Hunter v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/hunter

Nové schopnosti Hunterů

Cobra Shot (Level 81): Nová střela která bude dávat přírodní místo fyzického zranění. Bude sdílet cooldown se steady shotem. Toto dá hunterům alternativu k steady shotu proti těžce obrněným cílům, a máme talety v beast mastery stromu které z tohoto vytvoří jejích podpis.

Trap Launcher (Level 83): Po použití bude následující past vystřelena až do vzdálenosti 40 yardů. Toto umožní použít všechny pasti jako současný Freezing Arrow, jako důsledek Freezing Arrow odstraníme. 1 minuta cooldown. Bez globálního cooldownu.

Camouflage (Level 85): Hunter se dostane do zamlženého stavu který ho ochrání před ranged damage. Bude stále napadnutelný melee a AoE útoky, udělení nebo dostání damage přeruší tento efekt. Hunter se může pohybovat a pokládat pasti s tímto efektem a dostane bonus na útok při útoku z něho (při čemž se tento efekt přeruší).

Změny v hunterových zdrojích

Zde se dostáváme k základní změně u této classy.

  • Hunteři již nebudou používat manu, místo ní budou používat Focus. Focus se bude doplňovat podobně jako Energy. Nebude ovlivněna intelektem. Haste zrychlí její regeneraci. Hunteři průměrně dostanou 6 focusu za sekundu, o něco méně než 10 energy za sekundu u rogua. Níže je několik příkladů toho jak bude focus fungovat:
    • Steady Shot/Cobra Shot: Zdarma. Vygeneruje 9 focusu za střelu (nebo změní regenraci na 12/sekunda místo 6)
    • Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus
    • Aimed Shot/Multi shot: 60 Focus
    • Concussive Shot/Tranquilizing Shot: 35 Focus
    • Rapid Fire/Master's Call/ Disengage: 30 Focus

Změny v Schopnostech a Mechanikách



hunter

Navíc ke změnám uvedeným výše plánujeme úpravu některých dalších schopností a mechanik které dobře znáte. Tento seznam není v žádném případě vyčerpávající ale měl by vám poskytnout pěkný obrázek co se bude měnit v jednotlivých specializacích.

  • Velká změna bude odstranění munice. Hunter již nebude mít slot na munici. Veškerá munice kterou hunter měl bude změněna na šedý prodejný předmět. Existující toulce budou změněny na velké batohy - ale každý hunter bude moci mít pouze jeden a ne-hunteři z této změny nebudou mít žádný užitek. také nebudeme dělat žádné nové toulce.
  • Zacházení s petem se také změní. Hunteři budou mít dva typy petů: aktivní a uložené. Hunteři budou moci mít tři aktivní pety (možná pět pro beast mastera) a budou mít možnost mezi nimi měnit kdykoliv budou mimo boj bez toho aby museli jít do města. Také budou moci mít velké množství petů skladem ve stájích, hunteři stále budou muset navštívit místního stable mastera, ale tato změna by měla poskytnout dostatek prostoru na uskladnění mnoha spirit beastů které se budou pohybovat Azerothem.
  • Hunteři nyní budou začínat s petem dle jejich rasy na levelu 1 a budou si moci ochočit jiného na levelu 10. Také budeme měnit spoustu rodin petů tak aby poskytovali důležité buffy a debuffy. Tato změna dovolí hunterům měnit peta podle složení skupiny. cílem je aby všichni peti byly podobným přínosem k damage některé ze změn které plánujeme jsou uvedeny níže:
    • Wind Serpent: Poskytnou debuff který zvýší množství obdrženého spell damage (slabší verze warlockovi curse of elements).
    • Ravager: Poskytnou debuff který zvýší obdrženou physical damage (slabší verze warriorovy Rampage).
    • Hyena: Poskytnou bleed damage (slabší verze druidovy mangle).
  • Stingy a další periodické efekty budou profitovat z hastu a critical striku. Zrychlené DoTy nebudou mít kratší dobu trvání ale místo toho přidají tiky navíc.
  • Viper Sting bude přidávat 9 focus každé 3 sekundy.
  • Posilujeme huntery jako ranged classu. Od teď bude začínat se schopnostmi na dálku od levelu 1 a budeme odstraňovat některé melee schopnosti, například monggose bite.

Nové talenty a změny v talentech

  • hunterBest Mastery bude mít talent nazvaný Careful Aim, který zvýší poškození dalšího steady shotu nebo cobra shotu. ale také prodlouží dobu vyvolávání těchto schopností. Cílem je vytvořit z těchto schopností slušný úvodní damage zvláště ve spojení s novou schopností camouflage.
  • Beast Masteři také budou mít talenty k tomu aby Cobra Shot byl superiorní k Steady Shotu, například Longetivity bude zkracovat dobu vyvoláváni cobra shotu na 1,5 sekund.
  • Rapid Recuperation způsobí že rapid fire vám ihned přidělí 20/40/60 focusa způsobá že rapid killing vygeneruje 3 fucus za sekundu.
  • Thrill of the Hunt vám dá focus když dáte critical strike.
  • Hunter vs Wild zvýší hunterovu regeneraci focusu když jeho pet bude svázán, omráčen nebo znehybněn.

Pasivní bonusy z Mastery



Beast Mastery

  • Zranění na Dálku
  • Haste
  • Zranění Peta
    • Mnoho ze současných pasivních talentů na zvýšení damage peta již v talentech nebudou. Místo toho budou obsaženy v mastery.

Marksmanship

  • Zranění na Dálku
  • Armor Penetration
  • Dvojitý Útok
    • Hunter bude mít šanci na vystřelení volného útoku mimo global cooldown za 50% damage.

Survival

  • Zranění na Dálku
  • Critical Strike pro útoky na dálku
  • Elementální Zranění
    • Hunterovy ability jako například pasti, balck arrow a explosive shot budou dělat elementální zranění následujících typů: Arcane, Fire, Frost, Nature a Shadow.


Naposledy upravil/a Wrent 20.11.2010 v 12:26:48.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Snake Plisken 11.04.2010 02:20

#mikelaha takze protoze hunta bude mit peta od 1. lvlu peta a protoze nebudou muset vyrabet neco co si mohli vytvorit(eng) je podle tebe noobacke?a ted se te chci zeptat polozil si aspon lich kinga kdyz rikas jak je to lehke?jinak s tim fokusem no rek bych ze to bude nerf

NatalieBartu 11.04.2010 01:24

zajímavé změny pro huntera....ale sem zvědavej jak si zvyknem na focus............

NatalieBartu 11.04.2010 00:19

hunter nebude pouzivat sipy a naboje? a pet od lvl 1, blizz sa nam zblaznil to wow speje k zaniku, kazdym updatom je to lahsie a stvorene ako pre noobacke decka! ja z wow koncim okamzite ako vyjde catalysm

Horde 10.04.2010 23:33

Hunter je můj main character a ty změny zní docela slibně.... ale příliš mi nesedí ti peti na začátku, to už pak nebude ono. Příjde mi lepší ta současná podoba, kdy si hunter vybere zvíře sám. Hlavně ale by měli překopat velikost petů. Třeba já hraju s dragonhawkem a docela mě štve, že je tak komicky malej ve srovnání s divokými dragonhawky, kteří poletují před Silvermoonem. Jen nevim, jestli to tak má být nebo jestli to není bug, protože přeci jen hraju na neoficiálním serveru.

Zellar 10.04.2010 22:29

Ja bych rekl ze ti zacatecnicky pety najdete v Argent Turnament, protoze tam ma kazda rasa sveho prodovace, kteri prodavaji specificke non-combat pety k svym rasam. Teb si jen vzpominam ze orkove maji skorpiona, aleje to jen muj nazor.

Thabras 10.04.2010 21:47

Hram za hunta skoro 2 roky a tie zmeny sa mi pacia. Sice na focus sa bude tazko zvykat. Ale zmena je zivot. Sice neviem si to predstavit ako hunter s focusom udrzi top DPS v PvE. Ale tak mozno to bude uplne inak ako si to predstavujem ... Ale inak spokojnost. A velke plus k Stable mastrovy. Bolo to fakt onicom uz na TBC 2 miesta pre petov to bolo uplne hrozne. K tym petom na zaciatku hry. Tauren nemusi mat toho ptaka, lebo v cataclysme sa Mulgore taktiez zmeny a mozu tam dat nove beast formy .K undead huntorvy by som povedla ze bude mat netopira na zaciatku. Ale inak suhlasim stym co napisal Vepra k ostatnym rasam.

Thabras 10.04.2010 20:48

Moc se mi ten focus nezdá, nebo si ho spíš nedokážu představit, asi to úplně změní způsob hraní a bude se muset víc šetřit než s nekonečnou manou. Jinak ostatní změny celkem dobrý.

Thabras 10.04.2010 20:24

ja by som belfovi skorej dragonhawka ako macku no a undead moze mat napr dakeho plaguehounda sice ti su myslim demoni ale mozno to zmenia

Javorovej 10.04.2010 19:52

Překrásny obrázek obrazek te night elfky nahoře

Vesemir 10.04.2010 18:57

taureni by mohli mit koda jako peta kodo powa!

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet