Diskuze: Chtěli byste WoW v realističtější grafice?

  WoW 2    Unreal Engine    Diskuze   

I když se Blizzard stále snaží zdokonalovat modely ve hře, aby měly větší rozlišení, stejně nám občas neuniknou ty, které už oslavily 14 let. Nejvíce je to vidět na starých lokacích, budovách, stromech a dalších objektech, které se v nich nachází. Když si vedle sebe dáte určité startovní lokace a ty nejnovější, vidíte znatelný posun. Jenomže otázkou je: chceme vůbec lepší grafiku? Není ta stylizovaná grafika to, co máme na WoW rádi? Nebo byste rádi viděli WoW v grafice nynějších RPG her? Před pár lety jsme na web dávali videa, které ukazovaly, jak by třeba takový Elwynn Forest, Duskwood nebo Westfall vypadal v Unreal Enginu. Nyní se na webu objevilo video, které ukazuje více lokací, včetně Durotaru.

 

 

I když jsou ukázky rozhodně působivé, obávám se, že utáhnout tak obrovskou hru s realistickou grafikou je pro většinu počítačů nemožné a Blizzard se přeci jen snaží hru optimalizovat tak, aby ji mohlo hrát co nejvíce lidí. Za mě je kreslená grafika to, co je na WoW unikátní a s předělávkami her se starší grafikou nemám úplně nejlepší zkušenosti. Jedním z nejděsivějších příkladů pro mě bude asi Fables: The Lost Chapter, kdy nová grafika byla sice realističtější ale vypadala mnohem hůře než stará, a hra už neměla tak kouzelný nádech. Remake jsem asi po hodině odinstalovala a nainstalovala zpět starou verzi. WoW by bylo krásné si projít v realističtějším prostředí, ale obávám se, že pocity by byly po nějaké době rozporuplné.

 

Jak to máte vy? Hrálo by se vám WoW s realistickou grafikou lépe? Chtěli byste takový World of Warcraft 2.0?

Diskuze

lechuan 31.08.2018 15:52

Tak nějak by mně zajímala velikost wowka kdyby vypadalo takto.. Myslím že 1tera by mi nestačilo. Loadingy by trvali 5min atd atd...

Qzx 30.08.2018 08:32

Řeknu to takhle osobně wow a jeho grafiku uznávám už od Warcraft : orc And humans byla grafika stylizovaná. Na druhou stranu věřte nebo ne znám tunu lidí kteří wow nikdy nezapli jen kvůli grafice. Takže ano pokud by se grafika ve wow měla změnit byl by to možná způsob jakým dostat spousty dalších nových hráčů do světa Warcraftu.

martik642 30.08.2018 08:11

Nevypadá to špatně, ale já radši stylizovanost nynějšího WoWka.

HonkL 29.08.2018 19:55

Řeknu to takhle.. když už tak totální grafika která se dá srovnat s filmem ale na to potřebujete počítač z NASA. Myslím si že nová grafika by mě krásné využítí kdyby wowko šlo hrát ve VR podobně jak to bylo ve filmu Ready Player One. Což si zase myslím že by dost lidí v tom VR umřelo

Morderon 29.08.2018 17:55

Ač jsem byl v úvodu článku značně skeptický a s láskou si vzpomněl na starou vanilla grafiku, musím uznat, že toto WoW "2.0" vypadá vskutku nádherně a pokud se někdy Blizzard rozhodne pro datadisk v původním světě, takováto grafika by se mi velmi zamlouvala. Klobouk dolů před autory.

cerberos 29.08.2018 17:14

já hrál wowko od vanilly a co mě kromě lore,dungeonů,questů, atd atd ohromilo byla samozřejmě grafika,nechtěl bych realistiskou to je právě to že grafika nýnějšího wowka je prostě jak bych to napsal...wowko s realnou grafikou by přestalo být wowkem

Jikonekt 29.08.2018 14:30

Já bych jen prosil nové skybox (oblohy) s vyšším rozlišením. Především pak noční oblohy, kde na 4k s velkou úhlopříčkou jsou hvězdy prostě rozmazaná low-res textura a to mě trochu kazí jinak skvělou noční atmosféru světa Azerothu. Jinak s tím jak se graficky hra pomalinku vylepšuje, bohatější a košatější příroda i detailnější modely, jsem vcelku spokojen a stačí mi to... jen ty oblohy, jen ty oblohy... :_) ve dne je to ještě OK, protože většina low-res mraků se dá maskovat celkem přirozeným máznutím, ale hvězdičky, ty hvězdičky

Esperanta 29.08.2018 15:02

Ty oblohy jsou v novějších zónách už ok. Začalo to myslím v Pandarii, kdy ty mraky už byly mnohem hezčí a teď na Kul Tirasu nebo Zandalaru už je to fakt hezký. Ale souhlasím, že noci by se mohly zlepšit.

Jikonekt 29.08.2018 18:30

@Esperanta Jo denní oblohy jsou celkem OK, z důvodu že většina textury je zpravidla nad obzorem a nebe přímo nad hlavou vyplňuje jen jedna barva (modrá)... Ono ty jejich skyboxy jsou totiž dělaný nějak tak, že srozplizávaj texturu stylem, že nejostřejší je právě nad obzorem a čim vejš člověk zvedne hlavu, tím rozlišení klesá. Proto to ve dne není moc patrné, kdežto na hvězdné obloze to už trošku bije do očí. Jako nic strašnýho to není... miluju třeba Boralus v noci a jeho přístavní atmosféru, jen se nesmím koukat moc na hvězdy, což je škoda :_)

Ales_CZ 29.08.2018 13:28

Mě by nevadilo hrát WoW s moderní grafikou, ale tam bych už měl i větší požadavky na modely. Současná grafika má své kouzlo, má svůj styl a prostě se trochu odlišuje od ostatních her. To je to, co dělá hru opravdu hrou. Má svoji duši, která se jenom vylepšuje. Hry v reálných grafikách je spousty a jen pár studií chtějí zaujmout hráče už hned od začátku něčím výjimečným, něčím, co je odlišuje od ostatních. Co poslední dobou udělal Blizzard pro to, aby hráči v klidu expili, je pěkný, ale chtělo by toho mnohem více a to postupně aktualizovat mapu, staré dungeony, raidy. Třeba po částech. Azeroth by rozdělili na 4 části, které by postupně dostali nový kabát. Klidně ať upraví i lokace, aby to vypadalo trochu více reálněji (hory nebudou mít tak strmé svahy), udělají nově cutscény a podle levelu by se trochu upravovali lokace s hlavním městem. Dám příklad, na začátku hraní za orka by vypadal Orgrimmar jako v dobách Vannily a postupem datadisků (dosažení levelu daného datadisků) by se proměňoval. Bylo by tak viděť, jak se vyvíjí. Přidat další modely, rozšířit ho. Vždyť je to hlavní město orků, trollů, goblinů a nově v podstatě forsaken. Ještě je to v podstatě
hlavní město pro Nightborne elfy, protože Suramar se nezměnil na hlavní město (bez záporných mobek, možnost se vrátit v čase by byla jako v Silithusu atd) pro hráče, co mají zakoupený BfA. Přidělat rasám menší čtvrtě, třeba nahoře na skále. Goblini postaví nahoru výtah a tam by jednotlivé rasy měli svých několik budov, kde by znázornili, že je to jejich hlavní město a jsou jejími obyvateli.

jawed 29.08.2018 13:12

Jeden z dôvodov prečo sa mi páči wowko je jeho grafika páči sa mi ako vyzerá a je aj prehľadná v raide či dungeonu
Takze ja som s grafikou spokojný a dúfam že sa ešte dlhu dobu nezmení

einfari 29.08.2018 13:01

Řeší se tu prostředí, ale umíte si představit ve foto realistické grafice Taureny, Undeady, Worgeny, Draeneie, atd.?? Už by neměli díky kreslené grafice takovou tu fantasy roztomilost, ale byli by to spíše děsivé humanoidní zrůdičky, za které už by tolik lidí nechtělo hrát.

Ellendway 29.08.2018 19:03

Realistický undead? Beru. Odpadávající maso při velkém poškození, při běhu odpadávající huba. Jo! <3

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet