Q&A - otázky od různých zahraničních webů

  battle for azeroth    Q&A   

Před nedávnem se v Americe pořádal tvz. Pax East, kde se každoročně schází herní vývojáři a jejich fanoušci. Několik zahraničních webů zde vyzpovídalo různé vývojáře z Blizzardu a tématem nebylo nic jiného než Battle for Azeroth.

 

Obsah:

 

Důležité body

  • Nové počasí bylo implementováno do alphy.
  • Všechny sběratelské achievementy včetně mountů a petů se v Battle for Azeroth zvýší.
  • Azerit by měl mít schopnosti, které se nebudou měnit když přehodíte specializaci. Takže pravděpodobně budete muset přehazovat zbroj. Vracíme se tedy zpět do dob, kdy jsme museli mít různé typy zbroje pro různé specializace.
  • Bude nový typ Pet Charmu a odměny, které budete moci získat jen s ním. Též jej budeme používat ke koupi upgrade kamenů. Staré charmy budou pořád ve hře, ale budeme s nimi moci koupit jen již existující odměny.

 

WoWChakra

WoWChakra si vzali na paškál Matta Gosse a Patricka Dawsona:

  • Noví peti a jejich schopnosti jsou na cestě.
  • Thrall je pořád tady!
  • I když micro-holidays nedávají žádné trvalé odměny, alespoň nám umožnují se odreagovat a dělat něco jiného než zabíjet bosse a řešit různé příběhy na Azerothu. (pozn. red.: Tak moc dík, Blizzarde. Appreciated.)
  • Guild Interface bude brzy předělán a bude do něj přidána Community Feature.
  • Z Island Expeditions budete moci získat různé tématické odměny dle rozdílných civilizací, které potkáte. Například pokud na ostrově porazíte Mogu, získáte i odměnu, která bude jejich kulturou inspirovaná.
  • Battle for Azeroth War Campaign bude mít podobnou funkci jako Class Hall Campaign, která posouvala příběh v Legionu.

 

TradeChat

Panser měla rozhovor s Jeremym Feaselem a Frankem Kowalkowskim.

  • Island Expeditions budou pro 3 hráče a nepůjde je solovat. (pozn. red.: No uvidíme. *wink wink Mionee*)
  • Zatím nejsou žádné plány pro solo challenge jako byl Mage Tower, ale Blizzard má plno nápadů na Brawler's Guild nebo další typy solo obsahu, který budou moci sledovat další lidé.
  • First Aid byl odstraněn, protože se změnil design hry. Povolání mají nyní mnoho vlastních self-healing abilit, takže mnohdy bandage ani nepoužívají. Nyní budou First Aid skilly rozděleny mezi různé profese.
  • I když Warfronts budou vyžadovat mnoho hráčů, solo hráči stále budou mít co dělat a budou se moct dostat do queue okamžitě.
  • Všechny sběratelské achievementy včetně mountů a petů se v Battle for Azeroth zvýší. (pozn. red.: You don't say, Captain Obvious.)
  • Nové počasí bylo implementováno do alphy.

 

Hazelnuttygames

Hazelnuttygames též vyzpovídali Jeremyho Feasela a Franka Kowalskiho.

  • Advanced NPC byla příliš chytrá a zákeřná a tak je museli upravit.
  • I když by byly Island Expeditions zajímavé pro esport, zatím s nimi nejsou žádné plány.
  • Paragon treasure box systém bude ve hře ponechán, ale chtějí odsoupit od low drop-rate mountů jako odměny.
  • Bude nový typ Pet Charmu a odměny, které budete moci zítkat jen s ním. Též jej budeme používat ke koupi upgrade kamenů. Staré charmy budou pořád ve hře ale budeme s nimi moci koupit jen již existující odměny.
  • Pet battle obsah bude mít v Battle for Azeroth opět world questy a peti dostanou zajímavé možnosti. Například jsou tu nové kočky, slepice a třeba i nové slepičí "účesy" a také nové battle pet mechaniky. Také bude i nový pet battle dungeon, ale ne hned u startu datadisku.
  • Questline pro Uunu přinesla novou technologii, během které se pet mění v návaznosti na kritéria, která hráč splnil. V podstatě budete moci vylepšovat peta tím, že například promluvíte s NPC a pet dostane batoh.

 

MMO-Champion / BlizzardWatch

MMO-Champion a BlizzardWatch vyzpovídali Senior Producera Travise Day a Senior Concept Artistu Jimmyho Lo.

  • Až na Stromgard pro nás nemají ohledně Warfronts žádné novinky co se týče dalších lokací.
  • Některé Artifact appearances budete moci používat i na jiných specializacích, ale to se bude lišit případ od případu, aby se zachovala logika z hlediska lore.
  • Kdo vlastně zaútočil první? Pravděpodobně všichni dojdete k tomu, že Sylvanas zapálila Teldrassil, ale má v tom Horda opravdu prsty? A co Anduin? Jak moc bude poháněn pomstou? A zaútočí na Undercity, jen aby něco dokázal nebo zaútočí, protože to pro Alianci bude strategicky výhodná pozice?
  • Questění po kapitolách, jak bylo třeba v Suramaru, bude i v Battle for Azeroth. Máme teď nová města jako je Boralus a Zuldazar a ty budou hodně zapojeny do War Campaign.
  • Je možné, že vylepšená umělá inteligence z Island Expeditions bude postupně implementována mezi různé rare a random moby.
  • Azerit by měl mít schopnosti, které se nebudou měnit když přehodíte spec. Takže pravděpodobně budete muset přehazovat zbroj. Vracíme se tedy zpět do dob, kdy jsme museli mít různé typy zbroje pro různé specializace.
  • Jak budete navyšovat svou sílu, traity se budou navyšovat také a více specificky, ale na nižších levelech, hlavně na questing gearu, to bude víc generické.

 

Invenglobal

Invengloval udělali rozhovor se Senior Producerem Travisem Day a Senior Concept Artistou Jimmy Lo a se senior designerem Steve Burkem.

  • Když se komunita nedávno ptala, jak to bude s unikátními class buffy v raidech a jestli nebude hrozit, že některé budou horší než ty zbylé, Blizzard odpověděl, že nebude na škodu, když každé povolání bude unikátní a bude moci něčím specifickým přispět raidu. Ale samozřejmě by byl problém, kdyby některá povolání byla kompletně znevýhodněna oproti ostatním a v raidu nikdo je pak nechtěl.
  • Minimální systémové požadavky budou v Battle for Azeroth zvýšeny. To tak dá Blizzardu více svobody ohledně nových efektů počasí a systému. V minulosti byli schopni udělat podporu pro 32 bit systém tím, že udělali několik hodně podivných úprav, aby uvolnili místo. Například vrykulové byli uloženi jako hratelná rasa, i když hratelní vůbec nebyli a uvolněním této staré rasy mohli Demon Hunteři na 32 bit systému hrát.
  • Z hlediska lore je G'huun méně mocný než Staří Bohové.
  • Příběh, který povede k patchi 8.0 má ještě plno mezer. Blizzard se chce postarat o to, aby to skončilo tím, že Horda si bude myslet, že vše začala Aliance a naopak. Travis také řekl, že si nemyslí, že je Sylvanas zlá. Je pouze agresivní a chce ochránit svůj lid.

 

Vanion

Vanion a Tonton udělali rozhovor s game deisgnerem Mattem Gossem a technical directorem Patrickem Dawsonem.

  • Vývojáři jsou si vědomi frakčního nesouměru v hardcore raid guildách a mají nějaké nápady, jak tohle napravit, ale zatím nic konkrétního.
  • Blizzard nechce, aby byli lidé nuceni změnit své postavy na Allied rasu jen kvůli určitým raciálkám, a klidně je pozmění, když to bude nutné.
  • Bylo hodně důležité navrhnout druidské formy pro Zandalari a Kul Tirany tak, aby byly zajímavé, protože vybavení druidů není většinu času vidět.
  • V plánu jsou další tajemství jako byl třeba Phathom Dweller a podobně.

 

Co vás z rozhovor zaujalo nejvíce? Osobně jsem zvědavá, jak to Blizzard vymyslí s celým konfliktem tak jako to bylo na Broken Shore.

Diskuze

Randy 17.04.2018 16:47

Veľa zaujímavých noviniek Viem, že so mnou veľa ľudí nebude súhlasiť, ale som rád, že budeme mať opäť viac typov zbroje, dosť mi to chýbalo v Legione, že som mal stále ten istý gear pre všetky špecializácie :P

Martins911 17.04.2018 16:57

Stejný gear pro několik spec.????? Každá spec. potřebuje jiné ench. staty by mě zajímalo co jsi hrál.

Jikonekt 19.04.2018 11:49

@Martins911 Vážne? V legionu jde enchantovat jen prstýnky, náhrdelník a plášť (možná ještě něco, na co sem teď zapomenul :_). Doba, kdy šla oenchantovat téměř celá zbroj a ty enchanty hrály výraznější roli, je vážně dávno pryč :_)

Jikonekt 19.04.2018 12:19

@Martins911 Ale ais si myslel enh. staty a ne ench. to pak smysl dává...

Žvejkyn 17.04.2018 16:26

Někde jsem četl, že guildy mají přejít na nějaké "Comunity" nebo tak nějak. Bylo by možno o tom nějaký info ? Kupříkladu mě zajímá, jestli bude v BfA možné být v guildě na jiném realmu (nemyslím DT/BB ale ty co nejsou spojené) a raidovat, questit atp. technologie ve hře už na to myslím je.
Kdy se plánuje prepatch před BfA ?

Miťosk 17.04.2018 15:16

dufam ze Rexxar da hordnu znovu do kopy ako to uz raz spravil

godlike 17.04.2018 07:15

Sylvanas není zlá jen agresivní...hmm to zní jako naděje že se dožije konce BfA což jen uvitám.

Martins911 17.04.2018 15:40

Naopak udělat na tu mrchu raid

Heakler 17.04.2018 19:03

Však to je jasný, že není zlá.. To jen ti zlý Alíci z ní pořád dělají Garroshe 2.0!

Zug 17.04.2018 19:53

Dobrá ale taky rozhodně není. A neutrálové nebombardují civilisty (většinou. Takový Thrawn ze Star Wars třeba jo. ) . Ale co už. Ať se z ní stane sebevětší magor, tak bude pořád moje oblíbeňkyně.

Heakler 17.04.2018 20:34

@Zug Neříkám, že je dobrá Je pouze agresivní a chce ochránit svůj lid :P

Walther 17.04.2018 23:16

@Heakler no jo, ale vyvolat válku je tak trochu pravý opak ochrany lidu.

Heakler 17.04.2018 23:20

@Walther Travis Day řekl, že si bude Horda myslet, že vše začala Aliance a naopak.
Vlastně si Aliance začala už v Silithusu, když tam Horda začala těžit Azerit.

Zug 18.04.2018 12:14

@Walther Historie nesouhlasí. Už od dob Římanů (i dřív, ale tahle taktika byla hodně častá hlavně u nich) se snažili všichni všechny navzájem ovládnout. Důvod? Ochrana státu/říše/království. Není to hezká věc, ale stává se to, nebo stávalo (záleží na úhlu pohledu), po většinu existence lidstva.

godlike 18.04.2018 15:25

@Heakler Nakonec vyjde najevo že v tom všem má prsty N´zoth.Myslím v celé té válce..když se dva bijou třetí se směje

Esperanta 18.04.2018 16:01

@godlike Aliance i Horda jsou hovada. Dokážou přitáhnou válku i do cizí země, viz Pandaria, a ani jedna strana nečučí pod nohy. Dle mého dostanou po držce úplně stejně a ještě toho budou litovat, že se do sebe pustili.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Martins911 18.04.2018 16:33

@Esperanta asi dost lidí tak nějak cejtí že tenhle datadisk bude předzvěstí něčeho většího.

Heakler 18.04.2018 20:57

@Zug Ale tohle mě docela dostává, že lidi odsuzují dobyvačné války ve Warcraftu, jako nějaký hrozný válečný zločin...

Zug 18.04.2018 21:22

@Heakler Ne asi. Pořád dokolečka a dokola poukazuji na naší vlastní historii a její války... ale ne. To prej prostě není argument. Protože rasy Wacraftu, které i přes všechnu svojí magii pořád mají mentalitu středověkého sedláka, jsou evidetně mnohem pokročilejší jak my, lidé Země, a jsou to pouze zlý Horďáci, kteří rozpoutávají války "just for fun"... což je teda asi i pravda, protože Aliance je Lawful Super Good a happy friendship kingdom. Díky bohům za Genna a Rogerse. Pozdější nemám rád ani jako charakter, ale aspoň dávají věci do pohybu.

Heakler 19.04.2018 00:06

@Zug Tak tak.. Někteří prostě nechápou, že OSN breptá nad každým vpádem do cizí země teprve od konce WW2.. Přičemž předtím si také země navzájem dobývali území jedna radost Ale tak Alíci = Sluníčkáři, co po nich chceš, hehe

Esperanta 19.04.2018 00:09

@Heakler Já vám nevím, já nemám ráda konflikty a války ani normálně. To že někomu klidně nakopu prdel, když se se*e do něčeho nebo do koho nemá, to už je věc druhá.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Zug 19.04.2018 07:27

Ale ano, samozřejmě. OSN dělá se svojí neustálou intervencí dobře. Nikdo nemá rád válku a konflikt. Nikdo normální. Ale o to jde - ve WC není žádná mezinárodní organizace. Jsou tam dvě říše, které se liší jak jejich frakční barvy, vždycky se nesnášeli a jejichž obyvatelé jsou většinou neinformovaní sedláci. Jestli tenhle datáč jednou pro vždy uzavře tuhle kapitolu, ať frakční válkou nebo ne, tak hurá.
Taky pamatovat, že WoW je hra a ta hlavně slouží k relaxaci a ke filtrování více agresivních pudů, pokud potřeba. K simulaci snad nereálných scénářů. Dokud jeden dokáže rozlišit virtuální svět od toho reálného, tak jsme v pohodě.

Horm 20.04.2018 13:58

@Esperanta Jsem zvědavý jestli jednoho dne přijde Blizzard s myšlenkou třetí hráčské strany Horda-Aliance-třeba Neutrálové ( nájemní žoldáci, osvícení klerici a jiní, kteří nejsou ani pro jednu stranu ). Rozhodnou se třeba pracovat pro Pány chaosu nebo pro Khadgara :-))) nebo se prostě odtrhnou od stávajících aliancí. Zatím se to vše kupí na jednu velkou hromadu, ale to není možné dlouho udržet. Každá rasa, každé království atd. má i jiné závažné problémy než války. Po dlouhých letitých bojích prostě docházejí bojovníci, zdroje všeho druhu, ale i chuť pokračovat nebo začínat další pře. . . . Chápu, že WOW je hlavně o boji, ale když se stále řeší lore a lore realita byla by skutečná wow realita liná - Většina populace aliance i hordy mrtvá, zmrzačená nebo na pokraji hladomoru.

Esperanta 20.04.2018 14:18

@Horm O tomhle už taky plánuju článek. Celkově většina Hordy i Aliance už by fakt měla být naprosto zmasakrovaná a vyčerpaná, tak jak jsi podotkl. Nevím, kde se jim pořád bere tolik hrdinů. Z reálného hlediska by se ta planeta nemohla už ani pořádně bránit proti Legii.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Martins911 16.04.2018 15:39

Ta změna počasí spočívá v čem? krom toho že občas zaprší

Esperanta 16.04.2018 16:55

To neupřesnili. Bylo to v ohodně rozhovorech a nic konkrétního. Lognu se do alphy a zjistím.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet