Hunter v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/hunter

Nové schopnosti Hunterů

Cobra Shot (Level 81): Nová střela která bude dávat přírodní místo fyzického zranění. Bude sdílet cooldown se steady shotem. Toto dá hunterům alternativu k steady shotu proti těžce obrněným cílům, a máme talety v beast mastery stromu které z tohoto vytvoří jejích podpis.

Trap Launcher (Level 83): Po použití bude následující past vystřelena až do vzdálenosti 40 yardů. Toto umožní použít všechny pasti jako současný Freezing Arrow, jako důsledek Freezing Arrow odstraníme. 1 minuta cooldown. Bez globálního cooldownu.

Camouflage (Level 85): Hunter se dostane do zamlženého stavu který ho ochrání před ranged damage. Bude stále napadnutelný melee a AoE útoky, udělení nebo dostání damage přeruší tento efekt. Hunter se může pohybovat a pokládat pasti s tímto efektem a dostane bonus na útok při útoku z něho (při čemž se tento efekt přeruší).

Změny v hunterových zdrojích

Zde se dostáváme k základní změně u této classy.

  • Hunteři již nebudou používat manu, místo ní budou používat Focus. Focus se bude doplňovat podobně jako Energy. Nebude ovlivněna intelektem. Haste zrychlí její regeneraci. Hunteři průměrně dostanou 6 focusu za sekundu, o něco méně než 10 energy za sekundu u rogua. Níže je několik příkladů toho jak bude focus fungovat:
    • Steady Shot/Cobra Shot: Zdarma. Vygeneruje 9 focusu za střelu (nebo změní regenraci na 12/sekunda místo 6)
    • Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus
    • Aimed Shot/Multi shot: 60 Focus
    • Concussive Shot/Tranquilizing Shot: 35 Focus
    • Rapid Fire/Master's Call/ Disengage: 30 Focus

Změny v Schopnostech a Mechanikách



hunter

Navíc ke změnám uvedeným výše plánujeme úpravu některých dalších schopností a mechanik které dobře znáte. Tento seznam není v žádném případě vyčerpávající ale měl by vám poskytnout pěkný obrázek co se bude měnit v jednotlivých specializacích.

  • Velká změna bude odstranění munice. Hunter již nebude mít slot na munici. Veškerá munice kterou hunter měl bude změněna na šedý prodejný předmět. Existující toulce budou změněny na velké batohy - ale každý hunter bude moci mít pouze jeden a ne-hunteři z této změny nebudou mít žádný užitek. také nebudeme dělat žádné nové toulce.
  • Zacházení s petem se také změní. Hunteři budou mít dva typy petů: aktivní a uložené. Hunteři budou moci mít tři aktivní pety (možná pět pro beast mastera) a budou mít možnost mezi nimi měnit kdykoliv budou mimo boj bez toho aby museli jít do města. Také budou moci mít velké množství petů skladem ve stájích, hunteři stále budou muset navštívit místního stable mastera, ale tato změna by měla poskytnout dostatek prostoru na uskladnění mnoha spirit beastů které se budou pohybovat Azerothem.
  • Hunteři nyní budou začínat s petem dle jejich rasy na levelu 1 a budou si moci ochočit jiného na levelu 10. Také budeme měnit spoustu rodin petů tak aby poskytovali důležité buffy a debuffy. Tato změna dovolí hunterům měnit peta podle složení skupiny. cílem je aby všichni peti byly podobným přínosem k damage některé ze změn které plánujeme jsou uvedeny níže:
    • Wind Serpent: Poskytnou debuff který zvýší množství obdrženého spell damage (slabší verze warlockovi curse of elements).
    • Ravager: Poskytnou debuff který zvýší obdrženou physical damage (slabší verze warriorovy Rampage).
    • Hyena: Poskytnou bleed damage (slabší verze druidovy mangle).
  • Stingy a další periodické efekty budou profitovat z hastu a critical striku. Zrychlené DoTy nebudou mít kratší dobu trvání ale místo toho přidají tiky navíc.
  • Viper Sting bude přidávat 9 focus každé 3 sekundy.
  • Posilujeme huntery jako ranged classu. Od teď bude začínat se schopnostmi na dálku od levelu 1 a budeme odstraňovat některé melee schopnosti, například monggose bite.

Nové talenty a změny v talentech

  • hunterBest Mastery bude mít talent nazvaný Careful Aim, který zvýší poškození dalšího steady shotu nebo cobra shotu. ale také prodlouží dobu vyvolávání těchto schopností. Cílem je vytvořit z těchto schopností slušný úvodní damage zvláště ve spojení s novou schopností camouflage.
  • Beast Masteři také budou mít talenty k tomu aby Cobra Shot byl superiorní k Steady Shotu, například Longetivity bude zkracovat dobu vyvoláváni cobra shotu na 1,5 sekund.
  • Rapid Recuperation způsobí že rapid fire vám ihned přidělí 20/40/60 focusa způsobá že rapid killing vygeneruje 3 fucus za sekundu.
  • Thrill of the Hunt vám dá focus když dáte critical strike.
  • Hunter vs Wild zvýší hunterovu regeneraci focusu když jeho pet bude svázán, omráčen nebo znehybněn.

Pasivní bonusy z Mastery



Beast Mastery

  • Zranění na Dálku
  • Haste
  • Zranění Peta
    • Mnoho ze současných pasivních talentů na zvýšení damage peta již v talentech nebudou. Místo toho budou obsaženy v mastery.

Marksmanship

  • Zranění na Dálku
  • Armor Penetration
  • Dvojitý Útok
    • Hunter bude mít šanci na vystřelení volného útoku mimo global cooldown za 50% damage.

Survival

  • Zranění na Dálku
  • Critical Strike pro útoky na dálku
  • Elementální Zranění
    • Hunterovy ability jako například pasti, balck arrow a explosive shot budou dělat elementální zranění následujících typů: Arcane, Fire, Frost, Nature a Shadow.


Naposledy upravil/a Wrent 20.11.2010 v 12:26:48.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Snake Plisken 11.04.2010 17:17

měli tam dát místo Camouflage radši něco co vás na 1 minutu změní v peta a budeš udělovat meele dmg když už se k tobě dostane nějaký ten warr nebo rogue

Dreadlord 11.04.2010 15:00

Focus bude podla mna rovnaky princip ako u DK s Runic powa...len hunt nebude potrebovat runy na pouzivanie abilit aby si focus generoval len to bude mat ako rogue podla mna tie runy len spestria hru a btw jedina tato zmena sa mi v Cataclysm paci

Javorovej 11.04.2010 14:52

Teda, pet od prvního lvlu... jo. To se dá překousnout lehce.Nahrazení freezing Arow je skvělý.Focus, pokud to bude nastavený tak aby to zbyečně nezdržovalo a dalo se s tim v BG a PVE nadělat stejný paseky jako doteď s manou, tak to schvaluju.Ale sou tam i dvě maličkosti, který mě doslova děsej. Camouflage (Level 85) ... to je dost špatnej vtip. (další pasivní abilita jako je deter. to tam nemůžou dát něco zajímavějšího?)A pak to jejich odstraníme nějaký útoky na blízko. to bude stát spoustu hunterů život.už takhle s randet nemůžou útočit když se jim někdo dostane na tělo.

Skyneo 11.04.2010 14:24

Mno ja nwim....stablemaster super! focus bude maras hard...pac si vemte pry aimeda bude brat podle blizzu cca 60focus... 2 hity a cekani(s low eq a crrit no chance focus regen) uz ted je hunta nerf na 1v1 a co teprve s focusem?... peti uz od 1 lvlu nice pac od 1-10lvlu je 68% combatu s creepama mele...a s temi pety to tak podle mne nebude blizzardi se mneni jak moje fusekle takze azeroth podle toho co kuti poslednich 5 let upe rozkopou( podle mne to budou chtit prizpusobit deckam) a prece nemuzou udelat huntu OP kdyz blizzardy bavi jen palochove nebo warriori (kdo neveri nehral wotlk)

Kalon 11.04.2010 11:42

mno šípy bylo vždycky otravné kupovat a tak to uvítám... a pet už od prvního lvlu je taky docela přijatelný.. stejně se do 10. lvlu člověk vyxpí během hodiny.. a ta možnost si změnit peta od 10. lvlu zůstává, tak není co řešit. ten focus bude zajímavý... hlavně v porovnání s mágem jako dps.. každopádně se těším.. hunt je můj oblíbenec a tohle zní dobře.. a rozhodně to není zlehčení

Kalon 11.04.2010 11:10

No ja jsem lehce zklaman .... hraju za huntra uz od tbc a vzdy me delali problem rogunove a ted s nima bude jeste vetsi problem :-) P.S : rogunu taky mam a davat huntra je lehky uz ted

Nesqvik 11.04.2010 09:56

Ten focus v raidu bude pohoda -> odpálíte vše a stejně musíte použít Steady Shot pro regeneraci Focus (navíc máte vše na cd takže nic jiného nezbývá). Než dodjde CD, měli bychom mít už hodně focusu na shoty a pořád dokola. Horší to vidím v PvP, tam se moc SS nepoužívá a když dojde ...

Snake Plisken 11.04.2010 09:14

ten focus sa mne moc nezdá ale inac sa mě to líbí

Suriencz 11.04.2010 09:10

No toho focucu se celkem bojím..bude težké udržet maximalní dps na raidu..spíše me ale zajímá jak to bude s gemama ktere ted mam na ArP. po vydání datadisku mi zmizí nebo se nahradí automaticky na agilitu? no necham se překvapit

NatalieBartu 11.04.2010 03:35

no já bych řek Human - VlkDwarf - medvědNElf - panterdraenei - to nwm, ale tipuju že taky panterork - skorpion troll - raptortauren - nějaký ptákUndead - netopýr nebo taky možná vlkaBElf - Dragonhawk, možná Rys (lynx)pouze domněnky nebrat vážně

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet