Rozhovory z BlizzConu - Sylvanas vs. Garrosh, Thrall,…

  sylvanas    azshara    saurfang   

Kromě informativních panelů proběhla na BlizzConu i celá řada interview, ze kterých jsme měli možnost dozvědět se nové informace o příběhových i gameplayových záležitostech patche 8.1 i budoucího obsahu. Co má Blizzard nachystaného pro Sylvanas? Měli bychom se bát, že skončí jako další Garrosh, nebo to nehrozí? Kde se fláká Thrall? Co chystá Azshara a jak se vlastně dostaneme do Nazjataru?

 

Sylvanas vs. Garrosh

Během Q&A někdo položil otázku, nad kterou nejspíš hloubá velká část současných hráčů, ať už jsou to příznivci Aliance, Sylvanas nebo Saurfanga. Otázka zněla:

 

Jak hodláte odlišit to, co dělá Sylvanas, a co prováděl Garrosh?

 

I když se Sylvanas od Garroshe samozřejmě v mnohém liší, nedá se popřít, že oběma zcela očividně jde o dominanci Hordy a že Sylvanas nyní hrozí, že se proti ní postaví část Hordy společně s Aliancí – jak naznačuje rozhovor mezi Anduinem a Saurfangem v cinematicu Lost Honor. Další podobnost je v tom, že jak Sylvanas, tak Garrosh dělají všechno pro to, aby pozvedli svůj lid a zajistili jim co nejlepší místo ve světě – Garrosh byl velmi pro-orkský, Sylvanas zase dělá všechno, co může, pro své nemrtvé. A v neposlední řadě je zde nepřehlédnutelná souvislost se Starými bohy: Garrosh si zahrával se srdcem Y'Shaarj, Sylvanas zase vypodobnil Blizzard s dýkou Xal'atath v ruce. S dýkou, která hovoří o Starých bozích jako o svých pánech.

Jak z toho tedy Blizzard hodlá vybruslit? Můžeme si být jistí, že nás nečeká další Siege of Orgrimmar? Posuďme sami na základě odpovědi Blizzardu:

 

"Tohle jsou mé oblíbené otázky – ty, na které nedovedu odpovědět. No, tento příběh ještě není u konce. A ještě toho spoustu zbývá, co musíme odhalit a prozkoumat. Řeknu toto... Kdybych byl Sylvanas a díval bych se na to, co prováděl po světě Garrosh, asi bych si pomyslel: "Garrosh byl amatér.""

 

Odkazuje tím jen Blizzard na její minulé činy, nebo to znamená, že nám vypálení Teldrassilu bude brzy připadat zanedbatelné v porovnání s tím, co ještě Sylvanas chystá? To by sice mohla být zábava pozorovat, ale na druhou stranu tím Blizzard obavy příliš nerozptýlil – pořád totiž nevíme, jak hodlají zamezit tomu, aby nedošlo ke spojení Aliance a části Hordy proti Sylvanas. (Protože v moment, kdy k tomu dojde, to bude Siege of Orgrimmar vol. 2 jako vyšitý.) Naopak spíš přiživili představu, že by se to mohlo stát. Protože pokud Sylvanasino řádění bude pokračovat, Saurfang ani Anduin už asi více trpělivosti nikde neposbírají.

 

Azshara a Nazjatar

V patchi 8.2, Rise of Azshara, se vydáme do Nazjataru, hlavní základny královny Azshary. Bude se zde nacházet raid Azshara's Eternal Palace, ve kterém se utkáme se samotnou královnou nag. Podle screenů to ale vypadá, že se Nazjatar nachází nad hladinou, což je zvláštní, neboť by mělo jít o podmořskou oblast.

Blizzard je s podvodními lokacemi od určité doby opatrný. Jejich odpověď na tuto otázku je taková, že se chtěli jednak vyhnout tomu, aby člověk musel trávit příliš velké množství času pod vodou, a zároveň chtěli vystihnout atmosféru Azshařina podvodního království. Podle všeho zde hodlají aplikovat různé rafinované možnosti cestování, takže hráči budou i pod vodou, i nad ní. Specifické příklady tohoto cestování zatím Blizzard  vymyšlené nemá, ale líbil se jim návrh vodopádových skluzavek. :) Také nadhodil možnost cestování na rychle se pohybujících masách vody.

A podle Iona Hazzikostase se odpověď skrývá už v názvu patche: Rise of Azshara, tedy Vzestup Azshary, prý není jen přenesený název. Vyzvedne tedy Azshara Nazjatar z hlubin, podobně jako to provedl například Gul'dan s Broken Shore? Souvisí to nějak s Azshařiným paktem s N'Zothem, na základě kterého by mu měla pomoci prolomit jeho vězení v hlubinách a umožnit mu ovládnout azerothské kontinenty?

 

Thrall

 

Asi všechny nás překvapilo, že se při Q&A objevil Chris Metzen, aby se zeptal na svůj milovaný výtvor, Thralla aka Go'ela. Bývalý šéf příběhové divize WoW už sice pro Blizzard nepracuje, ale vývoj příběhu WoW mu zjevně pořád leží na srdci. Především se Metzen zajímal o to, "kdy dostane Horda zpět svého pravého náčelníka". Thrall se mihl naposledy v Legion, kdy se účastnil úvodní bitvy na Broken Shore, a poté byl součástí questové linie šamanů, kteří měli možnost získat legendární Doomhammer jakožto Artefakt. Od té doby však po Zeleném Ježíšovi nebylo ani vidu, ani slechu. A to navzdory faktu, že už při prvním odhalení Battle for Azeroth na BlizzConu 2017 byl zmíněn jako jeden z hlavních protagonistů této expanze.

Tak kde je?

 

Blizzard na Metzenovu otázku odpověděl velmi vyhýbavě a obrátil ji napůl ve vtip:

"Hádám, že se na orgrimmarské válečné vývěsce dost možná brzy objeví poptávka po novém náčelníkovi. Nevím, může se to stát. A pokud ano, dáme ti [Metzenovi] vědět."

 

Teoreticky by se mohla nabízet možnost, že by se s Thrallem mohl chtít spojit Varok Saurfang a společně vydobýt Hordu od Sylvanas zpět. Přinejmenším jeho poslední cinematic Lost Honor naznačuje, že právě tam bude směřovat jeho úsilí. Spíše však odpověď Blizzardu vyznívá tónem, že Thrallův budoucí příběh nemají ani pořádně vymyšlený. Bojí se snad sahat na jednu z nejklasičtějších postav WoW, aby ji nějak nepokazili? Nebo je prostě jen nenapadá, co s Thrallem provést?

 

Saurfang a hráčská rozhodnutí

V rámci jisté questové linie se Saurfang střetne s pohůnky Sylvanas, kteří ho mají přivést zpět jako zrádce. Hráči Hordy si však stěžovali, že v závěru questu není jiná možnost než lhát Sylvanas o Saurfangově osudu. Blizzard proto pro patch 8.1 začlenil možnost hráčské volby, která je pro hru jako WoW poměrně unikátní. Hráči tak budou mít možnost stranit buď Saurfangovi, nebo Sylvanas. Blizzard bral toto rozhodnutí hodně vážně, neboť mu bylo jasné, že jde pro hráče o významnou volbu. Musel za tím účelem vytvořit dva různé questy a dvě různé dějové linie, aby bylo možné obě volby uzavřít způsobem, který bude pro hráče uspokojivý.

Alex Afrasiabi si na toto téma trochu zažertoval: "Co kdybychom to dovedli až do konce a strana, která prohraje, by musela smazat svou postavu?"

Zároveň Blizzard poznamenal, jak inspirativní pro ně bylo, když si hráči po vzoru Saurfanga v cinematicu Old Soldier začali sundávat části zbroje. Pro vývojářský tým to prý byl velmi silný moment.

 

Heritage armory

V patchi 8.2 přijdou mimo jiné Heritage armory pro taureny a gnómy.

  • Taureni byli zvoleni v návaznosti na dokončení příběhové linie Highmountain taurenů jakožto spojenecké rasy.
  • Taurenský plášť (cloak) je ve skutečnosti totem.
  • Blizzard nemá žádný přesný rozpis, kdy přidá jaký Heritage armor pro další rasy. Nejspíš to záleží na tom, jak je právě přepadne inspirace.
  • Blizzard neplánuje použít pro Heritage armor nočních elfů jejich klasický armor, známý například z vanilla cinematicu, který teď nosí hodně jejich NPC. Ale pokud se komunita vyjádří, že se jim tento model líbí, Blizzard ho může vzít jako základ budoucího Heritage armoru a dále na něm stavět.

 

Noční elfové a jejich příběh

Odhalení cinematicu Terror of Darkshore představuje příležitost na rozvinutí příběhu nočních elfů, jejich kultury i vůdčích osobností (Tyrande, Malfurion). Jak je vidno ze cinematicu, Horda by měla mít z nočních elfů obavy z dobrého důvodu. Jsou v silném spojení s přírodou, a když někdo ohrožuje jejich domov, nejsou z toho zrovna dvakrát šťastní.

 

Tyrande získá v patchi 8.1 nové schopnosti a po rituálu bohyně Elune se stane noční bojovnicí (night warrior), ať už to znamená cokoli. Zároveň se příběh jí i nočních elfů bude rozvíjet v nadcházející Warfront, Battle for Darkshore.

 

Darkmoon Rollercoaster

Na Darkmoon Faire se objeví nová horská dráha! Jak bude fungovat?

  • Půjde o pohybový simulátor z pohledu první osoby. Jako byste na horské dráze přímo seděli! Pokud se vám ale na podobných atrakcích dělá špatně, raději si tuto novinku odpusťte.
  • Tato mechanika se zrodila z nápadu jednoho umělce, který na tomto projektu dělal pro vlastní potěšení. Nějakou dobu se s ní nic nedělo, neboť mechanika nebyla dodělaná, ale pak se ji Blizzard rozhodl začlenit do hry.

 

Ostatní

  • V patchi 8.1.5 se zpřístupní nové spojenecké rasy – Kul Tirané a Zandalari trollové. V důsledku toho Blizzard navýší počet character slotů na server. Celkový počet postav na účtu však navyšovat nehodlá. 50 je dost. :)
  • Pro patch 8.1.5 se plánuje remaster battlegroundů Arathi Basin a Warsong Gulch. V interview padla otázka, zda se chystá totéž pro Alterac Valley. Aktuálně to prý v plánu není, možná později.
  • Worgeni (a goblini) dostanou v patchi 8.2.5 nové, upradeované modely, a lidé by rádi, aby female worgenky měly také customizační možnost svítících očí, která byla ukázaná u male worgenů. Je to v plánu. Zároveň Blizzard plánuje víc customizačních možností obličeje.
  • Hunteři by se měli dočkat nových petů. Nic specifického k oznámení zatím není, ale v nacházejících patcích navštívíme nové oblasti oplývající novými zvířátky.
  • Proč nemohou být Kul Tirané mágové? Blizzard to ještě zvažuje např. kvůli tomu, že Jaina jakožto rodilá Kul Tiranka čarodějka je. Zároveň vývojáři zvažují další faktory, jako například to, jak by modely Kul Tiranů vypadaly při animacích sesílání kouzel.
  • Odkud se vzali sethrakové? Trollové a sethrakové žili přes 10 000 let v harmonii. Sethrallis byl loa, který reprezentoval Zandalar. Pak však krajina padla pod vliv Starých bohů (šlo o stejný konflikt jako ten, při němž spolu válčili trollové a aqirové). Mythrax dostal za úkol tuto část světa dobýt, střetl se se Sethrallisem. Později se krajina proměnila v poušť, trollové ji opustili a přesunuli se do obyvatelnějších oblastí. Sethrakům se ale v poušti dařilo dobře, a tak zde zůstali na pro ně svaté půdě.
  • Drustové jsou potomci vrykulských klanů, které brázdily moře a dopluly do různých oblastí. Pokud jde o jejich duchovní sféru, Thros není žádná nová říše. Jde o "výběžek" Smaragdové noční můry (Emerald Nightmare) a Stínových zemí (Shadowlands), které jsou WoW ekvivalentem říše mrtvých a smrti.
  • Blizzard prý zatím nemůže zodpovědět otázku, odkud paladinové Zandalari berou svou sílu, když je loa Rezan už po smrti. Snad se tedy dočkáme nového vysvětlujícího lore?

 

Rozhovory můžete zhlédnout níže.

 

 

 

Byli byste pro návrat Thralla, nebo vám Zelený Ježíš vůbec nechybí? Máte rádi podvodní lokace, nebo doufáte, že Nazjatar bude z co největší části nad vodou? Straníte Sylvanas, nebo Saurfangovi? A máte obavy z dalšího Siege of Orgrimmar, nebo chováte plnou důvěru v Blizzard, že k žádnému opakování historie nedojde?

 

Zdroje:

Thrall, Sylvanas, Garrosh

Interview s Ionem Hazzikostasem

Interview s Lost Codex


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

cerberos 11.11.2018 22:00

otázka třetí frakce..jak jsem tenkrát říkal u undeadů by byli nemrtví nejen z lidské rasy ale třeba gnomové,dwarfi,elfové atd atd proč ne? ale ohledně že by to bylo na 3 frakce já bych počítal spíš na 4 ohledně nových ras a subras,a u pvp by to bylo například horda vers aliance a u druhé dejme tomu Forskens vers já nevím třeba Bojovníci z říše Mágů prostě něco podobného jako Warhammer bral bych to... proč by ne?

Tyalden 07.11.2018 16:35

Už by konečne mohla odísť na onen svet... smrť na ňu čaká už veľmi dlho a ona ne a ne prísť <Sylvanas>

Heakler 07.11.2018 18:04

Nemá čas, protože si v podobě smrti chodí pro alianční vojáky

Tyalden 07.11.2018 18:28

@Heakler Čo som od nich odišiel ako heal, tak má dosť roboty to je pravda

Enei 07.11.2018 10:32

Mě by se líbilo kdyby si Thrall vzal hordu zpět a u sylvanas by vznikla nová 3 frakce "Forsaken" 😂

Praotectrekkie 07.11.2018 11:05

Na případnou třetí frakci dotazy byly, ale podle vývojářů by to narušilo osobní kontakty lidí v Hordě, kteří chodí na dungy/raidy společně, protože v případě dalšího dělení by to pak už nešlo.

irelevant 07.11.2018 13:11

@Praotectrekkie Tak bola by to prevažne rasa Forsaken ale každý by si mohol vybrať Teda samozrejme z hordy, kto chce byť verný Sylvanas a kto nie a podľa toho by mohla byť zmiešana tretia frakcia... Aj keď ako to tak po sebe čítam, tak trepem sprostosti....

Horm 07.11.2018 13:16

@Praotectrekkie Tím chce prostě Blizz říci ,,...to ani náhodou, víte co by s tím bylo práce a ve výsledku by lidi stejně brblali, takže to svedeme na nějaký blábol a NE ..,,

Ysu 07.11.2018 19:52

@Horm Pokud by to rozdělení na třetí frakci v podobě Smrti, do které by se mohl přidat teoreticky např. kdokoli kdo umře a valkýry ho vzkřísí, bylo až třeba od lvl 120 tzn. až když k němu hráči příběhově dojdou, tak by s tím moc práce nebylo.... Respektive skoro žádná práce...
Udělat jim pár NPC jako stráže a někde sídlo je brnkačka. Předělat hráči status, aby mohl útočit na Hordu i Allianci, ale né na členy té své frakce taky není nic těžkého, konec konců jsme něco na ten způsob viděli na Broken Isles v některých lokacích a daily q. Takže suma sumárum jediné co by dalo trošku práce by bylo to, aby v battlegroundech hráči, kteří by hráli za tuto novou frakci měli ty svoje budovy atd. buď jen nějak barevně předělaný (vlajky + nějaká ta výzdoba). Nic moc víc by potřeba nebylo.

PS: Jako jestli sem něco zásadního vynechal, tak mě klidně oprav, ale já v tom fakt v téhle podobě co jsem psal výše problém nevidím.

Horm 08.11.2018 00:41

@Ysu Je toho mnohem víc. Třetí frakce musí mít vše unikátní, aby se vizuálně odlišila. Oblečení, zbraně, mounty a to nemluvím o příšerných sociálně-politických problémech v lore. Vše co se nyní řeší v základu aliance-horda-nepřátelé ( legie, nagy atd. ) by bylo složitější o další frakci, která by chtěla prosadit zase své zájmy. Bylo by toho obrovské množství co by se muselo udělat hned a do budoucna ještě víc. A byl by to takový guláš, že by to mohlo wowko pohřbít.

Ysu 08.11.2018 07:07

@Horm Jako ano do budoucna, by takové frakci pak museli dělat trochu unikátní věci, ale nemyslím si, že by to byl až takový problém při dnešních možnostech. I tak poslední dobou dost přidali na aktivitě. Problémy v lore bych v tom nehledal. Prostě by jen pak museli řešit 3 příběhové linie místo dvou, ale však už teď de facto máme ty 3 linie ne?
Nevím no, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že by to WoW mohlo pohřbít... Podle mě ho spíš pohřbívá současný nudný systém (viz. moje komentáře tady) a třetí frakce by to krásně oživila a dala by i vývojářům do budoucna mnohem více manévrovacích možností jak s příběhem pracovat dál. Podle mě a konec konců i mnoha youtuberů co řeší lore, by třetí frakce byla velmi ku prospěchu.
Uvidíme no, cesty Blizzardu jsou nevyzpytatelné.

Morderon 08.11.2018 08:21

@Ysu Zeptám se potřetí, co si myslíte, že třetí frakce může hře přinést, když ani systém dvou frakci NEFUNGUJE! Prevalence Hordy je nyní zřejmá jak v top tier PvE, tak i mezi běžnými hráči a po nerfu EMfH se přesouvá i značná část top tier PvP hráčů. Třetí frakce neřeší žádný ze současných problémů WoW a jen by na další zadělala. Je to nesmysl bez praktického využití.

Martins911 08.11.2018 11:32

@Morderon no a co jsou teda ty současné problémy wow.

Ysu 08.11.2018 12:07

@Morderon Sorry, ale to co říkáš ty je o systému PVE a PVP jako celku přičemž je úplně jedno jestli ti do těch dungeonů a battlegroundů chodí ty samé rasy a povolaní za 2 nebo za 3 frakce. V tom co říkáš jde o systém jako celek.
Btw. které že to jsou podle tebe ty současné problémy WoW???

Jinak to co řeším já je lore, příběh, který ve hře prožíváme a hrajeme a ten nefunguje právě proto, že tu jsou jen 2 frakce a žádná z nich nemůže nikdy úplně vyhrát nebo prohrát, takže si vlastně na válku jen tak hrajeme, ale ta třetí frakce by umožnila novou politiku spojenectví, bohatší příběh i mnohem vyhrocenější spory a situace pokud by tu fungoval systém tří frakcí.

Morderon 08.11.2018 13:34

Současné problémy WoW? Z hlediska top tier totální selhání v class balance a azerite traitech. Z hlediska low tier zcela jednoznačná převaha Hordy nad Aliancí, manifestující se zejména ve frontách na PvP a Horde modu. A jako třetí největší problém vidím zoufale nudné expedice a warfronty, které hře nic nepřináší.
Evidentně si neuvědomujete rozpor v tom, co sami říkáte. Tvrdíš, že systém nefunguje proto, že existují jen dvě frakce, které nemohou prohrát. Výborně, přidáme třetí frakci, která z logiky věci též nemůže prohrát. Co je toto za řešení? Z čeho by tato frakce vznikla? Kdo by dobrovolně přecházel k třetí frakci, přetrhal kontakt se svou původní atd. atd. Třetí frakce vzniknout nemůže, ježto by vedla pouze k vyhrocení současných problémů s faction balance a způsobila jen další komplikace. Problém je, že jediné řešení, které s tímto může něco udělat, je zavést jedinou frakci...která opět nemůže prohrát a jsme zase na začátku.

Ysu 08.11.2018 17:04

@Morderon No převážnou většinu problémů, o kterých píšeš chce Blizzard vyřešit v rámci patche 8.1.5. Respektive v tomto patchi chtějí vyřešit všechno to co z krátkodobého hlediska teď vyřešit lze (většina toho co píšeš). Je tam pár věcí, které vyžadují více času a myslím, že ty bude Blizzard řešit pak třeba v rámci patche 8.2.5, který bude obsahově obrovský. Jinak další věcí je WoW Classic. Blizzard totiž tohle nedělá "jen" kvůli poptávce co ohledně toho je, ale také si uvědomili, že je to možnost se učit. Myslím, že jednou z věcí co chtějí sledovat je to, co vlastně hráči na Vanille tolik oceňují, a které z těchto věcí by se třeba dali implementovat do současného WoW (třeba v rámci nového datadisku).
K těm frakcím... Ano máš pravdu v tom, že třetí frakce by mohla přidat další problémy, ale myslím, že to záleží na tom, jak by to vývojáři uchopili. Tohle je asi to na čem se neshodneme, protože já tu prostě vidím velký potenciál, který by mohl WoW, při správném uchopení, velice prospět. Možná, že právě třetí frakce by mohla umožnit časem i likvidaci nějaké staré, ale i kdyby ne, tak při třech frakcích, které nemohou prohrát, by byl příběh pořád bohatší a zajímavější, než při dvou frakcích. Navíc tato třetí frakce by byla specifická právě v tom, že by se tu teoreticky mohly potkat a hrát společně rasy, které předtím byli v Hordě, nebo v Allianci, což samo o sobě by bylo taky zajímavé.
Jedna jediná frakce neřeší vůbec nic, protože by si lidem sebral i to málo co ještě v současném systému mají a oceňují. Celkově prostě záleží na tom jak to Blizzard všechno uchopí a použije.

PS: K tomu jak, proč a z čeho by třetí frakce vznikla jsem se tu už vyjadřoval v jiném vláknu komentáře, tak si to pls najdi + doporučuji youtubery, kteří se tomuhle tématu také věnují.

Martins911 08.11.2018 17:16

@Morderon no ten top tier ve výsledku stejně moc lidí nezajímá , ten tvůj low tier tak v pve vždy horda měla navrch a v pvp to vždy bylo o sezónách a co se týče warfrontu? Tak to máš pravdu to těžce posrali ale jenom obtížnost a taky že to nebude pvp.
Ale celkově největší problémy jsou lfr ,sharing a nízká obtížnost ve worldu tohle je totiž mmo hra a měla by podporovat komunikaci a tvoření grup a né že dáš join a srát na to.

Morderon 08.11.2018 18:14

@Ysu K současným problémům se již vyjadřovat dále nebudu. Projevím ale skepsi nad schopností Blizzardu skutečně vyřešit problémy Azerite gearu a class balance.
Více frakcí, více postav, více prostoru neznamená lepší či bohatší příběh. Naopak, protínající se linky, chaos v množství postav a příliš mnoho míst může vést ke zmatkům. Nevyužitých postav je v zásobě dost už teď, netřeba přidělávat další.
Chápu to dobře, že vidíš potenciál v tom, že díky vzniku třetí frakce může zaniknout starší frakce a tedy by opět existovaly dvě. Docela nekonzistentní návrh.
Nevidím žádnou výhodu v tom, že by se v rámci třetí frakce sešly rasy předchozích dvou, ani k tomu není důvod. Lore problémy WoW nespočívají v tom, že by se něčeho nedostávalo.. Problém je v tom, že příběh nedává smysl (viz WoD) nebo je od počátku jasné, že k žádnému většímu posunu nedojde (viz MoP a BfA), protože, jak správně poukazuješ, ani jedna frakce, bez ohledu na jejich počet, nemůže prohrát, nemůže zaniknout. Důvody nejsou jen lore, ale též čistě technické. Nutit někoho hrát za frakci, která se mu nelíbí, je nonsens.
Měli bychom si otevřeně přiznat, že současné možnosti dalšího posunu lore jsou vzhledem ke kánonu již dosti omezené a manévrovací prostor si sám Blizzard dost podstatně osekává sám, například seškrtáním Argusu z expanze na pouhý patch. Netvrdím, že nemůže vzniknout další (kvalitní) datadisk z ničeho, jako byl MoP a částečně i Legion, ale vidíme na příkladu BfA, že reakce na alternativní lore příliš pozitivní nejsou.

irelevant 07.11.2018 09:27

Sylvanas will save all of us!!!

Ysu 07.11.2018 09:27

Tak v Q&A pokud se nepletu spíš odpověď vyzněla tak, že až Blizzard se Sylvanas skončí, bude proti ní Garrosh vypadat jako amatér.
Blizzard jasně řekl, že nebude druhý Siege of Orgrimmar a toho se držím. Celá situace eskaluje a bude eskalovat k rozdělení Hordy, respektive k vzniku nové frakce, přičemž názory jsou dva:
1. Sylvanas bude mít vlastní frakci Smrti (btw. Undeady nemohou Staří bohové zkorumpovat, takže o ten Xal'atath v ruce Sylvanas bych se nestrachoval... dokonce k tomu existuje teorie, že Sylvanas si plně uvědomuje nebezpečí Old Gods a pokusí se buď použít dýku proti nim a nebo Xal'atath do dýky znovu chytit, pokud to bude ve chvíli kdy už se Xal'atath z dýky osvobodila.)
2. Na konci datadisku vznikne neutrální frakce. Možná to bude východisko pro ty co už nechtějí bojovat společně se Sylvanas, nebo umírat pod Anduinem (viz. Lost Honor). Nebo tato frakce bude zkrátka útočištěm pro všechny, kteří jsou unaveni válkou atd.
Jinak zeleného spasitele opravdu nepostrádám a jsem vcelku rád, že je pryč (konec konců je z něj taťka tak ať se stará ). Thrall je totiž pro mě jedním z největších mement o nekonečně nudné a za všech okolností uměle udržované vyrovnané "jakože válce" mezi Alliancí a Hordou, při stylu příběhu, kdy jsme teda chvíli kamarádi proti "společnému nepříteli" pak si zase vzpomeneme, že se vlastně nemáme mocinky moc rádi a teda pohrozíme ne sebe pestičkama.... bléé nůdáááá.
Právě proto mám rád a fandím Sylvanas, protože konečně někdo narušil tenhle zaběhlý a nudný kolotoč. Konečně se něco děje, něco je jinak a jak tu kdosi napsal: "Se Sylvou klidně vypálím celej Azeroth..."
K tomu jen dodám: "!!! FOR THE DARK LADY !!!"
Btw. Kdyby byl Saurfang tak hrozně čestný atd., tak už by dávno mohl Sylvanas vyzvat k Mak'gora a tím jí sesadit z pozice náčelníka legitimní cestou. Jenže to on ne, radši si stěžuje na kde co všecko , neplní rozkazy a ještě vlastně ve spolupráci s Alliancí ??!!! chystá vzpouru. To je opravdu příklad čestného charakteru válečníka......

PS: Jinak ohledně Nazjataru to je tak, že (asi jak budeme cestovat na lodích, nebo prostě nějakým jiným způsobem) se před námi objeví jakoby díra veprostřed oceánu. Všude dokola kolem této lokace budou neutuchající vodopády mořské vody padat dolů do hlubin, ale oblast Nazjataru bude i přes prosycení vodou, zůstávat nezaplavená. Myslím že výsledný dojem včetně třeba možnosti skočit do vodní stěny, proplavat jí nahoru a pak vyplavat ven a jakoby skočit dolů do prostoru Nazjataru bude velkolepý.

kastroll 07.11.2018 09:35

on nebude siege of ogrimmar2 ale siege of undercity

Ysu 07.11.2018 09:44

@kastroll To taky ne, to už bylo.

Miťosk 08.11.2018 23:37

A co je natom ze Saurfang neposlucha hlupe rozkazy ? Bol velitel Might of Kalimdor a zrazu nejaka mrtvola mu prikaze ze ma zabijat vojakov s ktorymi bojoval proti old gods v silithuse ? A pritom ani nemala byt warchief bol to omyl ..ja som za Saurfangom

Heakler 09.11.2018 01:58

Miťosk I přesto je to plnohodnotný náčelník Hordy. A to ať se to kdekomu líbí nebo ne. A pokud se to někomu fakt moc nelíbí, může ji vyzvat k Mak'gora, pokud se nebojí smrti.. A nebo může zradit celou Hordu, jako to udělal právě Saurfang

Miťosk 09.11.2018 15:06

@Heakler vsak jasne kazdi si bude to svoje zbytocne sa o tom dohadovat ..tak tym padom aj voljin zradil hordu a zrazu sa z neho stal jej warchief

Heakler 09.11.2018 22:06

Miťosk Vol´jin spustil vlastní povstání, kterého využila Aliance. Saurfang s ní přímo kolaboruje.

Miťosk 10.11.2018 14:48

@Heakler vidis budes sa chytat kazdej slamky nema to zmysel

Miťosk 10.11.2018 14:50

@Heakler proste uz len to ze saurfang je ork je tym padom pre mna viac horda ako kracajuca mrtvola

Praotectrekkie 07.11.2018 09:06

Blizzard už potvrdil, že mágové vypadli se seznamu povolání pro Kul Tirany omylem a nově vytvoření Kul Tirané budou moci být mágové.
Naproti tomu Zandalarští trolové nemají žádné spojení s fel magií a nebudou moci být warlocky.

HonkL 07.11.2018 07:37

Ta horda je hrozně problémová frakce ale pořád lidi tvrdí že je nejlepší

cerberos 07.11.2018 04:43

púořád si stojím na svém Sylvanas je ted mučedníkem

Nox 07.11.2018 09:36

Za Hitlerem také stála spousta lidí

Adamnpee 07.11.2018 09:59

Jj

godlike 07.11.2018 12:37

Jak půjde o rozhodnutí stojím za Sylvanas.Blizz nepůjde 2x do stejné řeky a nakonec Sylvanas vyjde jako spasitel Azerothu.

cerberos 07.11.2018 19:11

@godlike přesně tak!!!!!!!!!!!!!!!!! Sylva je ted mučedníkem na konci tohoto datadisku bude velkou hrdinkou Azerothu...tuším to

FIFAV 07.11.2018 00:11

Škoda, že se přesně dozvíme, co vedlo ke vzniku horské dráhy.. Ale na ty zajímavější otázky jen vyhýbavé odpovědi o ničem.. viz. Sylvanas, Thrall nebo třeba něco o Ashaře.. Je k ní vůbec ve hře zatím nějaká linka nebo vše až v 8.2?

DacMonald 06.11.2018 22:48

Se Sylvou klidně vypálím celej Azeroth...

cerberos 07.11.2018 04:41

ooo další válečník do našich řad jak je to milé.)

Horm 07.11.2018 09:41

Přesně jak říkáš. Vezmeme její kosti a všech těch chrastících smraďochů a pěkně je zapálíme. 😄😄😄

godlike 07.11.2018 12:54

Za Sylvanas život položím.

cerberos 07.11.2018 19:17

@godlike oh už stačí dochazejí mi kapesníčky...….

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet