezabíjíte ho pouze kvůli odměně. Zaměřili jsme se hodně na světlejší část expanze a vytvořili tak kontrast k nádechu konce světa, který byl cítit v Cataclysmu. Nečekejte ovšem jen jednorožce a motýlky - čeká na vás mnoho temných skrytých tajemství, která jsou možná ještě zákeřnější, protože to budou oni, kdo budou ohrožovat krásné krajiny tohoto kontinentu. A někdy dojde i k jejich zničení. Abych to shrnul, na minulém Blizzconu jsme vám ukázali malou ukázku toho, co vás čeká, avšak mnohem více se toho dozvíte během a především po konci březnového press touru. Rozhodně na vás nečeká obrázek pandy spokojeně si žvýkající bambusový výhonek.

Fázování v nové expanzi

Zarhym zdroj

Fázování je jedním z těch nejlepších vývojářských nástrojů. Avšak pokud se přežene, nadělá více škody než užitku. Bohužel musíme konstatovat, že jsme to s použitím tohoto nástroje v minulosti přepískli. Samozřejmě v "Pandách" nějaké fázování bude, ovšem ne na úkor zážitku ze hry. Nebojte se tedy toho, že se s kamarádem neuvidíte nebo že budete marně hledat neviditelnou kytku či rudu. Velkou změnou bude způsob výpravy příběhu. V Cataclysmu to bylo asi takto: Deathwing je zpět, hráči se snaží napravit jeho řádění a ničení a přitom reagují na to, co on a jeho přisluhovači již vykonali. V "Pandách" se snažíme udělat krok dopředu v čase tak, aby svět reagoval na činy hráčů a ne pouze naopak. To dá hře pocit živosti a dynamičnosti, po kterém tak dlouho toužíme. Ne vše na vás čeká hned po vydání, k některým věcem se dostaneme až v dalších patchích. A přestože není možné v tomto odvětví tajit příběh, snažíme se neprozradit všechna překvapení najednou. Navíc jsme byli poměrně ostře kritizováni hráči za to, že na novém kontinentu na nás nečeká žádný konflikt. Což je chyba, jelikož na nás čeká mnoho nebezpečenství a mnohá začínají ve chvíli, kdy dorazíte na kontinent. Na rozdíl od Cataclysmu, kdy se vše stalo již předtím, než započalo vaše dobrodružství.



Naposledy upravil/a Astra 07.02.2012 v 18:13:31.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

hitteeDus 16.06.2023 15:29

Fifty one breast cancer patients were recruited to a prospective clinical study conducted between January 1999 and December 2002 in the SSK Aegean Maternity Hospital <a href=https://acialis.mom>buy cialis usa</a>

Undiply 09.05.2023 12:31

Tresini M, Lorenzini A, Torres C, Cristofalo VJ 2007 Modulation of replicative senescence of diploid human cells by nuclear ERK signaling <a href=https://finasteride.one>finpecia 1 mg for sale</a>

Caro 07.02.2012 22:49

tak doufam ze se Blizz polepsi po tom Cata kterej byl docela slabsispolecny nektery achievementy proc ne, jen doufam ze tituly spolecny nebudoubylo by vhodne psat redakcni poznamky jinou barvou nez modrou, je to pak trochu zavadejici

Archmagex 07.02.2012 20:07

Acc wide achievy WOOOOOOOOO! konecne nebudu poutany na jeden jediny char

Bakda 07.02.2012 17:56

Podle mě budete mit u achievu napsaný že jste to treba na mainovy udělaly ale na altovi na kterym to budete postovat to ještě nebude ukazaný že to mate...

Coxx 07.02.2012 17:26

No, abych byl upřímný, tenhle článek mě dost potěšil co se týče MoP ... uvidíme

sundrassan 07.02.2012 17:10

Jedna otázka. Když si třeba na hunterovi udělám achi Ashen Verdict, tak titul budu mít i třeba na maágovi?

Oveckoun 07.02.2012 16:57

Chapu to spravne ze achivy pro battle net mohou byt napr 100 000 killu, Hand of Naaru atd? Protoze potom yb to bylo uzasny

Mixin 07.02.2012 16:54

No ještě, že se s Incsription rozhodli takhle, docela by mě nebavilo přejít na alchemii s mým dk a nebo s jejich stylem zase schánět knihy po jijich nevydařených pokuses i když si jich už po nějakou dobu pár skladuji kdyby něco. I když se scrollama mě moc nepotěšili jak je změnili na elixíry, takže už se nadali využít dohromady s flaškami. No osobně doufám, že dočkám trochu změn co se týče profesí a to se netýká jen Incsriptionu protože fakt nemám rád třeba jen jeden relic a ještě k tomu z valory a to v tomhle ohledu se to týče i jiných profesí.Ale celkové jsem zvědavý jestli udělají změny k lepší či horšímu v tomhle případě, protože nemám v plánu měnit svojí profesi.

cris 07.02.2012 16:04

super rychlost! este som sa do toho ani nestihol pustit na mmo, dik

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet