Warbingers: Sylvanas

  Warbingers    Sylvanas    Teldrassil   

Minulý týden vyšlo první video ze série Warbingers, které vyprávělo příběh Jainy prostřednictvím námořnické balady. Dnes se však podíváme na jinou postavu. S temnější a pohnutější minulostí. Řeč je o Sylvanas Windrunner, nynější náčelnici Hordy, která nyní vede válečné tažení skrze Darkshore až k Teldrassilu. A video začíná právě u něj... Pro ty z vás, kteří nerozumí anglicky, si během pár dní opět připravujeme české titulky.

 

 

Konečně jsme se dozvěděli, kdo opravdu zapálil Teldrassil. Co říkáte na to, jak se Sylvanas vyvinula jako charakter? Pojďte si zadiskutovat na Discord WoWfanu!


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

PredatorThe 31.07.2018 21:29

Mně se to líbí
začíná se to měnit v takové Game of Warcraft uvidíme co bude dál ...

Jikonekt 31.07.2018 22:22

Jakože Sylvanas = Cersei a Anduin = Jon Snow?

eKze 01.08.2018 08:44

@Jikonekt tak hlavně ne jen Cersei

Zakys 31.07.2018 21:07

Hodně luxusní...Je jasné že má na to každý jiný uhel pohledu ale mě Blizzard snad nikdy nezklamal co se týče LoRE...Prostě to má stále pokaždé gráády ať se děje co se děje. Fandím všem!!! Určitě to bude mít zajímavý půběh a plno překvapení ! Bomba!!

Zug 31.07.2018 21:16

Díky bohům za pozitivní lidi jako ty.

kritik 31.07.2018 20:26

To jsem ani nevedel ze Hitler mel sestru .....(aneb az dobijeme Moskvu, srovname ji se zemi a zalijeme vodou a vznikne velke jezero ....) .....no je videt Chris Metzen uz story nepise, kdo tohle vymyslel to musela byt hlava, ale co dalsi hordak si podepsal vlastni rozsudek smrti.

Walther 31.07.2018 20:18

Jasně; teď je to lazy-writing. Když Blizzard naprosto odflákl závěrečnou dějovou linku mezi Illidanem, Tyrande a Malfurionem, všichni se obouvali do dvou ze jmenovaných charakterů. Jsem rád, že se konečně Warcraft zase vrací do původního kolejí, Alliance = "dobro", horda = zlo. Za tohle má u mě Blizzard plus (i když je takové plus neskutečně směšné). Všichni očekáváme nějaké hrátky z nudy Old Gods a vývojáří se místo toho událi jiným směrem.

SolMane 31.07.2018 20:42

"Jsem rád, že se konečně Warcraft zase vrací do původního kolejí, Alliance = "dobro", horda = zlo"

V com je aliancia dobro ? unika mi tato pointa

kritik 31.07.2018 20:57

@SolMane

Muzes se zeptat v cem byli spojenci ve 2. svetovy valce dobro a najdes odpoved, protoze horda pacha opakovane zverstva, co pachali nacisti a Japonci.

SolMane 31.07.2018 21:17

@kritik

majk7 31.07.2018 21:26

@kritik Vzdy som pozoroval neuveritelnú podobnosť medzi Bainom a Himlerom ale práve si otvoril oči!

Horm 31.07.2018 21:37

@SolMane Ne Horda a ne Aliance, ale všichni kdo chtějí válku jsou pro zlo. Ať jde o územní nebo mocenský boj. V KAŽDÉ VÁLCE umírá na obou stranách spousty lidí ( tady ve wow ras ), kteří válku nikdy nechtěli. Když uvidím umírat elfí, lidské, orkské, taurenské nebo jakékoli dítě nebo jeho rodiče ( jistě ne když to bude nějaký šílený řezník ) bude mi VŽDYCKY strašně. Válka je největší zlo jaké vůbec existuje.

Akari 31.07.2018 21:43

@kritik Pán je expert na druhou světovou, když se tak dívám Co Hitlerovského , Nacistického a Japonského, udělala Horda? Jen zničila strategicky důležité město Alliance, což se v našem světě dělo a děje pořád. No konečně Warcraft vypadá jako opravdová válka mezi Alliancí a Hordou.

kritik 31.07.2018 21:52

@Akari
Kdyz tohle jeste branis tak uz nemam slov, bez slouzit svoji kralovne, heil Sylvanas !

Akari 31.07.2018 22:41

@kritik Já to neobhajuji, jen z toho nedělám koncentrační tábory a Jednotku 731 jako jiní experti. Konečně se někdo ve warcraftu nechovaná jako pokrytec a ukázal jak válka vypadá.

@ndy 31.07.2018 23:39

Ve válce umírají vojáci, pokud ale někdo zabije tisíce civilistů, už to není válka, ale genocida. Čin takového rázu nemá s válkou nic společného. A pokud někdo za tím, co Sylvanas udělala stojí a nevadí mu cílené zabíjení civilistů popřípadě to ještě podporuje, měl by se nad sebou zamyslet.

majk7 31.07.2018 23:55

@@ndy troska si v tom prilis vciteny nemyslis? Aliancia je zatial rozhodne moralne spravna to ok ale druha strana sa len svojským​ spôsobom snazi ziskat prevahu a moc jednak na ochranu svojej frakcie a druhak... Pre moc samotnu a to je historicky casty jav. A to ze nie je v sulade zo zenevskymi konvenciami... Je to skratka hra a niekto kto umrel uz tolko krat rozhodne nema prblem hadzat piesok do očí.

Akari 01.08.2018 01:02

@@ndy A ty by si se měl zaprvé naučit význam slova genocida a za druhé se probudit do reality, válka bez civilních obětí neexistuje a v dnešní době už vůbec ne. Každá velmoc od USA po Rusko zabijí ve svých válkách tisíce, desetitisíce civilistů a nikdy jim to nevadilo, ba pro to měli často i morální ospravedlnění a Sylvanas se nezachovala jinak prostě chtěla dosáhnout svého cíle.

@ndy 01.08.2018 08:25

@Akari
Ano, válka bez civilních obětí není, většina generálů se ale tomu snažila předejít. Pokud někdo zabil tisíce civilistů jen protože prostě chtěl, značí to spíše chorobný stav mysli..

eKze 01.08.2018 08:52

@kritik žiješ trochu jinde spojovat 2světovou válku kde právě lidi byli ti zmrdi s wowkem a ještě k tomu k hordě ?brát alianci jako opravdu lidstvo věř že by skončili hodně rychle neumíme vycházet mezi sebou toje asi to hlavní pojebali sme se dřív navzájem než náš nepřítel což je i škoda že to blizzard nezobrazuje právě i ve hře „Demencí lidí “(jednou se to podařilo u Arthase )

Lockdaar 01.08.2018 09:13

Přijde mi, že to začínáte trochu zbytečně moc hrotit, přirovnávat to k 2. světový válce/genocidě/nacismu vždyť to vypálení Teldrassilu je jen event ve smyšlený hře...

Zug 31.07.2018 20:07

Sigh. Kašlu na to. Blizzard prostě už neumí psát. Morally grey my ass.

Zug 31.07.2018 20:13

Jako do háje, plán byl takovej, že vezmeme ten zatracenej strom a budem držet civilisty jako rukojmí aby jsme Alianci odstřihli od Azeritu. Byl to dobrý plán. Pragmatický, vojensky providitelný. Aliance by neriskovala celé město plné nevinných jen kvůli blbým šutrům. Tak proč, u všech bohů všeho možného, se Sylvanas rozhodla jít s plánem do kopru a podpálit výsledek celé téhle vojenské kampaně? Protože se na ní nějaká random elfka rozhodla hodit pát citově zbarvených vět? Jako... proč. Fakt, právě jsem ztratil víru v Blizzardí psaní. Máme před sebou pořád celý datáč... ale teď se toho spíš bojím, když vidím, čeho jsou dámy a pánové v Blizzard HQ schopni... a to jsem si dneska koupil BfA. Fakt super.

Solanar 31.07.2018 21:30

@Zug Souhlasím že Blizzard tohle nevymyslel nejlíp, na 2. stranou si říkám jestli z taktického hlediska by se jí okupace Teldrassilu vyplatila. Už jen ze začátku jak by ten strom přesně dobila , pak okupace samotná zásobování by možná problém nebyl ale horda by byla v neustále v nepřátelském prostředí, což vyvstává otázka jestli by někdy šlo ovládnout strom světa, navíc sázela na to, že demoralizuje elfy když zabije Malfuriona, což se nepovedlo=nonstop partyzánské útoky. Takže zapálením stromu se zbavila hrozby+''demoralizovala'' nelfy a ušetřila prostředky i čas. Takže z taktického hlediska udělala asi dobře?

Lockdaar 31.07.2018 21:32

@Zug přijde mi, že zbrkle hodnotíš knihu po přečtení první stránky prologu - však příběh BfA je teprve na samotném začátku a nikdo zatím neví, jak se bude dál vyvíjet...

Jikonekt 31.07.2018 22:16

@Solanar Píšeš to správně, ona ten strom nechtěla dobýt ale dobila ho (ne)pěkně...

Zug 31.07.2018 22:33

@Solanar Okupace by z delšího hlediska byla pro Hordu nevýhodná, to rozhodně. Noční elfové nejsou ten typ obyvatelstva co se skloní před invazní armádou. Ale Horda nepotřebovala bůhví jak dlouho ten strom mít pod palcem. Stačilo by to po určitou dobu, dokud by se nepřišlo s lepším plánem. Třeba postavit nějakou pevnost alá Northwatch co by ty zásobovací linie hlídala. A to, že podpálila Teldrassil by z taktického hlediska asi nebylo úplně hrozný, i když by bylo mnohem výhodnější jít s předchozím plánem. Ono jde o to, že zneutralizovala výsledek celé Ashenvalské ofenzívy, z lore POV. Tohle prostě nebylo dobré taktické řešení dané situace. Teď jenom jestli to byl její plán celou dobu, nebo se rozhodla tohle udělat po speechy tý random nelfky. Ale tohle je víceméně všechno jedno. Mě štve nejvíc je to, že tímhle aktem proti Sylvanas poštval Blizzard prakticky celou fan-base. A to znamená že asi s nějvětší pravděpodobní skončí jako Garrosh, protože i u něj měla největší podíl na jeho osudu komunita. Já fakt slepě věřil v nějaký plot-twist... a jak to dopadlo? :/

Zug 31.07.2018 22:41

@Lockdaar Hell, klidně ať podpálí celej Kalimdor, pořád budu její fanboy a moje posavy jí budou následovat k branám pekla, ale málokdo je fanatickej jako já. Já jí prostě nechci vidět umřít kvůli tomu, že se Blizzard rozhodl z ní udělat padoucha jako na TV v sobotu ráno. Většina lidí soudí knihu podle obalu a já se bojím že to vyvolá reakci na kterou Blizzard odpoví SoO 2.0.

Ellendway 31.07.2018 20:06

#SylvanasDidNothingWrong

MasachzCz 31.07.2018 23:40

O pár elfíku méně Hureeey

Akari 31.07.2018 19:48

Já jsem vždy měl za to, že mezi Alliancí a Hordou zuří válka, ale vždy když někdo provede nějaký skutečný válečný akt a zaútočil na významné bašty nepřítele, což je naprosto logické a děje se to všude na světě, tak se všichni diví, jsou šokovaní a dělají z toho něco nepředstavitelného, co nemá na světě obdoby.

Khadgar 31.07.2018 20:02

Myslím, že tady nejde o to, že zaútočila, ale jak to udělala. Pokud si vzpomínám dobře Azeroth v rychlém sledu prožil invazi legie, útok Lich Kinga, rozpoltění světa Deathwingem, cvičení s Kung Fu pandou neboli kleštění Hordy, invazi legie 2 a ted s tou trochou vojaku co po tolika katastrofach mohla zbýt vážně jen bezhlavě naběhne na Elfi a pro nic za nic si spálí potencionální území své expanze? (spálila to proto aby zlomila naději v každou chvilku mrtvé elvce (good job Sylvanas)) Ten strom se dal využít jako přístav a jako dobrý bod pro ochranu kalimdoru před invazí flotili ze severu. Měla novou Plague mohla elfy vytlačit takto s minimííli ztratami a pak uzemí necha očistit paladiny nebo tak něco, prostě být aspon trochu kreativní a pri valcení použít mozek

Akari 31.07.2018 20:06

@Khadgar I Berlín opět povstal z plamene a jak s říká "Lepší vyhořet než se stěhovat"

Zug 31.07.2018 20:16

Ono jde o to, že takový plán nebyl. To město mělo být odříznuto a okupováno jako rukojmí. To teď tak nějak nejde, když osoba, co s tím plánem přišla v první řadě, se rozhodla hodit tantarum a všechno pokazit. Oddělala jedním dementím příkazem celou výhodu nad Aliancí kterou tohle ofenzívou získala. Well played, Blizzard.

Horm 31.07.2018 21:59

@Zug Ok, napsal to někdo z Blizzardu, ale nejde o Blizz, ale o Sylvanas. PROČ by prostě nemohla udělat hloupost ? Každá postava a nejen ve wow je dělá. Strážci, vůdci klanů, králové a jejich generálové i dokonce PEONI :-D dělají chybi. A hra i život je díky tomu nepředvídatelný a zajímavější. Někdy z toho vyjde něco dobrého a někdy to stojí za p.d..................A nebo prostě ještě nevíme co z toho nakonec bude. :-)

Esperanta 31.07.2018 19:39

*už si chystá pomalu článek "Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše aneb lazy writing Blizzardu"*

smalltalk 31.07.2018 19:38

Tak mne sa to náhodou veľmi páči. Konečne sa Sylvanas správa adekvátne svojmu charakteru. Postava ktorá nieje uplne ako slniečko, že budme kamaráti a hrajme sa ale ide si za svojim za každú cenu. Ako pevne dúfam, že z nej nebude boss a neumrie Ale toto čo robí sa mi moc páči, už ked som videl ako používa blight pri obrane undercity som si hovoril no konečne zasa niečo zaujímavé.

hohuhe 31.07.2018 19:34

...tak sa mi zda ze to speje k tomu ( ze nas blizz pripravuje na to) ze Sylvanas skonci podobne ako Garrosh...

Jikonekt 31.07.2018 22:24

Jakože jí někdo vyzve na čestnej suboj a pak ji zabije tím, že bude v tom souboji podvádět? Snad neeee

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet