Top 10 nenáviděných dungeonů

  Top 10    10 top    Dungeony   

Když jsem tak začala zjišťovat, že nestíhám vydat další díl Top 10, který jsem měla naplánovaný, protože byl hrozně dlouhý, začala jsem přemýšlet o náhradě. Nějak tak jsem brouzdala internetem a narazila na spoustu diskuzí o dungeonech, které se nikomu nechtějí chodit. Spousta žebříčků jich měla jen asi pět a ne se všemi jsem souhlasila. Každopádně to stačilo k tomu, abych se inspirovala, a tak jsem se poptala veřejně na Facebooku. Odpovědí bylo hodně. A tak jsem udělala žebříček dungeonů, které jsou hnusné, nudné nebo natolik otravné, že je nikdo nechce chodit.

 

10. Razorfen

Já vám nevím. Ano, je to Vanilla dung. Ano, je to nostalgie. Ano, chodíte ho jen na nejnižších levelech. Ale já je oba nesnáším. Jak RFD, tak RFK. Oba dungy jsou dlouhé. Jsou hnusné. Buď chodíte ve stísněných uličkách, anebo v obrovských jeskyních. Všude jsou trny, prach a spoustu otravných bossů. A taky spousta vepřového na čtyřech nebo dvou nohách. Tu musíte někam skočit, pak zase šplhat a celý dungeon je tak chaotický, že občas nevíte, kam odbočit. Já se tam ztrácím. A patří mezi to malé množství dungeonů, které bych si ani z čisté nostalgie nezašla.

 

9. Nexus

Nexus jsem sem původně dávat ani nechtěla, ale když jsem se zeptala svých přátel na Facebooku, jaké jsou jejich nejméně oblíbené dungeony, spousta z nich odpověděla Nexus. To jsem nemohla úplně ignorovat. Když jsem kdysi ještě hrála na jednom nejmenovaném free WotLK serveru, chodila jsem dungeony ráda. A Nexus mi nevadil. Ale tehdy mě WoW bavilo ještě o trochu víc a bylo mi jedno, co jsem ve hře dělala. Hlavně, že jsem hrála. Když si to ale promítnu zpátky, Nexus je dlouhý. Jdete na jednu stranu, pak se musíte zase vracet. Všude spousta mobů. Na jednom místě, kde se trhá realita, můžete přepadnout přes římsu a většinou musíte skočit ze srázu a pak doběhnout (pokud nemáte priesta, který vás přitáhne zpátky). Takže nevoli ohledně Nexu i celkem chápu.

 

8. The Violet Hold

Spousta lidí jmenovala Violet Hold. Mně Violet Hold úplně nevadí, ale hlasy ostatních mě převálcovaly. Je fakt, že pokud je nějaký dungeon z WotLK (a teď už i Legionu), z Violet Holdu nejste úplně nadšení. Jste zavřeni v malé omezené místnosti. Nikam se neposouváte. Jen likvidujete vlny mobů a bossů, kteří přijdou na konci. Mobové chodí pokaždé odjinud. Navíc tu nepadá nic moc zajímavého, takže jste pak rádi, že už se tam nevrátíte. Opět jsem ho naposledy šla (WotLK verzi), když jsem dělala meta achievement pro Red Proto-Drake.

 

7. Maraudon

Blizzard v tomhle ohledu obdivuji. Neměla jsem tu čest si tento dungeon projít v časech Vanilly, ale vždy, když do něj vejdu, obdivuji jeho spletitost a velikost. Z designerského hlediska se tento dungeon vážně povedl. Ale je dlouhý. Fakt je zdlouhavý. A jestli se tu najde někdo, kdo hraje od Vanilly a napíše mi v komentářích, že nebloudí při hledání všech vchodů, za zvuku trubek a fanfár mu řeknu "Respekt". Protože já to neumím dodnes. A asi ani nechci. Protože když to zkouším, tak se vždycky tak moc ztratím, že si potupně sednu na zadek a aktivuji Hearthstone. Jasně, existuje LFG, ale vy se chcete pochlubit, že umíte najít vchody do všech instancí Maraudonu. No... já ne.

 

6. Caverns of Time: Escape from Durnholde

Ono to zas tak zle nevypadá. Prostě jdete osvobotit Thralla zpátky v čase, aby se nic nezvrtlo. Probojujete se do Durnholde, sejdete do sklepa a osvobodíte budoucího náčelníka Hordy. A pak začne to utrpení. Všechny NPC jdou rychleji, než je vaše chůze, a pomaleji, než je váš běh, abyste je mohli kdykoliv doběhnout a neztratili se vám z dohledu. Jenomže tady to leze vážně na nervy. Když se vybojujete z pevnosti, máte nasednout na koně a dojet do Tarren Millu. A tak jedete napřed. Sednete si na palouk před osadou, rozděláte táborák. Opečete si pavoučí nožičky z chlupatých osminohých potvor, které se vám pověsily na záda hned u řeky, a čekáte minutu, dvě... tři. A zelený Ježíš furt nikde. Tak se vydáte zpátky, jestli se náhodou po cestě neztratil. Prdlajz. Po cestě narazil na nepřátelské moby, se kterými už několik minut bojuje a vy sami dobře víte, jak pomalu ubývají HP oběma stranám, když se do sebe pustí. Thralle, pohni kostrou. Slimáku.

 

5. Dire Maul

Dire Maul mi velikostí vždycky připomínal spíše raid. Je to jeden z těch nechutně dlouhých dungeonů, které vás zaměstnají na pěkně dlouho... a ještě déle, pokud máte v partě neschopné hráče. Na některé je ta délka prostě moc, takže vám leavnou. Ano, Dire Maul je rozdělen ještě na několik dalších částí, ale já nemám ráda ani jednu z nich. Je hezké se tam pokochat, ale chodit se vám takovou dálku nechce. 

 

4. Caverns of Time: Opening the Dark Portal

Jestli existuje dungeon, který můžete popsat slovem "meh", je to asi Black Morass. Jak to znáte z Violet Holdu, máte zastavit tři vlny mobů s bossem na konci a většinou chránit ještě nějaké NPC. Jste v nezáživné bažině. Kolem se potuluje spousta havěti. Není tu nic, z čeho by vám spadla čelist. A čekání mezi vlnami je šíleně zdlouhavé. Naposledy jsem do něj vlezla, když jsem dělala reputaci s Keepers of Time.

 

3. Eye of Azshara

Tento dung nebyl prvním, které jsem v Legionu navštívila, zato byl prvním, který jsem tankovala. Když jsem na začátku zjistila, že mě Enhancement Shaman vůbec nebaví a nepracuje se mi s ním dobře, přešla jsem na Blood DK. Celkem jsem si věřila a celkem mě to i bavilo. Pak přišel Eye of Azshara. Otevřený prostor a spousta chození. A jakmile zabijete druhého bosse, začne foukat vítr a nepřestane až do konce. Takže když chvilku nedáváte pozor, může vás odfouknout na moby a ti vás rozcupují na kusy a vaši partu to taky extra nepotěší. A záživnost encounterů je v záporných číslech. Ne-bu-du to dě-lat.

 

 

2. Gnomeregan

Je potřeba k tomuhle něco říkat? Miliarda mobů, hnusný dungeon, když skočíte z výšky a zapomenete nahoře peta, good luck. Tohle byl první dungeon v historii, který jsem kdy šla. Nesnáším ho. Nenávidím. Svatý Ragefire Chasm u Hordy. Nevíte, co máte (nebo asi víte). Blizzarde, udělej světu službu a tenhle dungeon úplně zruš. Prosím. Ne. NIKDO HO NECHCE.

 

1. The Oculus

Překvapuje vás první místo? Mě překvapuje, kolik lidí se okamžitě ozvalo, že Oculus už nechce nikdy v životě vidět. Ano, zajímavé mechaniky, že můžete létat na dracích, které osvobodíte, ale znám jen pár z těch, kterým Oculus nevadí nebo ho mají dokonce i RÁDI! Já na Oculus naštěstí takové štěstí (nebo spíš smůlu) nemám, když expím novou postavu. Ale když už mě to do Oculu hodí... něco se ve mně pohne. A chci to mít rychle za sebou. Už jsem si vytvořila seznam, jak bych se pomstila lidem, kteří mě pěkně štvou:

3. Nucené sledování pořadu Prostřeno
2. Pasta na zuby místo náplně v Oreo sušence
1. Celý den dokola chodit Oculus

Jaký je váš neoblíbený dungeon?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Anketa

Jaký je váš nenáviděný dungeon?










Esperanta
Esperanta Dragon

Esperanta je autorem 629 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

milanko 28.08.2017 09:18

Zaujímavé že nikto nespomenul arcatrac a shatered halls. V shatered halls si nikdy nebol v bezpečí, ak si nemal aspoň dve ccčka tak sa to nedalo. Slzy v tom dungeonu boli reálne, bežne ta náhodne chargol enemy a padol si. Prípadne tam všade boli stealth assasini ktorý útočili zákonite keď tank pullol grupu.
A potom arcatraz. Tam bolo veľa nezabudnuteľných mobov ktoré mali 2-3 special ability a stačilo že si kýchol alebo chvílku nedával pozor a všetci boli mŕtvy. Prakticky každý pull mobov bol ako encounter na bossa. Zerekth Seeds na niekoho a shadow void na neho? mŕtvy. DPS nedáva pozor a Entropic Eye použije the Doom Countdown? mŕtvy. Felguard použije punt/mortal strike naraz? garantujem ti wipe. Nemáš detect invisibility? Ešte pred bossom ťa spoločne z mobami zabijú sucubi.
Nevravím že je to najnenávidenejší dung alebo extrémne ťažký (to bol magister terrace). Ale ten tlak ktorý musela groupa znášať celú hodinu je niečo hrozné. Samozrejme že prvý boss bol skoro nezabiteľný a keď si si myslel že to už ide tak tam hodil tu čiernu plošku a si mŕtvy, lebo dpskuješ a nevieš čo je pri tebe. Odporúčam rebríček najťažších dungeonov a toto tam spomenúť.

Morderon 28.08.2017 21:01

Z mého úhlu pohledu právě proto byly tyto dungy skvělé. Ano, při vydání TBC, navíc se všemi tehdejšími bugy, se prakticky nedaly dokončit, vše bylo brutálně těžké, ale když nyní vzpomínám zpětně a porovnávám, co si vybavím jako to nejlepší z wow dungů? Přeci když jsem poprvé dokončil Arcatraz nebo právě SH. Těžko se vzpomíná na wotlk, MoP nebo WoD dungy, poněvadž jejich směšná obtížnost (sem nepočítám Gold challenge) a beznadějná nuda způsobená farmením contentu, který se stal zbytečným v podstatě s otevřením prvního raidu daného datadisku, vedla k temu, že se žádným způsobem do paměti nevryly. S raidy to platí podobně. First kill Illidana nebo LK, to jsou nezapomenutelné věci. Vybaví si někdy někdo ToC nebo Dragon Soul? Já rozhodně ne.
Co dělá content contentem jsou odměny a způsob, jakým se jich nabývá. Pokud od počátku trvá vyčištění dungu 10 nebo 20 minut a lze je farmit dokola a dokola, je jasné, že během pár týdnů, pro někoho dokonce dnů, se stanou naprosto zbytečnou záležitostí. Trvá-li jeden run 2 hodiny a jde-li instanci farmit například jen jednou denně a nabízí-li konkurenceschopný gear, vydrží podstatně déle.

milanko 30.08.2017 15:47

@Morderon To máš pravdu, ale zober si to aj z popularity daného raidu. Na magtheridon si potreboval slušné dps, healerov ktorý vedeli klikať v správnu chvílu a fajn tanka. Hlavne vyklikávanie kociek bolo pre hráčov príliš obtiažne a nemali raid radi(ja som ho miloval). Deto gruul kde bol prvý boss príliš hard na taktiku ale bol parádny. Taký karazhan mal niekoľko bossov ktorý mali menšiu obtiažnosť než veľa heroic dungeonov. A ľudia ho najviac milujú... A zase je rozdiel obtiažnosť napr. bossa a obtiažnosť trashu ktorí ťa neférovo zabíja a napr. v sethek halls sa pred patchom muselo chodiť z jedným priestom ktorý chodil bez equipu všetko naagroval a nechal sa zabiť. Tiež mám najlepšie spomienky na tbc ale to môže byť aj tým že tam bol vyrovnaný pomer medzi pvp a pve a dopĺňalo sa to. Terajšie datadisky kašlú na pvp.

Esperanta 03.02.2017 15:15

Haha, jak tak koukám na tu anketu, začínám si říkat, jestli neudělám repositioning Dungeonů a neposunu ten Violet Hold alespoň na 3. místo.

Kreczmi 01.02.2017 09:58

tak ja asi patrim mezi tech par co maji Oculus rádi,ale musel sem tam byt s lidma co vi co delat s draky,i nejaky archiv sme tam udelali, zabit bosse jen se zelenýma drakama a jeste cosi...

kritik 01.02.2017 07:59

Trosku odbocim od tematu, ale zadnej dungeon za 12let mi neprisel tak otravnej jako jeden konkretni raid - Dragon soul, bylo to katastrofa uz jako aktualni kontent, katastrofa jako LFR ale ze vseho nejvic je to otravny jako solo farma, nekolik nepreskocitelnych rp eventu a snad nejotravnjesi encounter ve hre spine of Deathwing, ono se to nakonec lehce naucite jak tam skakat jak kokot sem tam ale delat to kazdej tyden je dost napor na nervovou soustavu a zrovna do tohohle raidu dali hned 3 mounty, nakonec jsem to vyresil tak ze jsem si udelal na altovi 7/8 normal save a farmil jen final bosse na Blazing Drake, kterej je potreba na achiev Awake the Drakes, po nekolika letech konecne padnul, ale tim uz s timto raidem koncim a o zbyly 2 mounty nemam zajem nestoji to za to ...

Esperanta 01.02.2017 08:23

Taky určitě udělám 10 nejhorších raidů, ale problém je, že já nikdy úplně neraidovala. Vždycky jsem se do raidu dosala přes lfr, takže to budu muset nechat na svých známých anebo na čtenářích, protože lfr se počítat nedá.

Morderon 01.02.2017 08:48

DS je ideálním příkladem toho, že když Blizzard nemusí či nechce, nedělá. Přístup ke hře, který předvedli v Cata a WoD, a co se pvp části týče tak i v Legion, mi zůstane navždy záhadou.

sedlin 01.02.2017 11:46

@Esperanta
No, radši bych raidy dělal něco jako 10 nejzábavnějších. Bo v raidy sů spíš zábavné (pokud je nejdeš po 150x..)

Esperanta 01.02.2017 11:47

@sedlin Určitě udělám, to je v plánu. Ale budete mi muset všichni pomoct.

Azzi 31.01.2017 16:57

Za mě je to rozhodně Violet Hold a Caverns of Time: Opening the Dark Portal. Tyhle dungy jsou udělaný, aby to vypadalo, že daný datadisk má hodně dungeonů a tím pádem je pořád co dělat. Pravda je však taková, že jsou odfláknuté a brutálně nudné. Když jsem se dozvěděl, že Violet Hold bude v Legionu, tak jsem měl chuť rozběhnout se hlavou proti zdi. Naštěstí se ho žádný M+ netýká a možná lehce na jeho obranu - portály jsou přece jen rychlejší.

MPosp 31.01.2017 14:23

Za ty tři roky, co znám a hraju WoW (free + offik), jsem do dungeonu vlezl asi tak 10x plus mínus. Poprvé, když mě kamarád "protáhl" se svým vyšším levelem nějakým z těch prvních, abych se oblékl, a pak jsem několikrát zkusil ten vyhledávač ... Oni mi ostatní vždycky utíkali (a já se tam chtěl rozhlédnout), něco mi furt psali do chatu (asi nadávali) a já nestíhal zároveň číst a bojovat (vlastně jsem vůbec nestíhal bojovat v té hektické záplavě oblud), pak jsem potřeboval na záchod (ve svém věku už chodím často) a vůbec, celé to tam na mě padalo a asi se ozvala i nějaká fóbie z uzavřených prostor (Nagrand je holt Nagrand).
Tak jsem na ně zanevřel a teď tam chodím jen když musím kvůli nějakému úkolu (resp. odměně z něho), sám, s postavou vyššího levelu a mám alespoň klid a čas se tam se vším seznámit. Jednou to ale bohatě stačí! )

MPosp 31.01.2017 14:55

Když to teď po sobě čtu, tak tomu chybí nějaké závěrečné konstatování, čili :
Dungeony nenávidím všechny, už jen to slovo je samo o sobě odpudivé a jak naberu úkol s tím ohavným symbolem modrého plovacího kruhu, ihned ho mažu!

sedlin 31.01.2017 12:00

Z uvedených mňa nebaví jen violet hold a Oculus. Maraudon je nuda, ale měl sem tam hodně štěstí na drop. Já bych uvedl i Deadmines. To je už tak ohrané až je to nudné. A některé části scarlet monastery sů taky nuda. Blackrock deps je taky dlůhé jak týdeň přted výplatů. Na vanille sme to s partu celé čistily asi 4 hodiny a to sme možna 1-2x wipli...
Osobně ale nesnáším obtížnost Raid Finder - to je kapitální nuda...

cerberos 31.01.2017 11:12

Nedá mi to prostě to musím napsat,ve vanillech dungeonů jsme jako mix-parta (každej byl z jiné země),měli wariora-tanka,nikdy nepullnul bosse či moby,pokud nedostal ode mně jako fire-mága intelect-buff,Cerb intelect for me!!!,celá parta byla z toho neštasná,ale zvykli jsme si na to a já samozřejmě mu automaticky buffnul intelectpokaždé jak jsme se sešli,byl spokojenej...

sedlin 31.01.2017 11:55

War přece intelekt potřebuje. Je to nejdů ležitější abilita
Taky si pamatuju jak mi v Backrock Deps padli boty akorát na priesta a tank (war) ně je sebral a pak v nich došel zbytek dungu. Prej měli víc staminy než ty jeho původní...

cerberos 31.01.2017 18:53

@sedlin jasně

cerberos 31.01.2017 10:59

bloudění ve starých vanilla dungů mi nevadilo,během cesty na dalších bossů,se bud kecalo nebo lootovalo např. v Maraudonu bylinky v cavern time: black moras,leathery nebo clothy,kecalo se a prostě srandičky..ono to záleží s jakou partou do dungů lezete

Esperanta 31.01.2017 11:00

Well, to rozhodně, mně by možná nevadil žádný dung, mít na to dobrou partu, ale tu nemám. Takže jsem to brala in general.

cerberos 31.01.2017 10:47

Já nenávidím a strašně mě to štve pokaždé když mě lfr hodí do violet hold jak na tom starém i novém,nuda nuda a nuda,zvedá se mi z něj žaludek,jinak se divím ty popsané jak psala Espe všechny mi nevadí kromě pitomý VIOLET HOOOLD! I HATE VERY MUCH

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet