WoW má 9,1 milionů hráčů

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Včera Activision Blizzard zveřejnil výsledky za poslední čtyři měsíce a čísla jsou celkem pěkná. Tedy alespoň pro celou firmu. K 30. červenci 2012 má World of Warcraft 9,1 milionů předplatitelů. To znamená, že za poslední čtyři měsíce ztratilo WoW 1,1 milionu lidí. Většina odchodů byla zaznamenána na východě (Evropa a Asie), ale také z přechodu hráčů od WoW k Diablu 3, které vyplňuje dobu mezi datadisky. Blizzard také zveřejnil, že se opět můžeme těšit na Mists of Pandaria reklamy. A to jak v televizích, tak na internetu. Ale také bylo poznamenáno, že spuštění MoP v Číně je zatím nejasné a není pevné datum. Zatím se nespekuluje ani o Q3 2012. Za poslední měsíc se na Battle.net služby přihlásilo 16,9 milionů lidí, což je o 6,9 milionů více než před třemi měsíci. Podařilo se prodat více než 10 milionů kopií Diabla 3, které je nejlépe prodávající hrou roku 2012 (za prvních šest měsíců).

Naposledy upravil/a Astra 05.08.2012 v 09:21:20.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Cecil 08.08.2012 22:59

Ono je to těžký, každýmu očividně vyhovuje něco jinýho. Je pravda že WoW bylo dřív mnohem náročnější na čas, ale zase když někdo něco získal, tak si toho vážil. Tehdy taky neplatilo že si každej musel nutně projít celej endgame (například Kel'Thuzada v původním Naxxu zvládnulo ještě před příchodem TBC jenom nějaký minimální % hráčů), dneska je WoWko dělaný tak aby si celou hru prošel opravdu každej hráč. Je jasný proč tak Blizzard činí, protože WoW v dnešní podobě je dostupnější pro mnohem víc lidí, a víc lidí = větší zisk, a Blizzardu jako každé firmě jde o peníze. Ellendway jak je vidět vanillu či TBC zrovna nemusí, já a jiní lidi třeba zase jo... To je každýho věc a zavděčit se těm 9 milionům lidem není moc lehký nu. x)

jurman 08.08.2012 18:48

Sak pristupove questy mate v podstate i ted v MoP a Cata. Pokud nezabijete zaverecneho bosse v Heart of Fear tak se nedostanete do Terrace of endless spring. Pokud nedokoncite End Time tak se nedostanete do Well of Eternity a bez toho se nedostanete do Hour of Twilight. Akorat ze to nejsou primo questy tak si toho zadnej hater na novinky nevsimne.

Lockdaar 08.08.2012 18:38

to Ellendway: pekne shrnuto, jeden z nejvetsich problemu te doby byla urcite casova narocnost, me osobne zas tak plnit prequesty do raidu problem nedelalo, ale ocat po cat, kdyz ma clovek jeste treba alta, se kterym chtel jit raid, kterej ma preq, tak uz to pak takova zabava neni, akort jak rikas, kdyz byl raid pro 25 lidi a nekteri lidi nemeli preq, tak to byla jen dalsi doba cekani na ne, nez si preq udelaj a budou moct konecne jit...ani by mi nevadilo, kdyby je blizz na natlak hracu, kteri zuby nehty brani vanillu, jak byla skvela a nadherna, vratily hlavne at to pak nemusime delat na kazdy postave zvlast, stacilo by podle me bohate jen jednou.... stejnak by je ale potom zas blizz musel odstranit, protoze by si urcite zas lidi ztezovali, ze je to zbytecne zdlouhavy a ze je to jen brzdi...

lukaso 08.08.2012 17:07

cerberos presne tak jak pises.......Ellendway jak ctu ty tvoje moudrosti sveta tak pro tebe bude za chvilku otrava kliknout na mys....me prijde ze jsi hral na free a kdyz jsi presel na ofic tak jsi zjistil ze nemuzes mit vsechno tak hatis vanilu co to jde kdyby jsi ji hral tak vis............

cerberos 08.08.2012 17:06

pro ellendway: s čekáním na grupu cos napsal,tak mi věř u nás v aggramaru takový problem nebyl,no já jsem to nezažil a to bez legrace,podle mně asi záleží v jakém serveru to hraješ jinak nevím...ale jinak je pravda,že když byl v grupě jeden noob,či jednomu hráči se vypnul internet nebo musel jít venčit psa atd.. tak většinou se brzy náhrada našla,akorát jít zpět k summon stone a přivolat ho byla otrava to jo,ale užil jsem během té doby dost legrace..a pak když exnul finální boss tak se rozdělovaly enchanty /pokud byl v grupě enchanter/ a domlouvali se na další akce a to většinou nikdo nebyl z jedné guildy,dělali se kšefty např. jsem potřeboval nějaké vzácné kůže na trinket /př. ridding crop který zvýšoval rychlost mounta o 10 procent/ tak v grupě byl leather,a ten za ty kůže chtěl enchant na zbran a moje postavička byl enchanter tak se té malé chvilky obchodovalo a pak bb later in kara či in sc,ml nebo zul, atd... a tak to bylo pořád,hezké časy...

cerberos 08.08.2012 16:31

no jo,dnes jsme až moc rozmazlení a pohodlní,to je to skoro to samé,jestli budu mít radost z toho,že z trpělivostí či s píle a poctivoctí dostanu to co jsem chtěl,tak z toho mám větší radost,než z toho že to co dostanu,a vím předem ,že to budu mít, na stříbrném podnose,ale co každému vyhovuje něco jiného

08.08.2012 14:33

jediny co se mne ve vanile libilo tak bylo pocasi ty intenzivni deste a pisecny boure v tanarise

08.08.2012 13:55

Ellendway: jinak jeste zapomnels slaby videlky a predrazeny spelly na 30 levelu sem nemel dost penez ani na nakup spellu byls em rad kdyz sem si vydelal na dva nejpouzivanejsi

08.08.2012 13:38

Ellendway: skvely shrnuti:-DD

Ellendway 08.08.2012 06:06

cerberos
A questy? lol v vanilla či v bc,když jste měli za ůkol zabít potvoru,která spadala do skupiny ELITE,tak jste setsakra museli přemýšlet,jak ji dostat a odměny za to byly skvělé sice většinou rare,ale měli jste z toho radost a dnes? tu potvoru zabijete skoro pouhým pohledem a ješte si řeknete,že byste ji přidali draka jako oblohu a itemy chcete meč pro warriora či paladina od deathwinga? stačí 3X či 4X zajít na ds a dostanete ho,a to díky bonusům /no aspon tohle je plus po bc či vanille/
Ano, jak zabít elite moba do questu:1) Sebrat quest.2) Zaspamovat general / trade / guild chat.3) Čekat tři dny, než se objeví všichni z groupy.4) Zabít moba v pěti sekundách.5) Dostat 2 tisíce XP.6) Mít hroznou radost z ničeho.Tím jsem chtěl říct, že většinou z quest mobů (elite) padalo maximálně pár stříbrných nebo zlatých a když padl modrý item, byl to nehorázný šmejd, který se nedal použít ani na levelování. Jinak ano, chceš meč z Deathwinga na Heroic? Stačí si zajít třikrát, možná čtyřikrát Dragon Soul a lootnout Deathwinga. Počkat... toto jsme dělali i na Vanilla a TBC WoW! Už jen čekám na to, až někdo začne argumentovat tím, že se dají itemy koupit od guild.
cerberos
a to nemluvím o pre-questech,chtěli jste se dostat do Black templu za Illidanem?,tak jste museli složit Kaelthase,lady Vashj a prvního bosse v Battle Mount hyjal abyste se tam dostali atd...
Jasná páka, zlaté pre-questy na tyto věci. Vůbec to nebrzdilo guildy a hráče. Jde vidět, že jsi raidování viděl z vlaku a to nejspíše z nějakého, který jezdá v Japonsku, protože jinak bys neřekl, že ti to chybí. Ty questy byly náramně otravné a většina lidí je totálně nesnášela (alespoň co se týče mojí guildy). Nejen, že takový Kael'Thas zničil nejednu guildu, ale totální zničení pro hráče, kteří chtěli najednou přejít z postavy na postavu nebo si hledali guildu s lepším progressem a neměli hotové pre-questy. Ale jinak jo... souhlasím, hrozně mi chybí každý týden místo volného víkendu boostovat oficírům a jiným lidem postavy, aby měli hotové pre-questy.
Beeda2004
dalsi vec sou dungy hodinu a pul sem zhanel partu do stratholmu a kdz sme se tam dostal tak healer behem 10 vterin vyplitval manu a saman ani nevedel ze existuje neco jako tank a nabehl mezi potvory a po wipu clovek bezi 3-4 minuty do instance by mne zajimalo kolik lidi by tohle vydrzelo podle mne moc ne a kdyz uz tak po 2 wipech by to zabalily a smazaly celou hru
Ještě lepší bylo, když si hodinu a půl hledal partu, hodinu a půl si letěl a pak hodinu a půl čekal na polovinu AFK skupiny, zjistil si, že tank je idiot, že healer neumí používat spelly a že DPS místo aby dělalo DPS jen za tebou běhá. Kicknutí znamenalo dalších hodinu a půl ve městě, hodinu a půl letu a hodinu a půl vysvětlování, že Stratholme není na dvě minuty, ale na dvě hodiny a že není pro pět, ale pro deset lidí.
cerberos
podle mně to bude v normálu,sice v den kdy vyjde MoP udělá blizzard nový rekord,ale pak se počet aktivných hráčů klesne,sice ne moc ale klesne,kdyby blizzard vyhlásil že MoP bude stejný jako v dobách vanilla či burning crusade,kdy každý hráč byl pyšný i na rare itemy a u talentů musel opravdu dlouho přemýšlet jak by mu to vyhovovalo atd a raidy byly hrůzostrašně těžké i dungeony,tak možná by to bylo lepší,ale jak se říká musíme jít s dobou,proto ty arény s petama zjednodušování talentů...ale jinak ruku na srdce blizzard vždy dokázal že umí....
Kdyby toto Blizzard udělal, nikdo by to nehrál.
cerberos
ale tenkrát na takový Karazhan se shaněli lidi a jak těžce a když se všichni sešli tak to byl doslova SVÁTEK pro všechny......tot to kouzlo vanilly a bc
Ano, Karazhan byl svátek... pro všechny, kteří ho nenávidí do teď rozhodně.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet